Daniel eve geldiğinde oldukça sinirliydi.
''Canım iyi misin?''
Sinirden karısının sesini bile duyamıyordu.Odaya geçip hemen yatağa uzandı.Çocuğunu düşünüyordu,eğer Izzy' in anlattığı gerçekse çocuğunu bulup ona sahip çıkmalıydı.Bu konuyu Beth'le konuşmaya kadar verdi.Bunu bilmeye onunda hakkı vardı.Ama bir süre bilmemesi gerektiğine karar verdi. Beth'e gergin olduğunu yansıtmamak için akşamüstü küçük Annie'i komşularına bırakıp Beth'i şık bir lokantaya yemek yemeye götürdü.
Beth ne olduğunu anlayamasa da eşinin biraz olsun keyifli gözükmesine sevindi.Bu aralar Daniel ondan bir şey gizliyordu bunun farkındaydı ama ne olabilirdi bu? Kocası genellikle ondan bir şey saklamazdı. Beth iyice meraklanmaya başladı.İçinden onlarca senaryo kurdu.Acaba Daniel onu aldatıyor muydu? Eğer aldatıyorsa bunu kaldıramazdı.Ona bir bebek verememenin üzüntüsünü yaşıyordu ama artık Annie vardı.Dayanamayıp kocasının ağzından laf almaya çalıştı.
''Aşkım canın sıkkın gibi.Anlatmak ister misin?''
''Yoo gayet iyiyim tatlım sana öyle gelmiş''
Daniel söylemekle söylememek arasında kalmıştı.Karısı buna ne tepki verebilir kestiremiyordu.Am sonunda dayanamayıp eşine söylemeye karar verdi.
''Beth benim sana söylemem gereken bir şey var''
''Anlamıştım zaten.Evet Daniel seni dinliyorum''
''Bugün Izzy'le konuşmaya gittim.Izzy kim diye sorarsan eski sevgilim.Sakın lafımı kesme beni sonun kadar dinle.Seninle tanışmadan önce Izzy'le beraberliğim vardı.Ama seninle tanıştıktan sonra inan ki o hayatımdan çıktı.Ama olan olmuştu artık. Izzy hamileymiş.Bu zamana kadar benden saklamış ama artık bilmem gerektiğine karar vermiş.
Beth'in gözleri doldu.Masada uzun bir sessizlik oluştu.Sessizliği Daniel bozdu.
''Beth sakın bana kızma.Geçmişte olan bir şey.İnan suçum yok.Kızımın nerde olduğunu sordum ama durumu iyi olmadığı için kızımı yurda vermiş.Şaka gibi kızım nerede bilmiyorum!''
Beth Daniel'in onu sevdiğini biliyordu masum bir çocuk da suç bulamazdı. Danieldede bulamazdı olan olmuştu artık.Kabullenmek istemese de gerçek buydu.Her şey ortadaydı.Kocasına destek olması gerektiğini düşündü.
''Ne diyeceğimi bilmiyorum.Şuan hayatımızda Annie var. Tabi ki kızını bulmak çok isterim,bu konuda yardımcı olmamı istersen sonuna kadar seninleyim. Düşünsene Annie,ben,sen ve kızın yaşarız.Güzel olur''
Daniel Beth'in ağır tepki vermemesine sevinmişti.Şimdi sevdiği kadında ona yardım edecekse kızını bulmak daha kolay olacaktı.Annie'de fazlasıyla bağlanmıştı.Kafasından düşüncelerini silip eşiyle güzel bir vakit geçirmeye çalıştı.
-DEVAM EDECEK-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Geçmiş.
Mystery / ThrillerÇocukları olmayan karı-koca. Evlatlık edindikleri sırlı küçük kız.. Daniel ve Beth'in evliliklerini bitirecek bu sır ne? -Bir solukta okuyacaksınız-