15

17 6 0
                                    

Yazardan
Hyunjin üstünü değiştirip gelene kadar kahvaltı hazır olmuştu bile . Han ve Felix oturmuş yemeklerini yerken Hyunjin'in sesi geldi ;

Hyunjin ; Offf ! Getirdiğim elbiselerin hepsi kirlenmiş ! Han , senin üstlerinden birini giyebilir miyim ?

Han : Tabiki , hangisini istersen . Hepsi dolapta !

Hyunjin : Teşekkürler !
Han Hyunjin'le konuştuktan hemen sonra yemeğini yemeye devam etmişti . Felix ise çatalla tabağını kazıyordu . Han farkedince duraksadı .

Han : Küs olmanız canını mı sıkıyor ?

Felix : Ha ? Onu diyorsan evet . Çok yanlış anlamışım . Sende mi Minho'dan hoşlanıyordun ?

Han : Aslında , evet . Öncesinde gay olduğumu kabullenememiştim . Sonrasında ise o kadar kötü birşey olmadığını anladım ve Minho'ya daha çok aşık oldum . Hastanede ikisini öyle yakın görünce ben de epey kıskanmıştım . O yüzden hiç konuşmamıştım zaten . [ deyip kıkırdamıştı ]

Felix : Yakınlıklarını düşününce Minho'nun senden hoşlanması garibime gidiyor nedense ..

Han : İşte bu yüzden kankamsın ! [diyip elini Felix'in omzuna koyar] Ben de aynı şeyi düşündüğüm için dün gece Minho'yu aradım . Bana ne dedi biliyor musun ?

Felix : Ne dedi ?

Han : Hyunjin ile hep yakınlarmış ama Hyunjin sanaldan beni ona gösterince bana ilk görüşte aşık olmuş . Bir de üstüne Hyunjin'in de Kore'ye yanıma geleceğini duyunca Hyunjin'e bana yakın olmak için daha fazla yakın olmuş . Çok iyi değil mi ? İşte bu yüzden Minho'ya aşığım ! O herkesten çok farklı , çok yakışıklı ve zeki !

Felix Han'ın bu söylediklerinden sonra gülerken Hyunjin içeri geldi .

Han : Hyunjin senin tabağın şurada .[diyerek tabağı gösterir]

Hyunjin : Aç değilim , iştahım yok .

Han : Saçmalama ye hadi . Hastaneden yeni çıktın , yemezsen yine kötüleşirsin !

Hyunjin : Off ! Tamam ya !

...

Yemeklerini yemişlerdi . Han"Minho , Jeongin ve Changbin'i çağırıp iyice eğlenelim"  demişti . Herkes bu fikri uygun bulmuştu .

Hyunjin : Benim 2 arkadşım daha var , onları da çağırayım mı ?

Han : Kimi tanıyorsan çağır , Hyunjin ! Bugün çok eğleneceğiz !

...

Hyunjin'in arkadaşları Chan ve Seungmin'di . Kore'ye geldiğinden beri onları hiç görmemişti . Onlara geleceğini söylediğinde çok mutlu olup onlara da uğramalarını söylemişlerdi . [kapı zili çalar]...

Devam edecek...
Oy ve yorum lütfen❤️‍🩹

Uçak bileti  |  HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin