Eller yavaşça vücudunda yukarı aşağı hareket ediyordu, gerçekten çok iyi hissettiriyordu. Nerede olduğunu bilmiyordu ama Rus'un bu konuda deneyimi vardı. Gülümsedi. O küçük sarışının o iffetli ifadesiyle yapacağı şeyler... Zihni, ebedi rakibinin ateşli aşıkların kollarına terk edildiğini hayal etmekle eğleniyordu, birdenbire bir şey onu zıplattı: Yunho, bacakları vücudunun her iki yanında olacak şekilde onun tepesine tırmanmıştı.
-Bu seni rahatsız mı ediyor? Bu şekilde daha rahat.
Başını sallayan Jongho yüzünü yastıklara yasladı. Bu onu hiç rahatsız etmiyordu ve onu tedirgin eden de buydu. Neden başka bir adamın ona binmesine aldırış etmedi? O uzun bacakların vücuduna yaptığı baskıyı, kalçasına çarpan her taşla canlanan o seksin sertliğini hissedebiliyordu... ama yine de... bu onu rahatsız etmiyordu. Onu istedi.
Düşüncelerini başka bir yere yönlendirmeye çalıştı ama boynunun, omuzlarının ve kollarının üzerinde yavaşça kayan ellerden başka hiçbir şeye odaklanamıyordu... Yunho ne zaman yavaş ama ritmik hareketlerle öne doğru eğilse, ellerini hissedebiliyordu. Üyesi heyecanlanıyor... tıpkı sandalyenin suç ortağı ve gizli yüzeyine yaptığı gibi. Daha bunu bastıramadan içinden bir ürperti geçti.
-Ne oluyor?
"Hiçbir şey," diye yalan söyledi, nefesinin zorlaştığını, bu konuda hiçbir şey yapamayacağını hissederek.
-Herhangi bir şey?
Yunho ellerini yavaşça durdurdu ve bir süre onun üzerinde hareketsiz kaldı. Jongho beklentiyle gözlerini sımsıkı kapattı. Gerçekliğin yerini fantezilerine bırakmasını tüm ruhuyla diliyordu ama aynı zamanda bunun olmasından da korkuyordu. Yunho'nun ayağa kalkıp, kendisiyle ilgili sapkın arzulara sahip olduğu için onu dışarı atmasına, bir kibir anında, iyi Samiriyeli jestine karşılık aldığı tacizi tüm dünyaya yayınlamasına dayanamazdı.
Ve birdenbire hareket, sırtına yaslanan göğüs ve kollarını okşarken kulağına fısıldanan sözler.
–Gerçekten hiçbir şey hissetmiyor musun...?
Jongho kulak memesinde dilin ıslaklığını hissettiğinde nefesi kesildi. Ve ağrıyan bedeninin izin verdiği ölçüde, asla hayal etmeye cesaret edemediği ama şimdi tüm hayatı boyunca beklediğini anladığı bir öpücükle onu dudaklarıyla yakalamak için döndü.
"Yunho," diye fısıldadı, bedenleri birbirine bakarken boynuna sarıldı, gözleri korku ve bastırılmış arzuyla genişledi.
Sarışın, kızlara karşı gösterdiği sertlik ve kontrolle onu tekrar derinden öptü ve Jongho onların neden bu kadar boyun eğdirilmiş hissettiklerini anlayabiliyordu. Şampiyonun kucaklamaları ve öpücükleriyle yaydığı heyecan verici, ezici güç, buzda sergilediği gücün ve diğer ölümlülere karşı üstünlüğünün bir başka ifadesi. Vücudu arzuyla titreyen, heyecanlanan, teslim olan Jongho, elleri vücudunda sihir yapıyormuş gibi görünen bacaklarıyla, ateşli ve ıslak bir şekilde en derin köşelerine yasak bir yol kat eden ağzı kadar sevgilisinin beline sarıldı. Neredeyse nefesi kesilinceye kadar onu öptü ve kıyafetler yere saçıldığında tutkuyla gözlerinin içine baktı.
Yunho yüzünü temizlemek için saçını geriye doğru taradı. Berrak gözleri yeni bir ışıkla parlıyordu, neredeyse imkansız atlayışlarla pistin üzerinden uçtuğu zamanki kadar parlaktı.
-Bana güveniyor musun? – Sert bakışlarıyla sordu.
"Evet." Jongho neredeyse hiç düşünmeden nefesini tuttu, kaygıdan titriyordu.
–Peki, Buz Prensim... Kralınızı karşılamaya hazırlanın...
← ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ ‹ › › › › › › › › › › › › › › →
Bilinç, vücudunu yıkayan, yumuşak beyaz perdelerin arasından sızan sıcak güneş ışınları gibi sıcak ve parlak bir şekilde zihnine girdi. Yeni bir gün algısıyla birlikte, acının ilk işaretleri de geldi; zavallı bedeninin nefretle, şimdi de aşkla ağır yaralandığı yönündeki suçlamalar. Ama ilk kez bir gülümsemeyle umursamadığını anladı.
Jongho, sanki vücudunun her hücresini istila eden acıya kulaklarını tıkamaya çalışarak gerindi ve hatta gözlerini açmak istemeden elini uzattı, altın sevgilisini aramak için çevresini yokladı. Ama o yalnızdı. Yunho nereye gitmiş olabilir?
"Belki banyo yapıyordur ya da kahvaltı siparişi veriyordur," diye düşündü, karnının üstüne kıvrılırken, çok sıcaktı ve bunu anlayamayacak kadar tembeldi. Ancak saniyeler sonra gözleri aniden açıldı ve vücudunun şikayetlerini tamamen unutarak ayağa fırladı.
Rekabet!
Kolundaki saate baktı ve bunun uyanabileceği kötü bir rüya olmasını diledi. Ama küçük eller kabusunun gerçek olduğunu doğruladı, hem de çok gerçek. Hesaplamaları doğru olsaydı performans yalnızca on dakika içinde biterdi...
Büyük olasılıkla hayatında hiç bu kadar hızlı giyinmemişti. Artık güvenlik görevlilerinin dikkatini çekerek odayı ve oteli cehennem gibi terk etti ve sadece altı blok ötede olduğunu bildiği stadyuma doğru koşmaya başladı.
İnsanlardan ve arabalardan kaçınarak, trafik ışıklarına veya trafik işaretlerine saygı duymadan koştu; öfkeli sürücülerden birinin onu ezmesini ve gelmemesi için ona geçerli bir mazeret vermesini diliyordu. "Oraya gideceğim, oraya gideceğim" dedi kendi kendine, ama çabasının boşa çıkacağını biliyordu. Takım elbisesi yoktu, patenleri yoktu, stadyuma giriş kartı bile yoktu, gerçi gerçekte bunların artık ona hiçbir faydası olmazdı. Son performans en az yarım saat önce bitmiş olacaktı ve birkaç dakika sonra kapılar halka açılacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzda Kan - 2ho / Yunjong
Fanfiction"Buz pateni dünyası kanla lekeleniyor ve onu yönetenlerin üzerine dökülüyor. Sevmek ve nefret etmek zorunda olanların, nefret etmek ve sevmek zorunda olanların üzerine bu arada herkes suçluluğun kırmızı lekesini ellerinden silmeye çalışıyor." 2ho'ya...