Başımı kaldırdığımda onların olduğunu gördüm yani , kızım , kızımın üvey annesi ve üvey babası .
Kadın : İyi misiniz
Değilim , hiç iyi değilim başımı hayır anlamında salladım .
Kızıma bakıyordum hâlâ .
- Aybüke
Kadın : Kızımın ismini nerden biliyorsunuz .
Ah bilsen benim kızım olduğunu .
Çantamdan kalem ve kağıt çıkardım numaramla adımı yazdım.
- Daha sonra beni yarın arasanız olur mu ?
Kadın : Şuan iyi değilsin istersen bizimle gel .
- Hiç gerek yok dediğim gibi yarın siz beni arayın .Kadın : Ararız tabiki de ama hiç bizim içimize sinmedi ki seni burda bırakmak .
- Kendimi koruyabilirim benim başıma bir şey gelmez zaten başıma gelen gelmiş zaten
Kadın : Peki
Gittiler aradan 15 dakika geçti geçmedi bir bir bağrış sesi duydum hemen ayağa kalktım ve bağrış sesi gelen tarafa koştum bir tane it kadına saldırıyordu ve kadın hamileydi...
Hemen koştum adama bir yumruk attım bir yumrukta yere düştü adam hemen peş peşe yumruğu indirdim 5 dakika geçti geçmedi polisler geldik hem de karakolun önündeydik geç bile kalmışlardı.
Polis benim ellerimi tuttu hemen ellerinden kurtuldum
- LAN ŞEREFSİZ HERİF SENİN O ELLERİNİ KIRARIM ( polise döndüm ) buyurun polis bey ( kimliğimi gösterdim ) yine de olayları anlatayım buyurun gidelim .
İçeri girdik başkomiserin odasına girdik tanımıştım bu beni evlatlık alan ailede amcamdı .
Başkomiser : Gidebilirsiniz siz
Başkomiser : Ne oldu anlat bakalım
- Bir şerefsiz , kadını hamile haliyle sokakta dövüyordu ben de gerekeni yaptım
Başkomiser : Peki , nasılsın görüşmeyeli
Ayağa kalktım .
- Gayet iyiyim sağolun ben gidiyorum .
Kapıyı açtım karakoldan çıktığım da telefonum çaldı kayıtlı değildi bu numara galiba aybükenin üvey annesiydi ... Hemen açtım telefonu
- Alo
Kadın : Alo Asi Hanımla mı görüşüyorum
- Evet Açelya Hanım
Açelya : Adımı nerden biliyorsunuz
- Bunu sonra konuşalım Açelya Hanım lütfen , attığım konuma gelir misiniz önemli bir şey konuşmam lazım
Açelya : Peki
- Görüşürüz
Açelya : Görüşürüz
Dediğin de telefonu kapattım ve numarayı kaydettim ardından konumu attım .
Cafenin konumunu atmıştım zaten yamacımızdaydı ben de hemen gittim .
Bir 10 dakika geçti Açelya Hanım geldi hemen elimi salladım beni görünce geldi yanıma . Koltuğa oturdu .
Açelya : Ne konuşacağız
- Aybüke hakkında Aybüke benim öz kızım .
Açelya : Nasıl hem nerden bileceğim doğruyu söylediğini hem doğruyu söylemiş bile olsan yetimhaneye bırakmışsın onu .
Kimliğimi yani askeri kimliğimi gösterdim sonra cebime koydum .
- Az çok biliyorsunuzdur ki asker yalan söylemez ve ben onu yetimhaneye bırakmadım ve anne olduğumdan daha yeni haberim oldu .
Açelya : Ne nasıl yani .
- Bir terörist tarafından esir alınmıştım daha sonra zorla beni hamile bırakmış it sonra bu anılarımı amelitla unutturmuş silmiş yani daha yeni bir anne olduğumu bir kızım olduğunu buldum .
Açelya : Size güveniyorum ve size bir şey açıklamak istiyorum görev için Aybükeyi almak istedik görev de bir kızımız olması lazımdı ve bu kız görevi için Aybükeyi evlatlık edindik biliyorsundur ki polisiz.
Ne...
Normalde bölümü 19.45 de atıcaktım ama durumlar böyle gelişti...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum m
İnstagram Kız oyuculura gt yaptığım hesap @ahbeduruuu
Watty için açtığım hesap @_durukrklc
İyi günler ♡