Pjesa 8

229 13 0
                                    

Mirror Mirror Mirror
#Sahara

Zgjohem duke buzeqeshur. Mendova se ishte enderr por jo. Ishte reale. Une e putha dhe ma ktheu puthjen.

Kercej e lumtur ne cdo cep te asaj dhome dhe isha aq e lumtur saqe fillova edhe te kendoj ne dush..

Merda, un asnjeher nuk kendoja ne dush. Paskam ikur per lesh me duket.

Dal nga dushi vishem me te shpejte dhe pasi dal nga dhoma ime nisem te shkoj per ne dhomen e tij.
Isha akoma duke kenduar e kercyer, por pamja qe mu servir pasi hapa deren e dhomes se tij me shokoi.

Ndjeva te thyhesha ne nje mije copa.
Gjithcka u shkaterrua si nje keshtjelle prej rere.

Silueta e nje femre te lakuriqte ne shtratin e tij me shkaterroi, me zhgenjeu. Kembet me dridheshin dhe e vetmja gje qe doja ishte te ikja diku larg.

Vrapova prej aty me lotet ne sy te cilet tashme kishin zbritur ne mjekren time dhe vijezonin faqet e mija si ujevare.
Mberrij serisht ne dhomen time dhe pasi e perplas deren rreshqas e gjitha deri sa u bera njesh me pllakat e dyshemese.

Ajo pamje me ngeli ndermend thuajse gjithe diten.

Kam qare per nje dite te tere. Qava sepse i kisha dhene zemren dikujt qe nuk e meritonte. Qava sepse dashuroja dike qe nuk me donte.. Qava sepse doja ta fshija nga jeta ime dhe me te njejten zemer te thyer do te rimekembja veten dhe do te behesha e forte.

Por nuk ishte e thene. Te pakten keto dy jave nuk e pashe keshtu qe e kisha me te lehte qe ta harroja ate.

"Brutto coglione, pezzo di merda."

E shaja , pa pushim dhe arrita ti mbush mendjen vetes qe do ta beja te vuante. Nese ne fillim kisha si qellim ta doja si e cmendur, tani qellimi im i vetem eshte te shtirem sikur nuk egziston.
Cdo mashkull pervec atij mund te me afrohet.

Isha lajmeruar qe ate dite do te kishte nje feste ne vile dhe Akile me mori pak me heret se zakonisht nga kursi i baletit.

E vendosa kjo do te jete nata ne te cilen do te bej Aleksin te ma paguaje.

Dola per shoping dhe bleva gjerat e domosdoshme qe te dukesha sa me sensuale. Doja te isha femra me e lakmuar ate mbremje dhe Aleksin thjesht do ta injoroja.

Ate cornudon do ta beja te cmendej nga xhelozia.

Kishte per te ma paguar.

Teksa hyja ne shtepi dhe pasi ngjita shkallet u perplasa me dike.

"Cazzo, auch."

Ishte ai. Ndodhej perballe meje por ajo qe pashe ne fund te korridorit me beri te me dridheshin kembet. Ishte nje femer me minifund dhe me kanatiere te arte me xixa qe po dilte nga dhoma e tij.
E pashe kete te fundit me inat dhe pa i thene asgje u futa me nxitim ne dhome duke perplasur deren pas vetes.

U sigurova ta kycja disa here qe ai te mos vinte pas meje, qe ai te mos e kuptonte se si mu thye zemra ne pjese te vogla kur pashe te dilte nga dhoma e tij nje prostitute te klasit te pare.

U futa ne dush dhe mes ngasherimash lejoja qe uji te bashkohej me lotet e mi te kripur.

" Basta." thashe me veten time dhe ndalova se qari.

Isha bere gati tashme dhe vetem prisja momentin qe te dilja, qe te isha ajo qe do te fitonte me sensualitetin dhe bukurine vemendjen e te gjithe te pranishmeve ne salle.

Zbres shkallet e veshur me ate fustan madheshtor qe bertet me te madhe fjalen,

"Sonte dua te humbas virgjerine."

Dhe po. Te gjithe po me shikonin si rotvailer te jargavitur sikur te mos kishin pare femer, shale apo gjoks femre me sy.

Ndieva edhe nje pale sy mbi veten. Ato te Aleksit.
Pra, deri tani jam mire me planin.

Duhet vetem qe dikush me me afrohet dhe te jargavitet afer meje dhe voila.

Ughh, ky jooo. As ky, ky jo e jo.
Barkderri i dreqit. bllak 🤮

Prit pak.. Dhe kush na qenka ky ?!

Dhe nje mashkull rreth te tridhjetave afrohet prane meje.

I buzeqesh..

Qenka seksi dreqi. Eshte perfekt ,mendova me vete dhe ai nisi te prezantohej gjithe sharm.

Debili i dreqit, po sillej sikur te ishte i parezistueshem.

Prit , prit.. Shikoje kush denjoi te vije ?!

Buzeqesh Sahara sikur te te kishte kenaqur me mburrjet e veta.

I thoja keto gjera vetes dhe Aleks i cili po turfullonte u afrua drejte nesh.

-A mund ta marr pak zonjushen ?

Ishte Aleksi qe me taktiken e zakonshme nisi te me largonte qe aty.

-Sigurisht ! - tha ai pederasti dhe me puthi doren.

Iuuu pederasti i mutit.

Ah , Aleks te betohem qe do te te bej te ma paguash shtrenjte.

Ia bera Williamsit me dore dhe i buzeqesha sikur te isha eksituar prej tij kurse ai pederasti po me buzeqeshte flirtueshem..

Figlio di puttana.

Po Aleks ku po me con?! Babai im eshte andej.

Dhe nderkohe kuptova qe po me dergonte siper. Me siguri do te me mbante mbyllur gjithe naten qe te mos beja ndonje gje qe atij si pelqente.

-Me lesho debil. Me lesho te thashe . Trapi i mutit!

-Eja me mua tani.

-Me lesho te thashe. Me leshooo.... Por nuk po me degjonte maskarai , vetem me terhiqte nga krahu duke ma shtrenguar fort.

-Tani do vish me mua! - me tha dhe fryma e tij e nxehte mu perplas ne fytyre duke me falur dritherima.

Pasi me fut ne dhome nervat e mia arrijne kulmin dhe ne ate kohe nxjerr nga goja dicka per te cilen u pendova sapo e thashe.

-Bir bushtre.

Ou mos, une nuk doja. Ajo ishte mamaja e tij dhe kishte vdekur.

-Ti ofendove mamane time ?

Me erdhi shume keq per ate qe thashe. E lendova duke vene thiken ne plagen e gabuar dhe ne ate moment lotet ishin gati te me thyenin.

-Mos guxo ta ofendosh mamane time, me tha.

-Me fal per mamane tende. Tani me ler te shkoj te lutem! - i thashe dhe lotet tashme kishin filluar te merrnin rrugen e tyre.

-Me ler te lu.....

U mata ti thoja serisht dhe fjalia ime nuk arriti te perfundoje pasi ai u perplas pas meje duke me puthur egersisht dhe pastaj embelsisht...

" Lumturo Dhimbjen.."Where stories live. Discover now