Diğer bölümün yarısı silinmişti yeniden yazdım yarısını okumayanlar lütfen önce orayı okusun ...
Uyarı : Bu bölüm şiddet ve küfür içerir...
_______________________________
O orospu evladını bir bulayım ben . Ellerim ayaklarım titriyordu . Ama kendimi toparlamam lazımdı Asi sakin ol , sakin olman lazım kızını kurtarman lazım . Kızına annesinin kaderini yaşatmayacağım . Dayan Aybüke'm dayan güzel kızım . Hemen ayağa kalktım oturma odasına gidip silahlarımı aldım.
Bartu : Asi ne yapıyorsun
- Kızımı kurtarmaya gidiyorum
Timur : Neyden bahsediyorsun sen Asi ne kurtarması
Onlara döndüm.
- O ecdanını s!ktiğim orospu evladı var ya
Bartu : Kimden bahsediyorsun sen
- O orospu evladı benim kızımı kaçırmış annesinin yaşadıklarına kızıma yaşatmayacağım daha fazla tutmayın beni yetişmem lazım
Timur : Tamam Asi sakin ol anlıyorum seni tamam tim olarak gidelim
- OLMAZ TİMUR OLMAZ BENİM TEK GİTMEM LAZIM
Gelip bana sarıldı , saçlarımı okşadı .
Timur : Tek gidemezsin Asi , ikinize de bir şey olabilir seni tek gönderemem izin ver biz de gelelim .
- Tamam , peki ...
Bartu : Albaya haber vermemiz lazım haber vermeden gidemeyiz
- ANLAMIYOR MUSUNUZ SİZ KIZIMA YETİŞMEM LAZIM DİYORUM ANLAMIYOR MUSUNUZ
Bartu : Anlıyorum ama Albaya haber vermeden göreve gidemeyiz .
- Umurum da mı sanıyorsun burada böyle Albaydan izinin ne zaman geleceğini verip vermeyeceğini mi beklememi istiyorsun benden BOK BEKLERİM .
Timur : Bartu seni de anlıyorum ama Asi de haklı albayın izin verip vermeyeceğini bilmiyoruz ya da ne zaman izin vereceğini en azından Asi ile bir kaçımız gidelim sen kal burda ve Albay'a haber et izin verdiğin de bizim yerimizi bulabilirsen gelirsin ne dersin , o zaman bizimle gelmek isteyen .
Herkes elini kaldırdı.
Timur : Tamam o zaman hazırlanın hemen gidiyoruz .
Hazırlandılar ve evden çıktık .
Timur : Nerde olduklarını biliyor musun
Ellerim hala titrerken elimde ki telefonu Timura gösterdim .
Timur : Tamam en kötü 20 - 25 ya ordayız sakin ol tamam mı Asi sakin olman lazım kızını kurtarabilmemiz için senin sakin olman lazım .
- Timur ya o da benim yaşadığım şeyleri yaşarsa ya ona da bana yaptığı şeyleri yaparsa ya ona birşey olursa , Timur ben daha yeni kızımı buldum kaybedemem hemen Timur .
30 dakika sonra
İçeri girmiştik girdiğimiz de gördüğüm şeyle dona kaldım hareket edemez oldum . O haço şerefsizi sandalye ye bağlı ve boğazı kesilmişti .
- Timur kızım yok o haço şerefsizi de ölmüş ben kızımın yerini nasıl bulacağım .
Timur : Siz her yeri arayın , Yiğit ve Furkan siz burda Asi'nin yanında kalın kalın ben dışarıyı arayacağım.
Hâlâ hareket edemiyordum. Bir kaç dakika sonra içeri birileri girdi ellerinde silahlar ile . Önlerinde Gece , sırıtarak bana bakıyordu .
Gece : Beni bırakıp gitme demiştim değil mi .