1988
Sutomore
Moj otac Rade je odlučio da provedemo leto sa njegovim prijateljima iz Beograda, i sa njegovim kćerkama Lenom Lanom, Lelom ali tog leta sam upoznala njega koji bio lep od bola imao smeđe oči i crnu kosu visko oko 173 cm imao razvijene mišiće baš onako kako volim, a na njemu je bila plava uniforma bio kao neki bog grčki na plazi na samo jedan pogled na njega mogla sam da svršim, moje erotske misli o onom lepotanu prekinula Lana koja zelila da upozna sa nekim likom koji joj rođak iz Valjeva.
Lana...
Joj Ceco danas je puz brzi od tebe, međutim jedna cura je zovnula mog ludog rođaka Cveleta uf on njegove cure propade mi plan za snajku dok sam ja gunđala prišao nam je onaj Goran od čika Duška ako ga Lena vidi gotov je zbog onog čupanja za kosu, ovih dana je kao furija jer ju nešto vernik naljutio neka nam je Bog upomoći onda čika Rade prišao sa svojim sin Dankom samo sam rekla vau ispred mene je stajao lik od 1.90 cm crna kosa, crne oči jednom prostom rečenicom seksi hot lik iz neke tv reklame ali čika Rade je morao da spone ručak u restoranu, dok smo išli prema restoranu pitala sam Cecu imali joj brat curu samo rekla ima kao i onaj tvoj vampir iz Valjeva.
5 dana kasnije
Konačno sam upoznala svog vojnika njegov ime je Goran sluzi vojni rok i ima curu tamo neku Ivanu , tako da ču upoznati tog drugog Goran Cvetkovića možda mi ovo leto ipak bude zanimljivo.
Šta mislite hoče li Lana upoznati Danka?
Ko će kome biti snajka?
Srećna Nova godina sve najbolje od srca u 2024
YOU ARE READING
Okovi ljubavi
RomanceOvo je priča o jednoj zeni koja se bori za svoje dete koje oteto iz porodilišta, a kasnije je otac drzao što dalje od nje....