BÖLÜM 4-1

25 4 0
                                    

- Koruma olmadığından emin misin?

- Sana hayır dedim, buraya gel.

Kendini biraz paranoyak hissetmekten kendini alamadı. Yunho pek ikna olmadan o minyon kadının hızlı adımlarını takip etti, bir şeylerin ters gideceğine dair derin bir duyguyla hastanenin her koridorunu taradı. Koridorlar onun zevkine göre fazla sessiz ve ıssızdı. Herkes neredeydi?

"Uyuyor" diye kendi kendine cevap verdi, kendini ikna etmeye çalışıyordu. "Gece oldu, hiçbir hareket olmaması normal." Ancak ilerledikçe güvensizlik hissi arttı ve o kadının liderliğinde olmak şüphelerini gidermeye yardımcı olmadı. Her şeyde uymayan bir şeyler vardı.

-Bu saatte burada olmana izin vermelerini nasıl sağladın?

-Kocam her şeyi nasıl alıyor: parayla. Hadi yürü, acele et. Buraya gel. Oda değiştirmişler.

Ve öyleydi. Bu seferki önceki ikisine kıyasla oldukça sıcak bir odaydı; krem ​​rengi duvarları, o anda panjurları kapalı olan dışarıya bakan büyük bir penceresi, bir sandalyesi ve sadece boş küçük beyaz bir vazonun bulunduğu ışıklı bir masası vardı.

Jongho elbette sonunda o lanet solunum cihazı olmadan ama serum ve ilaçları ileten bir iple oradaydı. Kafasındaki büyük bandajın yerini daha küçük ve daha belirli bir bandaj almıştı; bu, kafatasının çevresini mükemmel bir şekilde sarıyor ve küçük siyah saç tellerinin soluk alnının üzerinden dışarı çıkmasına izin veriyordu. Hafifçe pembeleşen dudaklar duyulamayan mırıltılar halinde hareket ediyordu. Uykusunda bir o yana bir bu yana dönüp durmasına, ağır nefes almasına, zaman zaman kısa süreli titremelerle titremesine bakılırsa bir kabus görüyor gibiydi.

Annesi soğuk bir ifadeyle "Bütün gün böyleydi" yorumunu yaptı, ancak gözlerindeki parlaklık daha derin bir endişeyi yansıtıyordu. Biraz iyileşmişti, artık boş yere saçmalamıyordu, su içiyordu, çok soru soruyordu... Ama bugün her şey daha da kötüye gitti. Sabah nöbetleri vardı, öğleden sonra ateşi yüksekti. Karnında enfeksiyon olduğunu ve akciğerinde kan biriktiğini fark ettiler, ona daha fazla ağrı kesici ve antibiyotik vermek zorunda kaldılar. Ve saatlerdir bilinci yerine gelmedi.

Yunho gözlerini yatağa çevirdi, endişeyle alt dudağını ısırdı. Gerçekten ne yapacağını bilmiyordu. Uzaktan bakıldığında, tüm bu acı dolu günler boyunca komada olan ve şimdiki gibi tedirgin ve titreyen, uyanamadığı kabuslara hapsolmuş yaşayan ölü adamla ilgilenmek kolay bir iş gibi görünüyordu.

Kadın çıkışa doğru ilerlerken, "Ben dışarıda kalacağım," dedi. "Daha önce ne yaptıysan yap ve onu kurtar," diye sordu ve kapıyı arkasından kapatarak odadan çıktı.

Onu kurtar.

Bu sorumluluğu omuzlarına yüklemek çok kolaydı. Onu sanki Tanrıymış gibi kurtarın.

İçini çekerek o zamana kadar her ziyaretinde yaptığı ritüele başlama cesaretini topladı: yatağa yaklaş ve hastanın elini tut. Onun sarsıldığını hissetmek tuhaf bir duyguydu, bir bakıma dehşet vericiydi ve yüzünü okşarken ona daha sıkı sarıldı. Ateşi vardı.

-Jongho... beni duyabiliyor musun? -Daha fazla titreme, daha ani ama tepki yok-. Aşkım... - diye mırıldandı, yanaklarını okşayarak.

Kalın, koyu kirpiklerin altında yorgun siyah gözler belirdiğinde dudaklarına dokunmak üzereydi.

Yunho şaşırarak elini geri çekti. Lanet olsun, gerçekten uyanmasını beklemiyordum.

"Uh... Merhaba," diye selamladı, aniden kendini çok aptal hissederek.

Jongho sessizce ona baktı, daha doğrusu gözleri hiçbir tanıma belirtisi göstermeden ona sabitlenmişti.

-Beni hatırlıyor musun? -Yunho neredeyse utanarak sordu, her an titremeye başlayacak kişinin kendisi olacağını hissederek.

Buzda Kan - 2ho / YunjongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin