●•Im the dead●••

158 12 3
                                    

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Göz kırptın,

Gerçekten mi? Bunu Mikey mi söyledi?

bu senden hoşlandığı anlamına gelebilir mi? onu beğendin mi? Yoksa sadece senden hoşlanmasını mı istedin -

Bekle,çok hızlı değil.

"Gerçekten mi?" diye sordun şüpheyle, başını yana eğerek.

Sanzu cevabınıza sırıttı, buna kanmamanızdan biraz etkilendi. "hayır. yapmadı."

Gerçek şu ki, onu onlarca yıldır tanımasına rağmen Sanzu aslında Mikey'e bir şey olup olmadığını sorma cesaretine sahip değildi.

Bir şeylerin döndüğünü biliyordu. Mikey, günün erken saatlerinde Dorayaki Sanzu'nun kendisi için hazırladığı tabağı bile bitirmemişti. bu sadece onun çok kızgın olduğu, aç olmadığı veya aklının seninle meşgul olduğu anlamına gelebilir... ve sanzu ve diğer yöneticiler geldiğinde sen hâlâ hayattaydın, yani... Mikey'nin senden bu kadar çabuk hoşlanmaya başlaması, Ran'la arkadaşça davranmanı da eklediğinde Sanzu'yu çok kızdırdı. neden zaten seni kabul etmiş gibi davrandılar?

"Eğer bana yalan söylediğini öğrenirsem, seni iç çamaşırına kadar soymaktan daha kötü bir şey yaparım." tehdit etti.

Açıkçası söylediğin hiçbir şey onun olaylara bakış açısını değiştirmeyecek, bu yüzden sessiz kaldın.

Bir şekilde bu onu daha da kızdırmaktan başka işe yaramadı.
Kahretsin bana cevap ver. ne şekil,

Yumruğunu arkandaki duvara vurarak tüm asansörün sarsılmasına neden oldu.n

"Tamam." açıkça söyledin. İkiniz de orada durup birbirinize baktınız.

Bakış yarışmanız asansörün sanzu'nun katına geldiğinizi haber veren çınlamasına kadar sürdü. Sen onun bir adım gerisinde, dairesine doğru yürürken, yine kolunu tutma zahmetine girmedi. İkinizin arasındaki gerilimin bir kısmı yatışmış gibi görünüyordu ama sen hala gergindin.

"Mikey odanın bir veya iki hafta içinde tamamlanması gerektiğin söyledi." Sanzu seni bilgilendirdi, saniyeler öncesine göre biraz daha sakindi.

Kilidini açıp odasının kapısını açarken bir kez başını sallayarak onayladın. Güzel ve ferah bir daireydi ama dağınıktı. Ayrıca Sanzu'nun sehpasında küçük bir eczaneyi işletmeye yetecek kadar ilaç şişesinin bulunduğunu da fark ettiniz.

Ben niye şaşırmadım. diye dusundun.

"Hepiniz bu binada mı yaşıyorsunuz?" Sanzu sehpaya doğru yürüdüğünde ve reçete etiketini bile kontrol etmeden rastgele bir şişe alıp açtığında sen girişte kaldın.

"Eğer Mikey'nin burada yaşayıp yaşamadığını merak ediyorsan cevabım hayır." birkaç beyaz hapı kuru bir şekilde yutarken bir saniye durakladı. "Yoksa kaçmak mı demek istedin?"

Onun önemsiz yorumlarını aşmaya çalıştın.

"Sadece soruyorum. iş yaptığınız yerde yaşamak tuhaf görünüyor."

Sanzu'nun yüzü sinsi bir sırıtışla sana şöyle dedi: "Sanırım gerçekten unutuyorsun... Birisi bu binaya götürüldüğünde, oradan canlı çıkmıyor, prenses."

Omurgandan aşağı bir ürperti indi. Az önce uyandırdığın oda büyük olasılıkla sayısız insanın sonunun geldiği bir odaydı.

