İşe yaramazdı.
Her halükarda, kaderine teslim olamayınca sahaya girdi ve piste ulaşana kadar korumaların, seyircilerin ve antrenörlerin üzerinden geçti. Jürilerden oluşan uzun masayı ve aralarında sakince konuşan Jeong Yunho'yu görünce nefesi kesildi.
Patlamanın eşiğindeki kalbini sakinleştirmeye çalışarak üç nefes nefes aldı ve ilk kez ne kadar korkunç görüneceğini düşünerek onlara yaklaştı.
Yunho onu görür görmez konuşmasını aniden durdurdu, hareketi beklenmedik ziyaretçi karşısında ifadesiz kalmaya çabaladı.
–Bay Choi Jongho! -diye bağırdı o mavi gözlerin bakış çizgisini takip eden jüri üyelerinden biri- Sevgili Tanrım, iyi misin?
Diğer personel hemen ona döndü ve onun geldiğini görünce endişe ve rahatlama ünlemlerini tekrarladılar.
–Az önce Bay Jeong'la açıklanamaz yokluğu hakkında konuşuyorduk.
-Evet? Peki Bay Jeong yokluğum hakkında size ne söyledi? –Jongho, sessiz kalan ve her zamanki ifadesiz sakinliğiyle Yunho'ya olan öfkesini gizleyemeden sordu.
Kadınlardan biri, sanki kendisi görmek istiyormuş gibi ihtiyatlı bir şekilde ona bakarak, "Bize yaralanmasından bahsediyordu" diye yanıt verdi. Son iki performansınızdaki başarısızlığın nedeni olan bacağınızdaki ağrıdan ona bahsetmişsiniz. Bugün gelmesine engel olan şeyin bu olup olmadığını merak ediyorduk ama babasının da bizim gibi burada onu araması bizi şaşırttı.
–Babam burada mı?
-Öyleydi. Son sergiyi bitirdiğimizde gitti. Senin için endişeleniyor olmalı, seni arıyor, biliyorsun biz ebeveynler çocuklarımızdan haberimiz olmadığında nasıl oluyoruz...
Sanki hiçbir şey çok önemli değilmiş gibi yorumlar gevşemeye ve başkalarına kaymaya başladı.
– Sergimi yapabilir miyim?
-Nasıl diyorsunuz?
–Kaymak istiyorum, performansımı yapmak istiyorum.
–Üzgünüz ama her şey bitti, göreceğiniz üzere insanlar birkaç dakika önce ayrılmaya başladı.
–Buradayım, her türlü pateni kullanabilirim, ben...
–Bay Choi Jongho, uymak isteme konusundaki endişenizi anlıyoruz, ancak artık çok geç, bitti ve uzun zaman oldu, tribünlere bakın, boşalıyor. Endişelenmeyin, Bay Jeong burada yeniden seçilmiş olsa da - dedi adamlardan biri, sessiz kalmaya devam eden Yunho'yu işaret ederek - bu, kariyerinizde herhangi bir şey kazanacağınız veya kaybedeceğiniz bir durum değil. Onu pistte görme zevkine sahip olamamak utanç vericiydi ama fırsat sıkıntısı da olmayacak.
Adamlardan bir diğeri onun sırtını okşayarak, "Başınıza ciddi bir şey gelmediğini bilmek bizi sevindirdi" dedi.
–Oh, ayrıca bu yaralanma hakkında konuşmak için en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz. Her halükarda, babasına tıbbi değerlendirme kurulundan randevu alması zaten bildirildi.
"Paten yapamayacağım..." Jongho sanki ona söylenen hiçbir şeyi duymamış gibi tekrarladı, hâlâ başına gelenlere inanamıyordu.
–Hayır Bay Choi. Bugün değil. Günaydın.
Geç oldu... çok geç...
Sanki zaman bir an durmuş gibiydi ve sonra yavaş yavaş her şey ritmine dönerek yönünü buldu. Jüri üyeleri geriye dönüp kağıtlarına baktılar ve koltuklarından kalkmaya başladılar, koreografi ve sunumlar hakkında birbirleriyle fikir alışverişinde bulundular, rahat bir şekilde güldüler ve o öğleden sonra için yaptıkları planları tartıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzda Kan - 2ho / Yunjong
Fiksi Penggemar"Buz pateni dünyası kanla lekeleniyor ve onu yönetenlerin üzerine dökülüyor. Sevmek ve nefret etmek zorunda olanların, nefret etmek ve sevmek zorunda olanların üzerine bu arada herkes suçluluğun kırmızı lekesini ellerinden silmeye çalışıyor." 2ho'ya...