Müdürü polise teslim ettikten sonraKızımın yerini bulmuştum ailesinin nasıl biri olduğunu araştırmıştım , ikisi de polisti yani yanında durduğu anne ve babası ...
Bir hafta izinliydim kızımı uzaktan da olsun izliyecektim . Allah benim belamı versin ki onu daha önce bulamamıştım . Ben anneydim ve bunu o şerefsiz bana diyene kadar anne olduğumdan haberim yoktu çocuğum olduğundan haberim yoktu .
Şuan onları izliyordum ne kadar mutluyduydular bir lokantadaydık oblar benim yan tarafımda ki masada oturuyordu benim kızım ne kadar da güzeldi aynı bana benziyordu .
Güzelim benim daha önce seni bulamadım Allah belamı versin ki bulamadım yanında olamadım hâlâ da olamıyorum . Ama umarım ki onların yanında mutluluğun eksik olmaz benim güzelim .
Daha fazla bu manzarayı izleyemedim bizim Mahmut abinin yerine gittim her zaman ki yerimize oturdum . Mahmut abiye seslendim .
- ABİ ORDAN BANA EN AĞIR İÇKİDEN GETİRSENE
Bir 5 dk geçti geçmedi Mahmut abi geldi yanıma . İçkiyi koydu yanına da bir kaç meze .
Mahmut Abi : Ne oldu Asi
- Sonra anlatırım abi
Dediğim de tamam anlamında başını sallayıp gitti .
Aradan bir kaç saat geçti ne kadar içtiğimi hatırlamıyorum . Zar zor ayağa kalktım bir sokağa girdim bir kaldırıma oturdum ve ağlamaya başladım .
Aklımda o kadar soru var ki .
Neden kızımı daha önce bulamadım.
Neden annelik yapamadım .
İlerde karşıma geçip neden beni bıraktın açıkladığım da ise beni neden yanına almadın derse ben ne yapacağım .
Bende benim annem demeye utandığım kadın gibi mi olacağım .
Ben hâlâ ağlayıp düşünürken başıma birileri geldi ...
Sizce Asi'nin yanına gidenler kim ?
Kızını onlarla bırakarak hata mı yapmış oldu sizce ?
Fikrini değiştirip daha sonra kızını yanına alacak mı ?
İnstagram @ahbeduruuu kız okuyuculara gt yapıyorum bu hesapta , diğer watty için açtığım hesap @_durukrklc ikisi de orjinal hesabım değil...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm.
İyi günlerr ♡