BÖLÜM 2-4

11 4 0
                                    

Karar vermeyi henüz bitirmişti ki kapı çalındı.

-Kahvaltı olmalı, alabilir misin? -Seonghwa'nın uzaktan sesi sordu.

"Evet." Yunho isteksizce yanıtladı ve çıplaklığını gizleyecek bir şey bulmak için etrafına baktı. "Hizmetçiyi bu şekilde karşılasam nasıl olur? Belki bana fazladan bir parça kızarmış ekmek verir." Gülümseyerek düşündü, gününe biraz mizah katmaya çalışıyordu. Ancak yeni darbeler onu zorlayınca eline en yakın olanı (yastık kılıfını) alıp kalçasına düğümledi. "Her konuda bu kadar mı ısrarcısın canım?" Kapıyı açtığında bunu söylemeyi düşündü ama bunu yaptığı anda sanki üzerine bir kova buzlu su atılmış gibi gülümsemesi soldu.

-Burada ne halt ediyorsun? -diye sordu titrek bir sesle.

-Beni görünce şaşırdın mı, Jeong?

-Jongho'ya bir şey mi oldu?

Bay Choi, küçümseyen bir gülümsemeyle ona tepeden tırnağa baktı ve sanki gördükleri onu tiksindirmiş gibi ifadesi çarpıklaştı.

- Huzursuz bir gece geçirdiğini görüyorum. Başka saf genç var mı?

-Ne istediğini söyle ve buradan defol yoksa güvenliği çağırırım.

Bay Choi, dudaklarından bir kez daha küçümseyici bir gülümseme geçmesine rağmen, "Oğlumun yatağına girmesine izin vermeye devam etmemi istiyorsanız kimseyi aramayacaksınız" dedi. Her ne kadar yatağına geçiş iznini çok kolay almış olsa da, değil mi?

-Ne istiyorsun? Ne yaptığını bildiğim için bana da saldırmaya mı geldin? Kendi patenini mi getirdin yoksa beni benimkiyle öldürmeyi mi planlıyorsun?

-İlginç bir fikirden daha fazlası olurdu, inanın bana... ama ellerimi sizin kanınıza bulaştırmam. Kim bilir yattığın o ibneler sana ne bulaştırmış olabilir?

-Mesela oğlunuz gibi mi?

-Aranızda yapmış olabileceğiniz pisliklerle beni utandıramayacaksınız. İkisi de beni tiksindiriyor.

-Beni iğrendiriyorsunuz. Sen oğluna her zaman bir yük hayvanından daha kötü davranan pisliksin.

-Her şeyi getirdiler mi, melek?

Seonghwa'nın sadece kırmızı bir sabahlıkla sarılı figürü beklenmedik konuğu görünce anında durdu.

-Ah, ama ne sürpriz! -diye haykırdı Bay Choi, yeni gelene derin ve kadim bir küçümsemeyle bakarak- Bakın, bu kadar sapkınlığın nereden geldiğini nasıl keşfettim... İtiraf etmeliyim ki Seonghwa'dan zaten yeterince hoşlanmadım, daha senin sodomi yapmayı sevdiğini bilmeden önce gençler.

- Yunho, güvenliği ara.

-Yunho, küçük fahişesini ziyaret etmeye devam etmek istiyorsa kimseyi aramaması gerektiğini biliyor.

-Sen iğrençsin Choi. Çocukları hakkında böyle konuşabilen insanların olması inanılmaz görünüyor, ama sen bu tür pisliklerin var olduğunu kanıtlıyorsun - dedi Seonghwa, ona bir israfmış gibi bakarak. Ne olursa olsun, şantajlarınızı kendinize saklayın, artık işinize yaramazlar: Rusya'ya geri dönüyoruz.

-Gerçekten mi? -soğuk bir kahkaha ve kendini zar zor zapt eden Yunho-. Bunun mümkün olmayacağını düşünüyorum. Cebinden bir zarf çıkararak, "Planlarınızı mahvettiğim için üzgünüm ama ziyaretim benim için bir onurdur" dedi. Korkarım sevgili dahiniz eve dönemeyecek. Alman adaleti onun ülkeyi terk etmesini yasaklıyor.

-Ne? -Yunho ilerlemek istedi ama Seonghwa onu geride tuttu, sert bakışları zalim gülümsemesini adım adım artıran Amerikalıya sabitlendi.

Öğrencisini destekleyen Rus, "Sabrım tükenmeden açıkça konuşun" diye uyardı.

Buzda Kan - 2ho / YunjongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin