4 gün geçti. Ve ben 4 gündür okula gitmiyorum. Bugün perşembe. Berbat bir şekilde hastayım, ve kolumu bile kaldıramıyorum.
Eda sürekli okuldan sonra bana mesaj atıp bugün daha iyi misin diye soruyordu.
En azından beni düşünen biri var...
Cuma da artık okula gidemezdim herhalde, çünkü 4 gün oldu hâlen aynı haldeyim.
Annemler salı günü NEYSEKİ acile götürdüler beni. Iğne yaptılar ama tekrar kötü oldum. Hastalığımla ilgisi var mıdır acaba diye düşündük ve evet, bu yüzden bu kadar ağır geçiyormuş, ama endişe edilecek durumda değilmişim.
Perşembe akşamı yatağımda yorganım kafama kadar çekili bir şekilde telefonda takılırken Whatsapp'dan bir bildirim geldi.
Yabancı bir numaraydı, merak edip mesaja girdim.0552****: "Selam, yaşıyor musun?"
Emmm....Bu neydi şimdi be? "Selam, yaşıyor musun?" Bu nasıl bir mesaj ve KİMDEN? Kaşlarım çatık bir halde yabancı numaranın mesajına yanıt verdim.
Siz: "Yaşıyorum da, kimsiniz?"
Lan bir de benim yazdığıma bak, sanki ben çok normal bir şekilde yazmışım gibi bu yabancıya kızıyordum, "Yaşıyorum da..." ne ya.
Mesajım anında görüldü ve yaklaşık 3 dakika falan yanıtlanmadı. Allah'ım, şimdi de bir yabancıdan görüldü yedim.
Neyseki 3,5. Dakikada yazmaya başladı.
0552****: "Otobüs arkadaşın."
Önce anlamayarak mesaja baktım. Tabii jeton sonradan düştü bana, resmen evin içinde "HAA" diye bağırdım aydınlanınca.
Çünkü bu "otobüs arkadaşı" Atlas'dı.
Siz: "Aa, Atlas."
0552***: "Aa, Güneş" beni taklit edercesine mesaj yazdığında ufaktan bi sırıttım, sonra yazmaya devam ettim.
Siz: "Numaramı nereden buldun?"
0552****: "Şey, olayı sana direkt şöyle özet geçeyim, otobüs arkadaşımın pazartesi'den bugüne kadar ne durakta ne de okulda olduğunu görünce biraz endişelendim. Bende şu senin yanında her zaman dolaşana sordum. Seda mıydı, Eda mıydı neyse artık. Çok hasta olduğunu söyledi. Bende bir sormak için numaranı aldım."
Ekrana gülerek baktığımda biraz da sorguluyordum, daha yeni tanıştığım biri, hatta sadece isim olarak tanıştığım biri beni neden bu kadar merak etsin ki?
Siz: "Birincisi, senin tabirinle yanımda her zaman dolaşanın adı Eda. İkincisi ise merak ettiğin için sağ ol."
0552***: "Canın sağ olsuuun, canın sağ olsun, ben çekerimm."
Siz: "Ahaha, ya bu senin her laftan bir şarkı söyleme huyun ne bu böyle?"
0552***: "Ya ben annemin karnından şarkıcı doğmuşum, inansana."
Siz: "Peki, inandım."
0552***: "Bu arada halini sormak için yazdım sana, halini sormak dışında her şeyi yaptım kusura bakma, nasılsın, neyin var?"
Siz: "Sorun yok, ya aslında berbatım, ilaçlarımı düzenle içeceğim işte, öyle geçer."
0552***: "Kendine iyi bak madem, umarım çabucak iyileşirsin, otobüse tek binmek sıkıcı."
Siz: "Hahaha, tamam hemen iyileşirim."
0552***: "İyi geceler, Duraktaki Kız."
Söylediği şeye gülümsedim ve yazdım,
Siz: "İyi geceler, Duraktaki Çocuk."
Mesaj sayfasından çıkmadan önce Atlas'ı rehberime Duraktaki Çocuk diye kaydettim.
Sonra aptal bir gülümsemeyle telefonu kapattım. Çok uykum vardı ve yatağıma iyice yerleşip kendimi uykunun kollarına bıraktım.Oy verirseniz çok sevinirim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LADEN
Teen FictionAilevi sorunlar, bıkmışlık hissi, bir de ölümcül hastalık derken hayatıma biri girdi. İyi ki girdi mi, yoksa kendimle beraber onu da kendi girdabıma mı çekiyordum, bilmiyorum... "Söz ver bana, bu hastaneden çıkamazsam benim için hayatını yaşamaya de...