BÖLÜM 3-5

11 3 0
                                    

-Yunho... uyuyor musun?

Uyumuyordu. Yatağında boynuna kadar örtülü olarak sırtını kapıya dönerek, oda zifiri karanlık olmasına rağmen gözleri açık ve dümdüz ileriye bakarak sessiz kaldı.

Seonghwa'yla yüzleşmemişti. En soğukkanlı yüzünü takınmış ve odadaki avukat grubuna katılmıştı. Yasal konuları tartışmayı bitirdikleri zaman hava çoktan kararmıştı ama sözde yoğun bir baş ağrısından dolayı izin isteyerek akşam yemeğinden çıkmayı başarmıştı. Ancak şimdi antrenöründen kurtulacak gibi görünmüyordu.

Kapı gıcırdayarak açıldı, bir an için odayı aydınlattı ve kapanırken hafif bir ses çıkararak her şeyi yeniden karanlığa sürükledi. Halının boğduğu ayak sesleri duyulmuyordu ama Yunho hareketsiz kaldı, arkasındaki her türlü harekete dikkat etti ve onu yalnız bırakmadığına ikna oldu.

Ve yanılmadı. Parmaklar nazikçe saçlarını tarayarak yüzünü temizledi ve sonra soğuk bir vücut yatağına girdi, onu arkadan kucakladı, sıcaklığıyla temastan dolayı titriyordu.

-Uyuyor musun? -ses tekrar sordu.

-Sırtımı dondururken mi? -Yunho da kötü ruh halini gizleyemeden sordu ama sert dudaklar boynunu öperken kulağında fısıldayan bir kahkaha yankılandı.

-Kusura bakmayın, hava çok soğuk. Ama sen çok sıcaksın... - Daha çok öpücük ve onu hapseden kollar beline sıkıca kapandı. Mmmm... nefis kokuyorsun...

Yunho yanıt vermedi, duruşunu bile değiştirmedi. Park onun arkasına geçti, vücuduna daha da yakınlaştı ve karşılık verecek hiçbir şey yapmasa da bu onun için önemli görünmüyordu. Heyecanını ele veren yalnızca gittikçe zorlaşan nefes alışları ya da hızlı, ıslak öpücükleri değildi; O sağlam arka kısma baskı yapan sertlik fazlasıyla belirgindi.

Elini kasıkların üzerinde leğen kemiğinin oluşturduğu hassas çöküntüye koyarak, "Hava soğuk, ama sen bir cesedi ısıtmayı beceriyorsun," diye gülümsedi. Ugh... gerçekten çok ateşlisin - okşamasını derinleştirirken şehvetli bir şekilde fısıldadı - küçük kulaklarımı bacaklarının arasında ısıtmama izin vermez misin...? Mmmm... Bence "bu" okşamaların yanı sıra lezzetli öpücükleri de hak ediyor...

Sarışının dudaklarından sabırsız bir iç çekiş kaçtı.

-Eğer iyi bir çocuk gibi davranırsan sana bir hediye vereceğim...

-Seonghwa, giriş kısmını sakla ve yapmaya geldiğin şeyi yap.

Park elini kaldırmadan veya bir santim daha hareket ettirmeden olduğu yerde durdurdu.

-Ne oluyor? - gördüğü muameleden rahatsız olarak sordu.

-Bir kerede ne istiyorsan söyle, yapalım, bu kadar. Dörtte mi geçmeliyim? Elbiselerimi çıkarıp üstüme mi çıkarsın? Bu sefer beni bağlamayı mı yoksa sana oral seks yapmamı mı tercih edersin? Her zamanki gibi sen seç.

-Neden benimle böyle konuşuyorsun?

-Böyle? -Yunho masummuş gibi davranarak sordu.

- Kaba bir fahişe gibi.

Yunho'nun gözleri karanlıkta parladı.

-... Belki de bundan başka bir şey değildir... Sonuçta ben bunu hep seninle karşılığında bir şeyler almak için yapıyorum... ve sen normalde karşılayamayacağın şeyleri hediyelerle alıyorsun...

Tokat sesi net ve keskin geliyordu, sanki gecenin diğer tüm sesleri bunu duymak için bastırılmıştı. Yunho sanki okşamadan başka bir şey almamış gibi hareketsiz kaldı. Solgun yanağı giderek daha fazla kızardı ama yüzünde hiçbir acı belirtisi yoktu.

Buzda Kan - 2ho / YunjongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin