Omzunun üzerinden baktın ve ona geniş bir gülümseme gönderdin. "Güle güle" diye seslendin ve ona göz kırptın. Cevap olarak sırıttı. Gözlerin bir anlığına Rindou'ya kaydı ve onu sana bakarken yakaladı. Bakışlarının yerini hafif şaşırmış bir bakışın aldığını fark ettiğinde sırıtışın daha da genişledi.
İşitme mesafesinin dışına çıktığınızda, nefes nefese bir nefes vererek koştunuz. "ahh... o çok ateşli."
"Bunu etraftaki tek kız olduğu için söylüyorsun." Rindou gözlerini devirdi.
Ran, sanki kardeşinin aklını okumuş gibi, "Y/n farklı. Ona pislik olmasaydın bilirdin" dedi.
"Onunla tam anlamıyla yeni tanıştın." Rindou ona hatırlattı. "Onun nesi farklı?"
"Masum yüzüyle bir meleğe benziyor. Çok canlandırıcı."Ran dedi. "Ve bugün onu soyulmuş gördüğümüzü unutamayız." diye ekledi, küçük kardeşine sırıtarak."Eh, o hala bir suçlu... ve bu konuda da büyük bir suçlu. Onun içinde bir şeytan var." Rindou uyardı.
"Onun içindeki şeytan olmayı çok isterdim."Ran kardeşinin uyarısını dikkate almadı ve içkisini bitirdi.
İki Haitani senin hâlâ Sanzu tarafından çekilerek salondan çıkışını izlediler. Her ikisinin de çıkarları arttı.Siz ikiniz odadan çıkıp asansörü beklerken bile Sanzu kolunuzu bırakmadı. Asansörü çağırmak için düğmeye bastı ve sen kolunu ondan çektin. Sana pis bir bakış atmak için döndü ama sen sadece başka tarafa baktın.Birkaç dakika sonra asansör geldi ve sen ve Sanzu içeri girdiniz. Yaşadığı katın numarasına bastı.
Asansör kapıları kapanınca Sanzu, o sabah erken saatlerde sorgusuna devam etme fırsatını yakaladı.
"Tanıştığın her erkeğe kendini atar mısın?" diye alay etti.
"Affedersin?" gözlerini kırpıştırıp bakışlarını ona çevirdin. Elbette sana bakıyordu.
"Bana aptal numarası yapma. seni Ran ve Rindou'yla flört ederken gördüm."
Neden başka biriyle kalmak zorunda olamadım? Sen onun dairesine adımını bile atmamıştın ve adam çoktan seni azarlıyordu.bunun sana ulaşmasına izin vermemeye çalıştın ama sanzu bunu zorlaştırıyordu.
"Ran ve sadece konuşuyorduk. Rindou beni görmezden geliyordu." ona açıkça söyledin.
"Bu kadar olacağını düşünmemiştim
fahişe." diye tükürdü Sanzu.Öfkenin bağırsaklarında alevlendiğini hissettin. Kendine onun sadece senden bir tepki istediğini hatırlattın. Ayrıca benim küçük midilli karakterimin kostümünü yapıyormuş gibi görünen rastgele bir adamın onayına da ihtiyacınız yoktu.
"Ben yokken Mikey'le aranızda ne oldu?" diye sordu.
Ne oldu?
Mikey ile paylaştığınız samimi anı hatırladıkça yanaklarınız yandı. umarım sanzu için çok fazla fark edilmemiştir.
"Neden bahsediyorsun?" Sen sordun. Açıkça yalan söylesen bunun kesinlikle ikna edici olmayacağını biliyordun.
"Siz ikiniz uzun süre yalnızdınız.
ona ne yaptın?"İçini çektin ve tekrar önünüze bakmak için döndünüz. Adam acımasızdı.
Aniden göğsünde sert bir baskı hissettin, sırtın asansörün arkasına çarparak rüzgarı dışarı attın. Sanzu ellerini başının iki yanına vurdu.
"Seninle konuştuğumda lanet soruma cevap ver." diye homurdandı Sanzu. Senin göz hizana gelmek için başını aşağı eğdi. "Şimdi,ne oldu?"
"H-hiçbir şey." Ona, nefesini düzene sokmaya çalışırken nefesinin kesildiğini söyledin.
Sen şunu eklerken o sana bakmaya devam etti: "Madem bana inanmıyorsan, neden ona sormuyorsun?"
"Yaptım. ikinizin bir ilişki yaşadığını söyledi.