♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Pekala. o zaman kanepede uyurken iyi eğlenceler tatlım!" Odasına doğru yürürken seslendi. "Fikrini değiştirirsen benimle geri gelebilirsin."
Yatak odasının kapısını arkasından kapatırken gözlerini devirdin. Adam sana yastık ya da battaniye bile teklif etmedi. Giysi yığınlarının altında sarılacak bir şey aradın ama bulunacak hiçbir şey yoktu.
bir yanın siktir et deyip yatak odasına geri dönmek istiyordu ama diğer yanın buna katlanacak kadar azgın değildi. Günün yorgunluğuyla ne yapman gerektiği konusunda kendinle tartışırken uykuya daldın.
Ertesi sabah boynundaki kramplarla uyandın. hâlâ kanepede top gibi kıvrılmış, Sanzu'nun kapüşonlularından birini yastık olarak kullanıyordun.
Boynunun arkasını ovalarken döndüğünde Sanzu'nun üstünde durduğunu gördün. Onu bu kadar yakından görmek sizi korkuttu.
"Hadi gidelim." diye havladı.
"Neresi?" diye sordun, elinin tersiyle gözlerini ovuşturarak.
"dışarı."
Sen ve Sanzu bir kez daha asansöre bindiniz ve bir kez daha ortak alana girdiniz. Bonten'in yöneticilerden birkaçı oradaydı: yalnızca sperm olarak tanımlanabilecek sakallı ve
kafasında çapraz bir yara izi olan ve uzun beyaz saçlı olan."kakucho." Sanzu çağırdı.
"Evet?" Yara izi olan adam cevap verdi. Dikkati ikinize döndüğünde gözlerinin iki farklı renkte olduğunu fark ettiniz.
"Yeni kıyafetler için bal alışverişine çık." sanzu emretti.
Adamın bakışları Sanzu'dan sana doğru kaydı.
"neden sen götürmüyorsun?" Kakucho sordu.
"Yapmam gereken işler var."
"Meşgul olabileceğimi hiç düşündün mü?"
"Ah evet, burada hiçbir şey yapmadan oturmakla gerçekten meşgulsün. Eminim bir şeyler yapabilirsin."
Kakucho yanındaki diğer iki adama beklentiyle baktı, sperm kaşlı olan göz temasından kaçınırken, beyaz saçlı olan tırnakları ile ilgileniyormuş gibi davranıyordu.
"Koko mu?" O sordu."Üzgünüm, yapamam. Mikey için yeni kulübün bütçesi üzerinde çalışmam gerekiyor." Beyaz saçlı adam dilini çıkararak cevap verdi.
Kakucho içini çekti. "tamam iyi." Gitmek için ayağa kalktığında, Sanzu başka bir şey söylemeden odadan çıktı."Gitmeye hazır mısın Honey?"
Eşleşmeyen gözlerini seninkilere bakmak için getirdiğinde doğruldun.
"Evet."
Onu odadan çıkıp asansöre kadar takip ettin ve orada da yer altı garajına indin. Birkaç egzotik spor araba birbiri ardına sıralanmıştı.
"vay be." diye fısıldadın.
Buraya götürülürken bu arabalardan hangisine bindiğimi merak ediyorum. Kaku kıkırdadı. "Bunlara alışık değil misin?""Hayır."
"Alın." mütevazı bir BMW'ye doğru yürüdü ve size kapıyı açmak için yolcu tarafına doğru yürüdü.
"Ohh, teşekkürler." ona çekinerek söyledin. yanıt olarak yalnızca başını salladı.
kakucho arabayı çalıştırdı ve garajdan çıktı. Onu daha iyi görebilmek için ona baktın. saçları koyu maviye boyanmıştı ve ortadan ayrılmıştı. çok güzel bir çocuk saç modeliydi.
Bakışları sana kaydı ve seni ona bakarken yakaladı. "Ne?"
Gözlerini ondan kaçırdın ama artık çok geçti. "Hiçbir şey."
"ilk gecen nasıldı?" birdenbire sordu.
Nasıl cevap vereceğinden emin olamayarak içini çektin. Başka bir bonten üyesine sanzu hakkında doğrudan şikayette bulunmak pek mantıklı değildi.
"o kadar kötü mü?" o güldü. "Sanzu biraz öngörülemez olabilir. Her gün kontrolden çıktığı için onun yanında dikkatli olmalısın."
Ona tekrar baktın ve o sana gülümsüyordu.
"Bunu bilmek güzel." cevap verdin. "Bunu zaten zor yoldan öğrenmek zorunda kalmam çok kötü."
"Hmm?" mağazanın yanındaki otoparka dönerken tuşuna bastı.
"Mikey ile konuşmam sırasında hiçbir şey olmadığına inanmadığı için beni öldürmekle tehdit etti."
Kakucho yeniden konuşmadan önce kısa bir sessizlik oldu. "...bir şey mi oldu?"o sordu..