Author Pov.
8.00 pagi.Terlihat dua orang berbeza jantina diselumbungi selimut tanpa jarak.
Mata lelaki yang berjantina lelaki itu perlahan lahan terbuka.
Badannya mengeras menyedari wajah seorang perempuan yang sangat dikenali.
"hiks..hiks."Esakan perempuan itu menusuk telinga si lelaki.
Si perempuan memeluk erat selimut dia membungkus badannya dengan selimut sambil teresak.
Manakala Si lelaki terdiam dia mengesot turun dari katil lalu memandang si perempuan yang baring di dalam selimut itu.
Perempuan itu menutup dirinya dari atas sampailah bawah.
Si lelaki tersentak matanya bergerak memandang badannya sebelum meraih handuk yang tersangkut di sisi itu lalu menutup bahagian bawahnya.
Si lelaki menghela nafas panjang lalu meraup kasarnya wajahnya.
Dia memandang ke katil separuh katil yang tidak ditutup itu terlihat sipi sipi darah di situ.
"Intan.."Seru si lelaki perlahan dia buntu tak tahu nak buat apa.
"hiks..hikss..kau gila Ez!Gila!"Esakkan Intan meluas di dalam bilik itu.
Bodoh!dia tak patut membiarkan Ashley ambil alih badan dia ini caranya!ini cara yang terjijik sekali!
Esakan Intan memenuhi ruangan bilik hotel yang hening ni.
Dia tak mampu untuk tahan ini terlalu sakit untuk dia terima.
Si lelaki meraup wajahnya kasar dia berjalan ke sisi katil perempuan itu.
"Maaf..maafkan saya"Ucap Ezekiel sambil mengusap perlahan kepala Intan yang berlapis selimut itu.
Ye lelaki tu ialah Ezekiel manakala si perempuan ialah Intan.
"MAAF!?Kau fikir maaf boleh bawa kembali ke maruah aku!!!"Jerit Intan diselari dengan esakan nya.
Badan Intan bergetar hebat dia tak tahu nak fikir apa dah disaat dia kesusahan begini disaat ini Ashley hilang tidak mahu bertanggungjawap.
"Saya tak tahu Intan..saya betul betul terbabas semalam"Ujar Ezekiel lalu menghela nafas kasar.
"Itu salah kau!.Ez kalau perempuan hilang maruah tiada lagi lelaki nak dekat dia bahkan diri dia sendiri pun tak hingin dekat diri sendiri EZ!"Jerit Intan sambil teresak esak.
"In...."
"Diam!Give me space please..hiks"Ujar Intan badannya bergetar cemas takut marah segala perasaan lah ada.
TOK!TOK!TOK!
Bunyi ketukan pintu tu menyentakkan mereka berdua.Bunyi ketuk tu memang kuat tak beragak.
YOU ARE READING
EZEKIEL MYSTERIOUS WIFE(ON GOING)
Romance𝐄𝐳𝐞𝐤𝐢𝐞𝐥 𝐒𝐡𝐚𝐰𝐧 "𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑴𝒓𝒔.𝑬𝒛𝒆𝒌𝒊𝒆𝒍 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒀𝒐𝒖..." 𝐈𝐧𝐭𝐚𝐧 𝐒𝐲𝐚𝐳𝐥𝐲𝐚𝐧𝐚 "𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝑬𝒛!𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒈𝒐 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚" "Ezekiel will only have one wife and that person is her...