BÖLÜM 7-3

7 3 0
                                    

- Duyuyor musun aşkım? İnsanların gürültüsünü duyuyor musun? Senin için bağırıyorlar...

Olimpiyat Stadı nihayet. Yunho sessizce başını salladı, sinirlerine yenik düşmemek için öfkesinin gücüne seslenirken arkasındaki Seonghwa onun hazırlanmasını bitirmesine yardım etti, elbisesinin kapanmasını sağladı ve tüm kusurları düzelterek kesinlikle mükemmel olmasını sağladı. Her zamanki gibi koyu siyah renkte, hayal gücüne hiçbir şey bırakmayan, vücudunun her kıvrımına şehvetle bağlanan, formlarının orantısını ve zarafetini vurgulayan, ona bakan herkesin nefesini kesen sıkı elastik ağ. kıskançlıktan olmasa bile. Zaten onun cavala'sı olan kırmızı, göğüste zarif ayrıntılarla düzenlenmişti ve gümüş yağmurun hafif banyosu onun ağırbaşlı ama görkemli varlığını tamamlıyordu.

-Patenlerini düzgün bir şekilde sabitledin mi?

-Evet.

-Rahat mısın?

-Evet.

-Evet? Hiçbir şeye ihtiyacın yok mu?

-Hayır Seonghwa, iyiyim.

Park başını salladı, sanki birkaç dakika içinde dünyanın gözü önünde gösteriş yapmak için dışarı çıkmak zorunda kalacak kişi oymuş gibi gergindi.

- Mükemmel yapacaksın.

"Biliyorum." Yunho tipik alçakgönüllülüğüyle aynı fikirdeydi. Ancak şüpheye düştüğünde ve hatta haçını "kaybettiğinden" beri, her ikisi de birkaç dakika dua pozisyonunda ellerini birleştirdi ve Rus usulü önce sağ omuz, sonra sol omuz olmak üzere haç çıkardılar.

Kendilerini Tanrı'ya emanet etmek, ironik ve saçma, içlerindeki her şey gibi.

-Eh, zamanı geldi. Dışarı çık çocuğum ve herkese aşılamaz olanın anlamını göster...

Buza adım atar atmaz tribünler alkışlarla yıkılıyor gibiydi. Yunho, başı dik ve bakışları jüriye, televizyon kameralarına ve bir mafya saldırısının saldırganlığıyla kendisine ateş eden düzinelerce gazeteciye meydan okuyarak mahkemenin çevresinde hızlı bir tur attı. Norveç'ten Arjantin'e kadar herkes oradaydı; dünyayı dolaşacak "fotoğrafı", "röportajı", "haberi" almak için bekliyordu. Ve eğer çok şanslılarsa... şampiyonlar şampiyonunun ilk ve büyük yenilgisinin habercisi. Yunho her geçen gün onlardan daha çok nefret ediyordu.

Genç taraftarların çılgınca bağırışlarına aldırış etmeden stadyumun tam ortasına doğru kaydı ve beş Olimpiyat halkasının tam kavşağında durdu; üzerlerini kaplayan kalın buz tabakası nedeniyle renkleri gölgelenmişti ve olduğu yerde hareketsiz kaldı. Müziğin programına başlamasını bekliyorum. O saniyeler en zoruydu.

Yüzlerce ruhun ölüm sessizliğine düştüğü ve kendi nefesini hissedebildiği büyük andan önceki anlar, kalbinin güçlü atışı tüm vücuduna kan pompalıyordu. Dizlerinin zayıfladığını ve aynı zamanda statik ve dikkatli kalma zorunluluğunu hissettiği, sonsuzluk gibi görünen o müzik notalarının ortaya çıkmasını beklediği binde bir saniyeydi. Ta ki sonunda... her şey başlayana kadar.

İlk akorlar tüm hızla mekana yayıldı ve Yunho da aynısını zeminde yaptı. Baygın ve ıstırap verici melodiler onun için iyi değildi, daha doğrusu bu tür müzikler ona iyi gelmiyordu; İçimde çok fazla enerji ve gösterecek çok fazla şey vardı. Şaşkın ve endişeli seyirciler, buz krallarının yaydığı büyüyü özümsemek için hevesli bir şekilde avuçlarıyla ritmi benimsediler.

İlk kombinasyon çok geçmeden ortaya çıktı: dörtlü toeloop, üçlü toeloop, üçlü loop. Mükemmel! Çoğu insan bu sıçramaların önemini anlamadı ama bunun ne önemi vardı ki? Güzel figürler ve zarif hareketler, ironik jestler ve şehvetli dalgalanmalarla izleyicilerine özverili bir tutkuyla sunduğu yeteneğini onlara veren o genç adamın güzelliğinden keyif aldılar. Ruhlarına dokunan müzikle mükemmel bir uyum, hiçbir zaman kaybolmayan dengeyi yeniden kazanmak için bir an bile durmadan, önemsiz bir engeli aşan birinin doğallığıyla üçlüleri serpiştiriyor.

Melodi ilerledi ve dans da ilerledi. Koreografi mükemmeldi. Yeni bir atlama kombinasyonu herkesi koltuklarına hazırladı. İlk dörtlü... bir saniye... ve üçüncü... Yunho ilerlemeye devam etmek için buzun üzerine temiz bir şekilde indi ve stadyumu inanamayarak sessiz bıraktı. Bu sporun tarihinde daha önce hiç görülmemiş bir şeye tanık olduklarının farkına varmaları birkaç saniye sürdü; Öyle ki, şiddetli bir alkış koptuğunda Rus, dönüş serisine çoktan başlamıştı. Kendi eksenleri üzerinde yükselip alçalan, daha sonra ivme kazanarak güzel şekillerde dönmeye devam eden, yüksek hızda dönüşler yapan, üzerine yansıyan ışıkların rengi ve parlaklığıyla daha da güzelleşen güzel figürler.

