BALLI SÜT

51 12 72
                                    

İyi okumalar canlarım :)
Medya'da Gözde var.

Gözümü açtığımda kan ter içinde ve nefes nefese kalmıştım. Elimin tersiyle alnımdaki terleri silip nefesimin düzene girmesi için bir süre bekledim. Kendime gelmeye çalıştığım birkaç dakikanın sonunda damağımın kuruduğunu fark ettim. Hemen yataktan çıkıp mutfağa doğru ilerledim.

Mutfağa varınca sessiz olmaya özen göstererek önce bir bardak sonra da suyu tezgaha çıkartıp bardağın tamamını doldurdum ve bir nefeste tüm suyu içtim. İçimde sürekli harlanan bir ateş vardı sanki.

Suyu tezgaha bırakırken gözüme bir şey takıldı. Bahçedeki sallanan sandalyede sarışın bir çocuk mutfağın camına sırtı dönük bir şekilde oturuyordu. Rüzgardı bu sarı çocuk tabi ki. Saat sabah beşe geliyordu ve bu çocuk niye uyanıktı anlamlandıramamıştım.

Belki o da kabus görmüştür diye geçirdim içimden. Bu düşünce nedense içimi bir huzursuz etti ve  Rüzgar'ı mutlu edecek bir şey yapmak istedim. Biraz düşündükten sonra süt ısıtıp götürmenin mantıklı olabileceğini düşündüm. Hem içini ısıtır hem de uykusunun gelmesine yardımcı olurdu.

Önce buzdolabından sütü çıkardım daha sonra da kısa bir arayışın ardından cezveyi bulup ocağa yerleştirdim. Sütü ısıttıktan sonra içine biraz da bal ekleyip karıştırdım. Küçüklüğümden beri en sevdiğim şeylerden biri ballı süttü ve nedense Rüzgar'ın da sevebileceğini düşündüm. Ufak bir tepsiye koyduktan sonra mutfaktaki cam kapıdan bahçeye çıktım. Arkası dönük olduğu için yanına gidene kadar beni fark etmedi. Önünde duran sehpaya tepsiyi bırakıp ondan uzaktaki koltuğa oturdum.

"Gözde?" dedi şaşırarak. Ne işimin olduğunu merak ediyordu tabi bu saatte burada.

"Su içmeye kalkmıştım. Seni de burada görünce ballı süt yapmak istedim. Belki uykunu getirir diye düşündüm." dedim ve samimi bir gülümseme yolladım. Rüzgar'ın benim aksine yüz kasları kasıldı ve kaşlarını çatarak sessizce bir bana bir de ballı süte baktı. Yanlış bir şey mi yapmıştım?

" Yanlış bir şey yaptıysam özür di-"

Sözümü tamamlayamadan ballı sütü aldı ve yarısını bir seferde içti. Yeni çıkmaya başlayan sarı bıyıklarına bulaşan beyaz süt lekelerini görünce kendime engel olmayarak sırıttım, çok komik ve tatlı gözüküyordu.

Görevimi yerine getirdiğime göre artık odama geri dönebilirdim. Ben ayaklanırken Rüzgar bardaktaki geriye kalan sütü de içip boş bardağı tepsiye geri bıraktı. Ben gitmeden bana döndü ve her zamanki sert çehresiyle yüzüme baktı. Ama sanki gözleri bu sefer o kadar donuk bakmıyordu ya da bana öyle geliyordu bilmiyorum.

"Teşekkür ederim." dedi gözlerimin içine bakarak Rüzgar.

Tekrar gülümsedim. "Rica ederim, iyi geceler"

"İyi geceler." diye karşılık verince  adımlarımı geldiğim yöne doğru çevirdim ve mutfak kapısından içeriye girdim.

                                   -

Çalan alarmımı kapatarak esnedim ve matematik kitabının kapağını kapattım. Artık hazırlanma vaktim gelmişti. Uyandıktan sonra bir daha uyumaya korkarak kendimi derse vermiştim. Hemen kalkıp yeni okul formamı giyindim. Siyah şort etek ve beyaz sweatshirti vardı okulun. Gayet sade ve hoştu. Önceki okulumda hep pantolon giyindiğimiz için eteğe alışmam biraz zaman alacaktı. Hırkamı ve çantamı da aldıktan sonra hızla aşağıya indim. Aslı abla masayı hazırlıyordu hemen yardım etmek için yanına gittim.

"Günaydın Aslı abla."

"Günaydın canım" diyerek yanağımdan öptü. Gülümsemekle yetindim.

Biz masayı hazırlarken Kerem abi ile Rüzgar da indi aşağıya ve hep beraber masaya oturduk.

KAYIP RUHLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin