3

1.4K 202 165
                                    

"Ya bi düz dur gelecek sütün"

"Sen doğru konumu attığına emin misin? Hâlâ gelmedi sütüm. Süt istiyorum."

"Ya gelecek bi düz dur. Aha bak geldiler koş al sütünü."

"Yeeeey"

Hyunjin ile Felix geldikleri gibi Jeongin sütü sormuştu. Bağımlı bu çocuk. Çikolatalı sütten zehirlenecek bi gün.

"Sonunda gelebildiniz can çekiştim burada"

"Bizsiz gezmeye çıkarsanız olacağı bu"

"Hepsi sizin ve diğer iki malın gelmesi içindi lütfen beni bağışlayın kralım ve müstakbel eşi."

Hyunjin'in önünde diz çöküp elimi göğüsüme koydum ve başımı eğdim. Rezillikte bir numara bir hareket.

"İdam cezası. Cesedini de köpeklere atın"

Ayağı fırlayıp Hyunjin'in yanından fırladım. Hakkımda çok kötü şeyler düşünüyordu. Vicdansız. Kardeş dedik kalleş çıktı.

"Pis arkadaş hoşt"

"Asıl sana hoşt."

"Tartışmayın şimdi hiç çekemem. Ee Jisung düğün ne zaman?"

Harika yerden bağladın tebrik ediyorum seni Lixie'm.

"İki hafta sonra"

"Bize özel masa ayarla tamam mı?"

"Nah hazırlarım"

İşim başımdan aşkın zaten bide sizle mi uğraşayım? Birazda beni düşünün yani ayıp.

Hep beraber bir yere oturup ChanChang ikilisini beklemeye başladık. Changbin'in her yere her halükarda geç kalma yeteneği vardı. Şimdi Chan ile beraber gelecekleri için on yıl falan bekleriz büyük ihtimalle.

"Dondurma alıp gelelim mi?"

"Olur"

"Felix gel birlikte gidelim"

"Olur"

İkimizde ayaklandıktan sonra hemen karşı taraftaki dondurmacıya gittik. Herkezin neli sevdiğini biliyorduk zaten. Dondurmalari zor uğraşlar sonucunda alıp bizimkilerin yanına geri gittik.

Mal gibi dikiliyorduk. Changbin'i arayayım en iyisi.

"Alo"

"Allah'ın gerizekalısı gelin artık ağaç olduk"

"Aha geldik"

Arkamdan gelen korna sesiyle oraya döndüm. Arabayla bile on yılda geliyorlar yürüyerek gelseler kırk yılda anca gelirler.

"Ooo beyfendiler sonunda teşrif edebildiniz. Kök saldık burda"

"Ya arkadaşlar zaten doya doya nefes alıp gezmek için bi haftam kalmış şurada onu da zehir etmeyin lütfen"

Şuan ben haklıyım bence. Haftaya yüzümü bok görürler. Düğündü oydu şuydu nefes bile alamam. Annemle tüm gün gelinlik falan seçeriz. Poşetleri zaten ben taşıyacağım. Dünya'nın en büyük sıçışı gerçekten.

Biricik üvey babam ne işe yarıyor burda? Tamam düğünden önce gelini gelinlikle görmemesi gerekiyor ama hiç bir yerde yok. İnsan bir kaç şeye yardım eder yani. Tabii geberen benim, eziyet çeken benim kimin umrunda? Haftaya hepsini peşimden sürüyeceğim.

"Ee şimdi ne yapıyoruz? Topladınız bizi buraya."

"Gezelim işte. Son dakikalarımı size harcıyorum.

Şifren Ne? // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin