Karı-koca güne enerjik başlamışlardı.Bugün evlerine yeni bir birey gelecekti.Saat 7'de kalkıp giyindiler.Arabaya bindiklerinde Beth'in gözleri dolmuştu.Acaba evlerinin yeni üyesini sevip alışabilecek miydi?
Yurda yaklaştıklarında Beth'in kalbi yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.Yaklaşmışlar yaklaşmasına ama Daniel bir türlü park yeri bulamamıştı.Yirmi dakikanın sonunda yurttan yaklaşık 250 metre uzağında park yeri bulmuşlardı.Sonunda yurdun kapısına geldiler.Güvenlik onları karşılayarak;
''Buyrun efendim hoşgeldiniz.Siz Daniel ve Beth olmalısınız.''
''Evet sizi aramıştım.Müdürün odası ne tarafta acaba?''
''Girişten dümdüz yürüyün,sağ tarafta merdivenlerden çıktığınızda görürsünüz.''
''Teşekkürler!''
Yurdun bahçesine göz attıklarında bahçesindeki oyun parkı pek de iyi sayılmazdı.Kaydırakta bir takım kırıklar,kırmızı salıncaklarında zincirlerin koptuklarını gördüler.Bahçenin etrafı çam ağaçlarıyla kaplıydı.Yerlerde tebeşirle seksek çizilmişti.Müdür onları güler yüzle karşıladı.Çocukların yanlarına geldiklerinde odada eşyalar birbirine karışmış,çocuk sesleri odayı inletiyordu.
Daniel ve Beth bütün çocuklara sırasıyla hediyelerini verdiler.Beth çocukların onlara teşekkür etmesi bir yana en çok ona sarılmaları gözlerini doldurmuştu.
Çocuklarla oyun oynadılar güldüler,eğlendiler.Ama Daniel'in gözüne küçük 4-5 yaşlarında tatlı bir kız çocuğu çarpmıştı.Yanına gittiğinde ona neden yalnız oturduğunu sordu.
''Çünkü kimşe benle konuşmuyo.'' diye mızmızlandı,Daniel'e bakış atarken.
''Neden konuşmasınlar tatlı kız.Adın ne senin?''
''Şanane beyim adımdan yaa.''
Beth Daniel'in nereye gittiğini merak ederken,arkasına döndüğünde onun küçük bir kız çocuğuyla konuştuğunu gördü.Yanlarına gitti ve kıza ne olduğunu anlamaya çalıştı.Kız Beth'e doğru baktığında Beth adete büyülendi.Kız o kadar tatlı ve güzeldi ki.Saçları belinin biraz altındaydı.Dikkatle baktığında kızın,kocasına çok benzettiğini fark etti.İçinden insan insana benzer diye söylemeden edemedi.
Arabaya bindiklerinde küçük Annie'i almışlar,evinin yolunu tutuyorlardı.Daniel ve Beth Annie'i evlatlık almak istemişler,ordaki görevlilerden biraz bilgi almışlardı.Zavallı Annie'nin annesi durumu iyi olmadığı için yuvaya vermiş.Annie daha annesinin karnındayken babası onları terketmişti.İşte küçük kızın geçmişi Beth'i çok etkiledi ve küçük kıza annelik yapabileceğini düşündü.
Annie tatlı olduğu kadar çokbilmiş birazda ukalaydı.Daniel'de her zaman her konuda bilgisi olduğunu savunurdu.Beth bu aynı huylu kocası ve artık küçük kızıyla (Beth artık onun annesi sayılırdı) nasıl baş edeceğini düşünmeden edemedi.
Eve geldiklerinde küçük kız hemen içeri girip aynı anda ikisine;
''Benim odam neresi?'' diye sordu.
Daniel ve Beth şaşkınlıkla birbirlerine bakakaldılar.Tabiki bir çocuk odaları vardı.Fakat Beth odayı kendi çocuğu için dekore etmişti.Ama artık o oda Annie'nindi.Annie'i odasına çıkardı.Küçük kız üstünü giyindikten hemen sonra televizyonun başına geçip kendine en sevdiği çizgi filmi bulup açtı.
Daniel ve Beth ne olursa olsun bu ufak kızı sevmeye başlamışlardı.Artık sofrada 3 tabak,bütçe yaparken 3 kişi vb. şeyleri düşünürken onları nelerin beklediğinden habersizlerdi...
-DEVAM EDECEK-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Geçmiş.
Mystery / ThrillerÇocukları olmayan karı-koca. Evlatlık edindikleri sırlı küçük kız.. Daniel ve Beth'in evliliklerini bitirecek bu sır ne? -Bir solukta okuyacaksınız-