Nikolina...
Zar stvarno misli moj otac da će me naterati da slušam onu ženu ako me stavi sa Savićevićem u tim onda stvarno treba da se pod hitno leči, jer ja ovu igru igram od malih nogu što mi više brane nešto to je moj prkos veći i jači jer tada radim sve suprotno od onog što traze, zato trazim idealan plan da iznerviram oca dok ja tako razmišljam o opakam planu osetila sam zagrljaj svog zgodanog vernika iza leđa, koji mi je tiho šapnuo volim te anđele moj mali.
"I ja volim tebe srećo moja"!
"Šta kazeš da pobegnemo negde nas dvoje iz ove kasarne"?
"Ja sam uvek za beg ljubavi"!
Zina...
Dok smo išli iz kasarne u šetnju primetio sam da nas mali od Slobodana prati, očito po naređenju mog punca pa se odlučim poigrati sa malim tako što ću tu pred njegovim očima navesti svoju vernicu međutim moje lane očito znala šta da kaže i kako da me iznenadi i to na najbolji mogući način pokazala pristom na izlog sa beby opremom a zatim iz svoje tašne pruzila neki crno beli papir rekla ljubavi pogledaj ovo je naša baba u tom momentu sam je uzeo u naručje i zvrtio u krug da sam na sav glas vrisnuo biču tata, biču tata, volim te volim te malena.
Branislav....
Gledao sam njih dvoje kako se vesle njihov bebci dok je vrti krug govori volim te ljubavi, volim te milo moje dok se ona smej jer na glas govori da će biti tata u tom trenutku sam pozelio da sam na njegovom mestu samo da sam imao dovoljno hrabrosti da joj kažem da je volim a ne da na dan kada je odlazila u London da budem sa nekom plastičnom fufom za jednu noću, a sada mi jedino preostaje da je pustim da bude srećna sa njim jer zaslužuje da bude srećna pa makar to bio i on samo pozvao Markovića i rekao da je sa verenikom u šetnji po gradu.
Marković...
Znao sam da me neće poslušati izgleda da je nasledila prkos od mene, zbog toga sam rekao onom malom Savićeviću da se vrati u kasarnu jer znam iz svog iskustva da nije lako gledati voljenu sa drugim muškarcem pogotovo ako joj taj drugi muškarac muz ili vernik, jer sam svestan da je mali voli isto kao i ja njenu majku nekad a volim je i dan danas samo nas ponos i prkos sprečavaju da budemo porodica kako je trebalo da bude od samog početka naše ljubavi, a sada je ponovo tu ali nije moja već od drugog muškarca koji joj suprug sa njim ima porodicu iako trenutno tu zbog naše tvrdoglave kćerke koja očito tera inat svima nama iz ko zna kojeg razloga sigurno zbog nečeg što joj se dogodilo u prošlosti.
2 sata kasnije....
U moj kabinet je ušla moja kćerka i naravno bez kucanja i samo mi drsko i bezobrazno rekla da ću postati deda, samo sam pogledao i rekao ti se šališ tebi je tek 17 i po godina mlada si da budeš još uvek majka, odrobijaču Zijanića zašto pobogu nije pazio šta radi ipak si još uvek mlada na tom je prkosno pogledala i rekla da ona nije dete već zena, a uskoro i majka tako da nema pravo glas jer ja nisam zakonski otac već Danijel Similjanič, upravo mi je kćerka pukla šamar surove istine da sam joj niko ništa sem tamo nekog nagrađenog samo sam joj rekao izađi molim te iz kabinete javi se pukovniku Paniču za novi raspored i čestitke povodom trudnoće i pazi se i još nešto nije uvek sve crno ili belo u životu i još jednom razmisli o svom ponašanju prema majci.
Samo je sa smeškom izašla iz mog kabineta sve dok nisam čuo njen vrisak pusti me, ne zelim da dam nikakvu izjavu jer me ne zanima novac vašeg sina, već u sledećem trenutku ju krenula da je gura niz stepenice u tom trenutku naišao moj budući zet i refleksno uhvatio moju kćerku i sprečio njen pad, a zatim je onoj zeni rekao šta sam ja vama rekao jednom u prošlosti, da ću vas drugi put ubiti bac u Dunav ako je opet budete matretirali, ako je rekla da ne zeli novac vašeg sina Goran onda ne zeli sada bi vas molio da odete i ostavite moju vernicu na miru.
Slađana
Glupo razmazeno derište ona će meni reči da je ne zanima novac koji stećen kriminalom, izgleda da ču posetim onu moju snajku ko je gazda u ovoj priči, na samom izlazu me je za ruku uhvatio neki major i povukao iza kasarne a potom me je stegao za vrat i rekao reci onom svom krimosu da ču ga zadaviti kao što piton davi svoju zrtvu, ako još jednom priđe moj kćerci ili bivšoj vernici a onu pevaljku će da jebem pred njim a sada se gubi iz kasarne daj mi taj papir i dobićeš svoj potpis da moja kćerka nije kćerka tog tvog dok provrim sve sa pravnom sluzbom i moj advokat će zavati vašeg advkata za nekih 6 ili 7 dana a sada lepo odjebi te dok vas nisam ubio.
Hotel Hajt..
Pola sata kasnije Slađana je sedila sa advokatom od Raznatovića, koji ju pitao jeli mala potpisala da je od Arkan, taman kada je htela da kaze pojavio se njen biološki otac, za njihov sto je seo Marković koji ih besno pitao zar stvarno misle da je on glup da neće proćita ti dokument do kraja pogotovo jer reč on njegovoj kćerki i da nikada neće dobiti popis da je njegova kćerka u ikakvoj vezi sa tim krimosom a zatim pitao Slađanu koliko košta sloboda njegove kćerke i buduće suprug, i da će da plati iznos koji zeli a isto tako će potpisati i priznanje da je njen pokojni sin oteo njegovu kćerku i vernicu 89 ili će sa celom pričom izađi u javnost i da ima rok od 72 sata.
Šta mislite koliko novca će traziti Slađana od Markovića?
Zina i Nikolina će postati uskoro
roditelji...Branislav je dalje zaljubljen u Nikolinu, da li će se zaista povući i pustiti da bude srećna...
YOU ARE READING
Okovi ljubavi
RomanceOvo je priča o jednoj zeni koja se bori za svoje dete koje oteto iz porodilišta, a kasnije je otac drzao što dalje od nje....