Jeong, bir ayağı üzerinde süzülerek, diğer ayağını zarif bir şekilde geriye doğru uzatarak uçuşuna nazikçe devam etti, bu sırada izleyiciler onu çoktan ayakta alkışlıyordu ve konuşmacılar, o günün yıllarca konuşulacağını zaten bilerek yayınlarını coşkulu yorumlarla doyuruyorlardı. . Ama sarışının işi bitmemişti. Tarih yazmaya hazır olarak sunumuna daha da vurgulu bir şekilde devam etti, cazibesine tamamen teslim olmuş insanların alkışlarını ve eşliklerini yeniden canlandırdı, daha önce görülmemiş yeni atlayışlar ve kombinasyonlar gerçekleştirerek karmaşıklık ve güzellikte kendisini giderek daha fazla aştı.

Müzik çılgına döndü ve onunla birlikte halk da. Şimdi hepsi ayaktaydı, melodinin ritmine uyum içinde alkışlıyordu ve aşağıda, buzun üzerinde tek başına Yunho sanki o avuç içlerinin gücü altındaymış gibi dans ediyordu. Saçları ileri geri dalgalanıyor, her hareketinde bir adım geri gidiyor, her nabzında kollarını doğru zamanda sallıyor, sıçrayışlarında sahaya öyle bir kuvvetle vuruyordu ki, her atışta yumuşak bir buz çiselemesi gönderiyordu. bıçak sesleri.

Şeytani bir enerji tarafından kontrol ediliyordu. Yüzü kızararak bir uçtan diğer uca hareket ederek herkesi kendi bedeninin yarattığı kasırgada kendisiyle birlikte kaybolmaya teşvik ediyordu. Çok güzeldi, muhteşemdi, muhteşemdi, dehşet vericiydi.

Son nota bir patlama gibi yankılandığında ve Yunho aynı anda kollarını gökyüzüne doğru uzattığında yıldızlara dokunabileceğinden emindi. Tribünler tezahüratlarla, çığlıklarla ve alkışlarla doldu. Bayraklar çılgınca dalgalanıyor, ülkesinin renklerini, yüzünü, her yerde adını, her dilde sevgi sözlerini gösteriyordu. Son pozunda hâlâ hareketsizken, jüri üyelerinin birbirlerine hayranlık dolu bakışlarını, muhabirlerin onu ilk önce kimin yakalayacağını görmek için pistin çıkışında toplanmasını, tribünlerin bazı bölümlerinin buza atlamaya çalışan heyecanlı gençlerle doluşunu izledi. .

Kontrolsüz bir şekilde nefes alarak kollarını yavaşça indirdi. Kalbi göğsünden fırlayacakmış gibi atıyordu, o kadar şiddetli çarpıyordu ki acı veriyordu. Titredi, tüm vücudu tek bir kalp atışıyla çarpıntıya uğradı. Aniden başının döndüğünü, nefesinin kesildiğini hissetti ve dengesini kaybederek hafifçe geriye doğru sendeledi, sanki o sağır edici alkışta seyircilerin yaydığı enerji onu devirmek isteyen görünmez bir dalgaymış gibi.

Kafası karışmış halde Seonghwa'yı aradı. Onu gazeteci kalabalığından oldukça uzakta, piste yaslanmış, ani zayıflığının farkında olarak ona dikkatle bakarken buldu. Bir hareketle ona yaklaşmasını işaret etti ve o da elinden geldiğince çabuk itaat etti.

-Ne oluyor?

-Hiçbir şey... sadece... Ben... çok yoruldum.

Antrenörünün güçlü kollarının yardımıyla Yunho, kalabalık kapıdan dışarı çıkmak zorunda kalmadan çitin üzerinden atladı. Ancak olayı görüntüleyen resmi kameraların müdahalesinden kaçması imkansızdı, özelini büyük paralarla satın almışlardı ve kendisi de bunlara uymak zorundaydı.

Nefes nefese gazetecinin yanına oturdu ve zor nefesler arasında sorulan soruları elinden geldiğince yanıtladı. Sonucu beklemelerine gerek yoktu, herkes onun Olimpiyat Oyunlarının galibi olduğunu ve hatta daha fazlasını biliyordu.

Tam orada, Park'ın yanında ve etrafı Amerikalıların çok sevdiği gösteriyle çevriliyken puanını aldı: Mükemmel notun on sekiz katı. Kendisi bile bu kadar çok 6.0'ı bir arada görmemişti.

Yorgun bir hareketle korumaları patenlerinin üzerine yerleştirdi ve Seonghwa'ya baktı. Eğer sevginin ve gururun bir yüzü varsa, o zaman koruyucusu o anda onları ondan çalmıştı. Zorunlu olduğu tüm tevazu ile onun üzerine eğildiğini, elini ensesine doladığını ve yanaklarını içten bir şefkatle öptüğünü gördü.

"Sen başardın aşkım," diye fısıldadı kulağına, Jeong Yunho'nun adı hoparlörlerde birçok dilde kısa yorumlarla sayısız kez tekrarlandı. Sen dünyadaki en iyi patencisin.

Buzda Kan - 2ho / YunjongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin