BÖLÜM 2-2

17 4 0
                                    

Gece geç saatlere kadar birden fazla barda dolaştıktan ve bir sarhoşun şaşırtıcı doğallığıyla içtiği beş bardak votkadan sonra gece geç saatlere kadar oteline dönmedi.

Yorgun bir ifadeyle ve her zamankinden daha donuk bir bakışla süite girdi, kendisini odasına kilitleyip yatağa uzanmaya hazırdı, alkolün etkisinin işini yapıp kendisini derin bir uykuya dalmasını bekliyordu ve eğer şans onun yanındaysa, ona eziyet eden rüyalardan uzak dururdu. Hayır, rüya görmek istemiyordu, kabuslar için gerçeklik yeterliydi. Ancak derin bir ses onu durdurduğunda koridorun yarısına kadar odasına doğru yürümüştü.

Bir an gözlerini kapattı. Sadece uyumak istedi...

"Yunho," ses ısrarla tekrar seslendi.

Hala gözleri kapalıyken başını eğdi. Sonra yürürken gözden kaçırdığı yarı kapalı kapıya doğru döndü. Onu yavaşça itti ve üzerine çöken yorgunluğu gizlemek için hiçbir şey yapmadan eşiğe yaslandı.

-Neredeydin? Şu saate bir bakın. Endişeden neredeyse beni öldürüyordun.

Yunho cevap vermedi. Aslında sanki orada ayakta uykuya dalmaya hazırmış gibi kollarını kavuşturup duvara daha iyi yerleşmekten başka bir şey yapmadı.

Girişin karşı tarafındaki büyük pencereden içeri giren sokak ışıkları dışında oda karanlıktı, tamamen karanlıktı. Yan duvarlardaki gölgeler, gün ışığında kitaplarla dolu olduğu kesin olan büyük raflar olan karanlık şekillere dönüştü, arkasında deri bir koltukta oturan bir adamın beklediği heybetli koyu renkli ahşap bir masanın figürünü koruyordu. İlk bakışta Yunho'nun antitezi olarak tanımlanabilirdi: kısa, sağlam, koyu renk saçlarla çevrili kel bir nokta. Ciddi hatlara sahip yuvarlak yüzü ona elli ile altmış arasında görünen bir yaş veriyordu, ancak cildi pürüzsüzdü ve kırışıklıkları neredeyse yoktu. Küçük, kara gözleri karanlıkta parlıyor, kelimelerle ifade ettiği endişeyi gösterecek kadar hareket etmemiş olmasına rağmen ona hayat veren dinçliğin bir kısmını açığa vuruyordu.

-Buraya gel.

Yunho yorgun bir hareketle kendini kapı çerçevesinden ayırmış ve kendisine gösterilen yere doğru ilerliyormuş gibi göründü. Adam kollarını ona doğru uzattı ve yanına diz çöktü.

"Bu olanlardan sonra nasıl böyle ortadan kaybolmaya cesaret edersin?" diye kaşlarını çatarak onu azarladı. Ama sonra kaşlarının arasındaki çizgi kayboldu ve ifadesi saf endişeye dönüştü. "Seni ölü bulacağımı, bir yerlerde kanlar içinde bulacağımı sanıyordum" - diye fısıldadı, onun yanağını okşayarak, korkularının artık yok olabileceğini görünce gözle görülür şekilde rahatladı.

Yunho bu temastan rahatsız olmuş gibi görünmüyordu. Uykulu bir şey hareketsiz kaldı, diz çökmüştü, okşamalara sessiz bir kayıtsızlıkla karşılık veriyordu.

"Buradayım," diye karşılık verdi gönülsüz bir omuz silkmeyle.

-İçki mi içtin?

-Ne olur içtiysem? Yarışma çoktan sona erdi.

-Yunho! Şehirde kendini patencileri öldürmeye adamış olabilecek başıboş bir insan var ve sen bana bu saate kadar seks partisi yapmanın nesi yanlış diye soruyorsun? Sonunun Choi gibi olmasını istiyor musun?

"Seks partisinde değildim" diye düzeltti Yunho, yanan gözlerini ovuşturarak, "ve bir seri katili düşünerek delirme... Jongho'ya kimin saldırdığını gayet iyi biliyorum."

Tuhaf bir sessizlik vardı ve karanlıkta bile adamın yüzünün solgunlaştığı görülebiliyordu.

-Sen ne diyorsun? - zorlukla duyulabilecek bir fısıltıyla sordu.

Buzda Kan - 2ho / YunjongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin