Buraya gel Sanzu. diğerlerini de getir." Mikey'nin telefonda söylediğini duydun. Şimdi masasında oturuyordu,ama bakışları hala senin üzerindeydi. İkinizin paylaştığı anı da düşünüp düşünmediğini merak ederek ona baktınız.
Kesinlikle seni attı.
Sen trajik geçmiş hikayelerini anlatırken, tehditkar Mikey savunmasız görünüyordu. gözleri çok acı çekiyordu. çok fazla üzüntü vardı orda.
Onun için biraz kalbin acıdı. Yıllar boyunca çok fazla kayıp yaşamış olmalı.
Ayrıca biraz utanmış hissediyordun. Her şeyi başlatan o olmasına rağmen, yine de onun tarafından reddedilmiş gibi hissediyordunuz.
"Bu kötü bir fikirdi. bir daha o hatayı yapmayacağım."
Fakat bu sadece bir öpücüktü. muhtemelen onun için bir şey ifade etmiyordu, öyleyse neden önemli olsun ki? Düşüncelerin kapının açılmasıyla bölündü ve pembelinin odaya girdiğini gördünüz. Dairene sızan ve senin sarsılmanıza seyirci kalan iki mor saçlı adam da dahil olmak üzere birkaç adam arkasından girdi.
Sanzu'nun bakışları seninkilerle buluştu. bakışları hâlâ senin üzerinde olan Mikey'e baktı. Sanzu'nun gözleri hafifçe kısıldı ve Mikey'nin görüş alanını takip edip sana baktı.
Odadaki gerilimden ikinizin arasında bir şeylerin ters gittiğini anlayabiliyordu. Sanzu, Mikey'i uzun zamandır tanıyordu, bu yüzden patronunun davranışlarına uyum sağlamıştı. Mikey her zamankinden daha rahat görünüyordu ve tüm bu süre boyunca seni izliyordu.
Yenilmez Mikey'nin dikkatini çekecek kadar ilginç olan neydi?
Kapıdan dinlemem gerektiğini biliyordum, diye kendine küfretti Sanzu.
Sanzu olarak tarafsız bir ifadeyi korumak için elinizden gelenin en iyisini yaptın.Sanzu ve diğer adamlar yanınızdan geçip yanındaki kanepelerde otururken ve seni incelerken tarafsız bir ifade vardı.
Herkes oturduğunda Mikey konuştu.
"Millet, bu Honey."
Çenen, takma adından söz edildiğinde çok hafifçe esnedi. kardeşin dışında insanların sana Honey demesinden hoşlanmazdın ama buna alışman gerektiğini biliyordun.
"Artık bizim için çalışacak." Mikey hala sana bakarak devam etti.
"Onu gerçekten yakaladık." Tanıdık olmayan bir ses kıkırdadı, sesinde hafif bir inançsızlık vardı.
Kafanı az önce konuşan adama çevirdin. yüzünün sağ tarafında bir yara izi vardı ve arkadan kaygan saçları vardı.Diğerlerinden biraz daha yaşlı görünmesine rağmen hala çok çekiciydi.
Üzgünüm Kazu.
Kazutora'yı seviyordun ama sanki birlikte değilmişsiniz gibi....
....ve onu bir süre görmeyeceğin hissine kapıldın.
"Honey, bunlar yöneticiler." dedi. Mikey, tanıştırmak için hiç vakit ayırmadan. Sanırım bu daha sonra gelecek.
Etrafında oturan diğer adamlara dikkatlice baktın. bazıları sana tamamen ilgisizce baktı, diğerleri merakla baktı, ancak iki kişi size gülümsüyordu:
Sanzu ve bu sabahki uzun boylu adam.
"Nerede kalacak, patron?" uzun beyaz saçlı bir adam Mikey'e sordu.
"Sanzu ile kalacak. Biz onun odasını hazırlarken o ona göz kulak olabilir." Mikey yanıtladı.
