8

1.3K 50 16
                                    

Off benim neden bu kadar çok başım ağrıyor . Gözümü açtım .

- LAN

Diye bağırdığım da kapı açıldı ve içeri birileri girdi ve ardından biri daha girdi bir dakika bu gece değil mi hemen yataktan kalktım koşarak boynuna atladım . Bacaklarımı beline koydum .

- Dönmüşsün Gece

O da bana sarıldı .

Gece : Evet döndüm Asi , döndüm söz verdiğim gibi döndüm .

- Öldün sandım neden hiç haberdar etmedin beni doğru ya bir kız için dostluğumuzdan vaçgeçmiştin değil mi

Hemen indim .

- O kızla hâlâ sevgili misin belki de evlenmişsindir .

Gece : Evlenmedim Asi

- O zaman nişanlı veya sözlüsünüzdür en kötü hâlâ sevgilisinizdir değil mi ?

Gece : Asi ne o kızla nişanlıyım ne sözlüyüm ne de hâlâ sevgilim .

-Biliyorum ... O kız benim en yakın arkadaşım olmuştu ve benim nişanlımla evlendiler hatta çocukları var .

Gece : Ne

- Duydun , BİR DAKİKA BİR DAKİKA BENİM BURDA NE İŞİM VAR LAN

Dünkü olayı hatırladım .

Gece : Asi

- Buyur benim ne oldu lan en son sen beni terketmiştin dostluğumuzu silip atmıştın değil mi ?

Gece : Özür dilerim Asi o kız bana senin  benden hoşlandığını söyledi bende ne yapacağımı bilemedim onun dediğini yaparak ona inanarak seni sildim

- Değdi mi ha Gece  beni bırakıp gitmene değdi mi SÖYLE , sen gittiğin de benim kimsem kalmadı Gece kalmadı ailemin durumunu biliyorsun zaten . Seviyordum seni , hoşlanıyordum aşıktım ama sen sevgili yaptığın da o kızla olduğun da ben sana olan hislerimi silip attım kolay olmadı ama attım sana olan bütün hislerimi

Şimdi ki zaman

-ALLAH BELAMI VERSİN

Herkes irkildi .O dünkü olayla herşeyi hatırladım.  Pars gelmişti bir şeyler zırfalamıştı . Ona timden ayrılacağımı ve timden ayrılmadan önce onun rütbesini Astsubaya düşülttüreceğimi söylemiştim. Pekala bugün bunu hallederim iznim zaten devam eder Albaya söylerim beni almasına gerek yok. Geceye malesef eski ye dayanık bir şeyler zırfalamıştım . Hastaneden aramışlardı . Lan ben karışmış mıyım şimdi .

- BEN NİYE UYANDIM Kİ KEŞKE KOMAYA GİRSEYDİM

Gece : Sen ne diyorsun Asi delirdin mi ha bu arada o kızı artık umursamıyorum .

- Gece ben , ben karışmısım

Tahir : Nasil olir uşağum ( şive pek yapamıyorum galiba jsksk )

- Küçükken karışmışım nasıl şimdi beni evlatlık veren aileyle ve gerçek ailemle mi görüşücem ( Gecenin elini tuttum ) Gece sen de gel ben tek gidemem , bugün askeriyden izin falan alamaz mısın .

Gece : İzinliyiz biz zaten bu hafta Albay'ın aradı ben açtım durumu anlattım o da izinliymişsin zaten iznine devam etsin dedi . Diğer olayları da sen anlatırsın diye düşündüm . Ve gelirim senle .

- Tamam ya dur benim şimdi hastaneyi aramam lazım değil mi Gece , Gece şimdi ne yapıcam ben off dün için de özür dilerim

Gece : Önemli değil

Asi KARAMAN / Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin