Selamlarrr malesef dediğim günde atamadım bölümü bazı sebeplerden dolayı
Instagram daily_duru_ takibini bekliyorum
Oy ve yorum atmayı unutmayın
İyi okumalar ♡
____________________________
Ertesi Gün
Kızın , kızımın yerini bulmuştum hemen olduğu yetimhaneye geldim umarım kızımı biri evlatlık almamıştır . Almışlarsa eğer mutlu bir hayatı varsa bırakıcaktım mutlu olsun eğer ilerde eğer gelipte karşıma hesap sorsa ne diyeceğimi bilemem ama mutluysa onun hayatına karışamam onun hayatını mahvedemem ama eğer benim gibi bir çocukluk geçiriyorsa ve ailesi kötü insanlarsa ne olursa olsun kızımı ordan alırım . Ama umarım evlatlık almamışlardır .
Güvenliğe kimliğimi gösterdikten sonra içeri girdim . Çocuklar eğleniyorlardı , yaşı büyük gözüken bir çocuğu durdurdum
- Merhaba müdürün odası nerde acaba gösterebilir misin ?
Başını salladı müdürün odasına doğru yol tuttuk
Asi 17 yaşındayken
( Yazarın Anlatımından )
Asi hamileydi 9 aylıktı o adamın zorlu dokunuşlarıyla yani tecav!z sonucu ortaya çıkan bir şeydi bu .
Haço nun aklında planlar vardı , çocuk doğduktan sonra Asi'nin aklından bu anıları silecekti bunun için dünyanın en iyi doktorlarından birini bulmuştu , daha doğrusu kaçırmıştı . Zaten o ameliyat olunca o adamı da öldürecekti .
( Az çok aklınızda bir soru işareti kalmamıştır çünkü bu bölümden önceki bölümde Asi bu şeref yoksununu hatırlamamıştı )
Şimdi ki zaman
( Asinin anlatımından )Müdürün odasına gelmiştik oğlan beni bırakıp gitti . Odasının kapısını çaldım içeriden buyur komutu gelince içeri girdim ardından kapıyı kapattım .
- Merhaba ben Kıdemli Üsteğmen Asi Karahan evlatlık almak istiyorum . Aybüke Başar galiba burda kalıyormuş değil mi
Müdür : Kısa sıra önce Aybüke kızımız evlatlık alındı
- Peki evlatlık alan kişinin numarasını alabilir miyim ?
Müdür : İlla Aybüke olması mı lazım burda sahipsiz o kadar çocuk var neden Aybüke
- 1 Onlardan bahsederken sahipsiz diye bahsetmek ne demek ? Böyle itham etme şeklinizi hiç yakıştıramadım . 2 neden mi Aybüke çünkü Aybüke benim öz kızım .
Müdür : Ne yaptın zamanında orosp!luk yapıp hamile kaldın sonra küçücük bebeği yurda mı bıraktın ? Bir de asker olacaksın .
- Lan sen ne diyorsun şerefsiz lan sen kimsin benim askerliğime laf ediyorsun puşt lan ben 14 yaşındayken askeri lisedeydim sen 14 yaşındayken neredeydin , ne yapıyordun lan ben daha küçükken kaçırıldım tecav!ze maruz kaldım ama o anları hamile kaldığım anıları silmiş şerefsiz onun yüzünden ilk hamile halimi hatırlamıyorum .
Müdür : Haaa sen haçonun bahsettiği karısın .
NE
KESTİK!!!
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İnstagram daily_duru_ takibe alınn
İyi akşamlar ♡