Pjesa 28

122 9 0
                                    


*****

Mirror Mirror Mirror
#Alfredo.

-Aleks , cdo gje eshte gati per sonte. Jo jo mos u merakos i them une burrave qe te shkojne ne vile. Kujdes shoku im. Dhe me ti thene kete Aleksit e mbylla celularin dhe po beja pergatitjet per te shkuar ne itali.

Pse mutin po vonohen kaq shume keta. Merda Alessandro. Ku djallin keni perfunduar???

"Abonenti te cilin po telefononi mund te kete fikur telefonin" 

- Jo, jo ska mundesi merda. Pjetro, qendro vigjilent rreth viles dhe nese Alessandro kthehet me lajmero cazzo.

Tashme ishte erresuar. Nisem ne shtepine e mikut te Sahares.

- Oh cazzo. Shpresoj vertete qe ata te kene harruar oren dhe te jene shendoshe e mire..

Me te mberritur atje, parkoj makinen diku dhe sapo bej te afrohem ne hyrjen e shtepise, degjoj kembezen e nje arme te terhiqej pas kokes time. 

Oh merda.. Ku e kam e kam futur veten??

Shpresoj te pakten qe Alessandro me Saharen te jene mire.

-Vendose kete ne koke.

Me tha njeri prej djemve me ngjyre dhe pastaj me drejtoi nje kapuc te zi qe te mbuloja koken. E vura kapucin dhe me pas ndjeva qe pasi me futen ne makine, ajo u nis dhe po shkonim diku.

Pas rreth gjysem ore me makine kam ndjere frenimin e gomave dhe nje dore qe me terhiqte dhe nje ze qe me thoshte te ecja perpara.

Vazhdova te ec derisa me kerkuan te ndaloja.. Me ulen ne nje karrige ,me hoqen kapucin dhe me pas veshtrova rreth njezete pistoleta te drejtuara nga une..

Oh cazzo.. Porca troia... Sonno morto.

-Kush mutin je ti...... Mother fucker....

Mirror Mirror Mirror
#Sahara

-Ku dreqin jam?? Prit pak...

- Aleks.. Jooooo. Joooo... 

-Me nxirrni qe ketu.. Me nxirrni bij kurvash te ndyre.. 
Dom, kam per te vrare. Kam per tu hakmarre per Alessandron . te betohem per ate zot qe do te ma paguash...

Bertisja nga dhoma dhe perpelitesha ne ate shtrat e lidhur nga duart dhe nga kembet.. 

-Ti s'mund te kesh vdekur. Jo te lutem s'mund te jete e vertete.. Joooooooo... 

Dhe qaja, qaja aq shume saqe e ndieva veten te mbytur nga lotet dhe nuk vonoi as gjysem ore dhe dera u hap..
Prej saj hyri Domeniku. Nuk e njoh ambjentin ne te cilen ndodhem por ndodhem ne nje dhome krejtesisht me mure te kuqerremta si te gjakut. Nje pasqyre ishte e montuar ne tavan

Cazzo, kjo duhet te jete dhoma e perversiteteve te Domenik. 

-Si je vogelushe, si ndihesh tani qe kurvari yt vdiq ???

Dhe ai me qeshte si djall. 

-Ke per te ma paguar qelbesire e mutit.

Dhe me ti thene kete e pershtyva ne fytyre. Por ai i acarua me kete veprim.. Fshin me nje shami peshtymen time nga surrati i tij dhe me pas e mer ate shami dhe ma fut ne goje, duke mos me lene mundesi te bertisja. 

-Po thoje gje vogelushe..

E thoshte gjarpri i ndyre dhe buzeqeshte serisht si psikopat qe ishte.
Nje inat me kishte kapluar te gjithen. Zemren e ndieva te thyer ne mijera copa sapo kujtoja ate cfare i ndodhi Alesandros. Ndihesha e pafuqishme. Do betohesha qe po te isha e zgjidhur tashme do t'ia kisha futur nje plumb kokes se Domenik. 

" Lumturo Dhimbjen.."Where stories live. Discover now