Śniadanie z nieproszonym gościem

285 17 14
                                    

Nie wiem nawet jak trafiłam pod swój dom. Całą drogę rozmyślałam o tym co wydarzyło się między nami w tym cholernym vanie. Czemu on się tak zachowywał względem mnie? jakby był zazdrosny! a przecież nie dawałam mu powodu! Ba ja nawet nic nie zrobiłam! A nawet gdyby, to przecież Jungkook też nic nie zrobił, chciał mnie po prostu poznać. A Yoongi zachowywał się tak jakbyśmy się razem migdalili pośrodku tego samochodu. Aggrrr ... byłam taka zła, że aż przystanęłam przed wejściem do bloku i zaczęłam tupać nogami jak małe dziecko. 

Mam cię gdzieś Min Yoongi! -  krzyknęłam na głos.

Weszłam do środka. Nacisnęłam guzik windy i wjechałam na swoje piętro. Po wejściu do mieszkania poszłam się umyć. Chciałam zmyć z siebie to upokorzenie i jego słowa które miałam wrażenie, że weszły mi aż pod skórę.

Co ja mu takiego zrobiłam?!

Po skończonej wieczornej toalecie wspięłam się na górę na swoją antresolę i opadłam na łóżko patrząc w telefon. Gdzieś w środku chciałam żeby do mnie napisał, przeprosił ale nie miałam żadnej wiadomości oprócz jeden od Min Hyun'a. Pytał mnie w niej czy dotarłam bezpiecznie do domu. Odpisałam mu, że tak i że dziękuje za troskę. 

Przynajmniej on się o mnie martwi. 

Chciałam zasnąć i przestać myśleć o tym zdarzeniu ale nie mogłam. Co raz rozpamiętywałam w myślach jak strzeliłam mu w twarz. 

Zdecydowanie na to zasłużył dupek! 

Z tej złości zaczęłam bezwiednie skrolować Instagram. Oglądałam swojego instagrama i zdjęcia jakie zrobiła mi Do Hee podczas spaceru. Faktycznie ostatnim czasy przybyło mi dużo obserwatorów na insta. 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Większość z tych osób kojarzyłam z uczelni. Zastanawiałam się nawet czy nie zrobić profilu zamkniętego gdy naszła mnie pewna myśl.

- Ciekawe czy Yoongi ma insta? - Wpisałam w wyszukiwarkę "Min Yoongi" ale wyskoczyły mi jedynie fan konta. Spróbowałam z "Suga". Bingo! Instagram wypluł mi jego konto "Agustd". 

Melodia mojego sercaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz