"Muhtemelen düşündüğün gibi beni zorlamadı" diye devam etti sakin bir sesle. "On bir yaşındaydım ama bana tecavüz ettiğini söyleyemem. Bunu yapmak istemedim, istemezdim... ama bunun çalışmak ya da antrenman yapmak kadar görevim olduğunu biliyordum. Bunu ona borçluydum... bana her şeyi verene. Her şey... Hatta o soğuk Rus bozkırlarından ayrılmayı hiç hayal etmemiş olan beni Disneyland'a bile götürdü."
Yunho sanki hatırlamak ona büyük acı veriyormuş gibi şakaklarını ovuşturdu. Ama o daha fazla duramayacak şekilde konuşmaya devam etti.
-Orada, sizin ülkenizde bunu ilk kez yaptığı yerdi. Harika bir gündü, o ana kadar hayatımın en güzel günüydü. O kadar çok güldüm, oynadım ve yemek yedim ki cennette olduğumu sandım. O gece otelimize vardığımızda çok mutluydum ve bu mutluluğun karşılığını tek bir hayatın ödemeye yetmeyeceğini hissederek ona sarılmadan duramıyordum. Sanırım ona söyledim ve gülmeye başladı. Minnettarlığımın göstergesi olarak bana biraz acıya katlanmaya istekli olup olmadığımı sordu ve ben de hiç düşünmeden evet dedim. Acıya alışmıştım, koruyucum beni annemle babamdan aldığı andan itibaren bana çok vahşice davranmıştı. O hayvan... Hayatım boyunca alacağım alkışlardan daha fazla dayak yedim...- Yunho, hayatının o korkunç yıllarını acıyla hatırlayarak gözlerini kıstı ve ardından hikayesine devam etmek için derin bir nefes aldı-. Öğretmenim bana hiçbir zaman cinsel anlamda dokunmamış olsa da Seonghwa beni dudaklarımdan öpmeye başladığında beni neyin beklediğini anladım. Rusya sokaklarında tek başıma geçirdiğim o bulanık haftalardan sadece, beni uyurken yakalayan ve elleri pantolonumun içinde ve beni bir ara sokağa sürüklemeye çalışan adamların elinden kaçmak zorunda kaldığım zamanları net bir şekilde hatırlıyorum. İğrenç nefesleri ağzımda... Seonghwa hiç de öyle değildi... Bana büyük bir özenle davrandı... Gözyaşlarımı öptü, acı dayanılmaz olduğunda beni okşadı ve güzel sözler fısıldadı. daha iyi dayanabileyim diye kulağım ve... O... o... yapmadı...
Ama devam edemedi. Histerik bir çığlık onu tekrar ele geçirdi ve yüzünü ellerinin arasına saklamaya zorladı.
-Tanrı aşkına, Jongho... Ben 11 yaşındaydım, o ise 44 yaşındaydı ve benimle seks yapabilme karşılığında bana bir ev verdi... Bu korkunç, iğrenç bir şey ve hala bunu haklı çıkarıyorum. bugün bile kendimi onun o kadar da kötü olmadığına, aslında bir canavar olmadığına, iyi bir adam olduğuna ve hâlâ ona borçlu olanın ben olduğuma inandırmak için bahaneler arıyorum.
Uzun, içten dakikalar boyunca ağladı, belki de uzun yıllardır ağlamadığı gibi. On yıldan fazla bir süredir kendini kandırıyor, sevdiği ama ona baba gibi davranmayan adamı haklı çıkarıyordu. Paha biçilmez olduğuna inandığı bir borcun ödenmesine yıllarca kendini adamıştı. Bu hayatı o kadar uzun süredir yaşıyordu ki... ve bu onu hiçbir zaman şimdiki kadar rahatsız etmemişti...
Ağlaması azaldığında Yunho yüzünü sildi ve tekrar Jongho'ya baktı. Yüzü üzgün olmasına rağmen rahatlamış ve çok daha sakin görünüyordu.
-Bundan hoşlandığımı düşünüyor olmalısın. İstediği zaman bana sahip olması, kendimi kullanılmış ve kirli hissetmemem, küçük metni okumadan imzaladığım bu anlaşmadan keyif almam beni rahatsız etmiyor. Yanılıyorsun, bundan hoşlanmıyorum... Ama Seonghwa ile olan birlikteliğimizi de yanlış yorumlama. Onu bir insanın bir sevgiliyi sevebileceği gibi sevmiyorum ama ondan nefret ettiğimi de söyleyemem. O beni seviyor. Babanın sana yaptığı gibi bana şantaj yapmıyor, kötü davranmıyor, beni zorla tutmuyor... Hayır, beni tuzağa düşürdüğü bağ çok farklı. Bana yaptığı yatırımın karşılığını ona ödeyecek kadar kendi paramı kazanıyorum ama ona giderek daha fazla borçlu olduğumu hissediyorum. Evet, giderek daha fazla, çünkü ne kadar çok madalya kazanırsam, o kadar çok onun yarattığı şeye dönüşüyorum. Ben onun eseriyim, anlıyor musun? Ne kadar yükseğe çıkarsam, o olmasaydı şu anda içinde olacağım çukurun daha da derin olduğunu görüyorum. Sonsuza kadar ona borçlu kalacağım... ama o başka bir ödeme şekli istemiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzda Kan - 2ho / Yunjong
Fanfiction"Buz pateni dünyası kanla lekeleniyor ve onu yönetenlerin üzerine dökülüyor. Sevmek ve nefret etmek zorunda olanların, nefret etmek ve sevmek zorunda olanların üzerine bu arada herkes suçluluğun kırmızı lekesini ellerinden silmeye çalışıyor." 2ho'ya...