Yanındaki adamlardan birkaçının kıs kıs kıs kıs güldüğünü duyduğunda, başın Mikey'e bakmak için kırbaçlandı. İnanmayan ifadenize rağmen, yüzü kayıtsız kaldı.
Korkuyla dolmuş, Sanzu'ya bakmak için geri döndün.
Bu onun için de kötü bir haber olmalıydı, çünkü adam artık gülmüyordu.
"Patron, benimle mi kalıyor?" diye sordu.
Mikey odaya girdiğinden beri ilk kez ikinci komutanına bakmak için başını eğdi. "Evet. bir sorun mu var Haruchiyo?"
"Hayır patron."
Gözlerin şaşkınlıkla açıldı. mikey, sanzu'ya ilk adıyla seslendi.. ve onunla olan az sayıda ama akılda kalıcı etkileşiminize göre, Sanzu'nun insanlarla bu kadar uyumlu olması pek karakterli görünmüyordu,yakın olmalılar,diye,not ettiniz.
"Eğer sanzu için fazlaysa, onu onun elinden alabilirim, patron." Düz sırtlı ve çizgili saçlı,uzun boylu adam sırıttı."Bunu onu becermek istediğin için söylüyorsun." yanında oturan adam - mor saçlıya- gözlerini devirdi.
Yöneticilerin bu kadar gelişigüzel konuşmasına şaşırdın. Bu seni hazırlıksız yakaladı ve ilgi karşısında yüzünün biraz kızardığını hissettin.
Mikey, yöneticilerinin çekişmelerini görmezden gelmeye karar verdi. görünüşe göre adam tamamen iş peşindeydi.
"Honey, sana işe başlaman için gerekli tüm ekipmanı alacağız." Mikey bitirdi.
Mikey gözlerini kapatarak sana tekrar gülümsedi. Ona küçük bir gülümseme verdin.
Toplantı bundan sonra bitti. Sanzu dışında herkes odadan çıktı ve aynı kattaki ortak salona gitti.Yöneticiler ve siz, yani sadece üst kademeler için olmalı.
Dev odanın etrafında birkaç sandalye, kanepe ve masa vardı. hatta yöneticilerin oturmaya gelmeden önce bir şeyler içmek için gittikleri ekli bir mutfağı bile vardı.
Oturdun, günün olaylarını düşündün. Yanına birisinin oturması uzun sürmedi. ona baktın, bu sabahki uzun boylu adamı gördün.
"Selam Honey" viskisinden bir yudum alarak selam verdi.
"Merhaba." kendini ona gergin bir gülümseme vermeye zorladın.
"Biraz içki ister misin?" Çizgili saçlı adam bardağını işaret etti.
"Hayır, teşekkürler." Kibarca cevap verdin, ondan yüz çevirdin.
Seni yalnız bırakmak yerine, sana yaklaştı.
"Önceki için üzgünüm. Bazen sanzu ne zaman duracağını bilemez." söyledi.ne zaman duracağını bilmiyor." Dedi yan profilinizi inceleyerek.
"Demek pembelinin adı bu?" diye sordun, özrünü kabul etme zahmetine girmeden.
Dedi adam takma isme kıkırdadı. "Evet. Ama benimki Ran . Haitani Ran."
Çok gevezeydi. Sonunda yanında oturan adama bakmak için başını çevirdin. Hafifçe kısılmış gözleri ve tembel sırıtışıyla gerçekten çekiciydi.
"Bir şeye ihtiyacın var mıydı, Ran."
Sana doğru eğilirken küçük bir kahkaha attı.
"Hayır, sadece sohbet etmek istedim. Bunda bir sorun mu var?" dedi alçak sesle, kadehindeki alkolü döndürürken. o kadar yakın oturuyordu ki nefesinin yüzünü yelpazelediğini hissedebiliyordun.
Demek öyle.
Onunla eğlenmekdd olabilir. Sallanmayacağınıza dair bir his vardı.