Sanzu, sırtı sana dönük şekilde kanepeye oturdu."Diğer üst düzey kişilerin çoğu bu binada yaşıyor. Birinci kat bizim ortak alanımız ve üst katlarda her birimizin ayrı daireleri var. Ben bu katta yaşıyorum." sana pis bir bakış atmak için omzunun üzerinden baktı. "ama hiçbir fikrim yok."

hâlâ bu konuda mıydı?

Oturma odasındaki başka bir koltuğa geçerken ona gözlerini devirdin. Oturup sandalyeye çökmeden önce bir yığın elbiseyi yana itmen gerekiyordu.

Orada otururken canın sıkılmıştı. Havada rahatsız edici bir sessizlik asılıydı, ikiniz de konuşmayı ilk başlatmak istemiyordunuz. Sanzu bir hap kokteyli aldığından beri hareket etmemişti. İşin en tuhaf yanı televizyon izlemiyor ya da telefonuyla ilgilenmiyor olmasıydı. sadece tavana bakıyordu.

Artık dayanamayana kadar birkaç saat geçti. Bir şeyler yapman gerekiyordu.

"Duş alabilir miyim?" sen sordun.

Başını eğdi ve buz mavisi gözlerini seninkilere sabitledi. gözleri kırmızıydı ve parlıyordu.

"Her neyse." o sana söyledi.

"Peki, üstümü değiştirebilir miyim?" diye söze başladın, o senin sözünü kesmeden önce.

"İsa aşkına! PEKİ! Konuşmayı bırak!" O bağırdı.

ürktün,

"Sizin tarafınızdan kaçırılmadan önce seyahat çantamı toplayamadığım için üzgünüm." bakışların ona doğru kısıldı
"Yarın başka biri seni yeni kıyafetler almaya götürebilir." Sanzu ayağa kalkarken içini çekti. "Kes sesini."

Koridorda senin yatak odası olduğunu düşündüğün yere doğru yürüdü ve bir dakika sonra elinde kıyafetlerle geri geldi. Tekrar oturup tavana bakma pozisyonuna dönmeden önce sana bir tişört ve bir çift iç çamaşırı fırlattı.
banyoya gittin. Onun sapık olduğunu zaten bildiğin için kapıyı arkandan kilitlemiştin.

Sutyenini çıkarırken alttan bir şeyin düştüğünü hissettin. yere düşmeden önce, onlar seni kaçırmadan önce sutyeninin içine sakladığın USB'yi kaptın. Bunun üzerinde Japon hükümetinden çaldığın bazı suç belgesi bilgilerinin yanı sıra her şeyi sona erdirecek programı sakladın.

Yanına değerli bir şey almayı başardığın için kendini şanslı hissetmene rağmen, elindeki tek şeyin bu olması konusunda hâlâ üzgün hissediyordun. Artık bir telefonun bile yoktu.

Artık tüm o manga paneli ekran görüntülerini asla geri alamayacağım, diye sızlandın kendi kendine.
Ayrıca flash sürücüyü nerede saklayabileceğin konusunda da pek fazla seçeneğin yoktu. Onu yutamaz veya deliklerininin birinde taşıyamazsın, bu yüzden şimdilik sütyenininde yaşaması gerekiyor.

Sanzu'nun kıyafetlerini giyerek duştan çıktığında, o hâlâ gittiğin zamankiyle aynı pozisyondaydı. Geri döndüğünde seni kabul etme zahmetine girmedi.

Bir süre sonra Sanzu ikiniz için yemek siparişi verdi. Onu tekrar harekete geçireceğinden korktuğun için gecenin geri kalanında sessiz kaldın.

"Bu gece benim yatağımda uyuyabilirsin." Sanzu sana yatmaya hazırlanırken söyledi.

Ona baktın, kaşların şüpheyle çatılmıştı.

"amaç ne?"

kıkırdadı. "O kadar da aptal değilsin sonuçta." "sadece sikimi em" derken yüzüne geniş bir sırıtış yayıldı.

"Bu geceyi kabul etmem gerekecek ama teklifin için teşekkürler." sen ona söyledin,

sesinde bir alaycılık tınısı var.

Önerebileceğiniz haitani kardeşler ile bir fic veya kitap var mı?



SHOW ME-°°°HONEY°°-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin