Laz i bol

29 3 6
                                    

Da sam bar ostala sa Cveletom i da nisam upoznala oca svoje kćerke, ali se zbog jednog nekajem a to je što sam bar nakratko osetila kako je biti majka bar tih 2 sata koliko su mi dopustili sa mojom curicom dok nije nestala iz bolnice jer sam ubeđena da nije umrla u bolnici, iako me otac i majka uveravaju u suprotno ali ja iz nekog razloga u jertivnoj kćerki vidim svoju malu curicu koju sam izgubila posle porođaja i zbog toga sam nagovorila supruga da od njegovog brata kćerku uzmemo kao startiljeti našta je on rado pristao a ja sam srečna što ga imam mozda ne volim Danijela kao Gorana, ali ni on mene nije voleo čim je dopustio da njegova majka manipuliše sa njim meša se u naš brak i zajednički život ali opet sam bar ja naučila zivotnu lekiciju da ljubav ponekad nije dovoljna da odrzi brak dvoje ljudi, ono što me plaši to što osećam da moja bol tek počinje i da je gubitak moje bebe bio samo početak svega.

2 godine kasnije...

Uveliko se priča da bi mogao početi rat i da bi moglo doći do brato ubilačkog rata, dok sam razmišljala kako da zaštitim malu Nikolinu od svega što dolazi u Sarajevu kada se vratila iz parka sa mojom svekrvom rekla mi je da joj jedan dečak rekao da je ona četnikuša, a da je videla Arkana odneo sam je pitala da li joj nešto rekao ili pretio samo je rekla da ju čudno gledao i da je neki Goran rekao da idem što pre i to pre 3 maja tada sam pogledala svoj stomak i tiho rekla konačno si došao pameti ljubavi moja, a ja sam međuvremenu uradila dnk i saznala da je Nikolina moja kći.

3 maj 92

Nakratko sam izašla i ostavila svoju devojčicu sa svekrvom da bi završila neke dokumente, kada sam vratila dva sat kasnije našla sam u kući ubijenu i silovanu svekrvu, kada sam krenula da trazim svoju devojčicu po kući i po dvorištu srela sam svog bivšeg supruga rekla mu da je nestala naša kćerka i da je moja svekrva ubijena, a da ću objasniti sve kasnije ali da ide po našu kćerku.

3 sata kasnije..

Moj otac Rade je izvukao nas i Sarajeva doveo nas u Beograd a ja sam molila Boga da je Goran stigao na vreme spasio našu malu devojčicu gde god da se sakrila jer znam da je uvek bila šunjalo malo i da zna da se skloni, negde oko 21: 15 u urgentnom sam ugledala sa tatinom prijateljicom Micom kada sam htela da joj priđem ugledala sam još jednog čoveka sa kćerkom, koji stajali i pričali sa tatinom prijateljcimo na trenutak mi se učinio da je to tatin prijatelj a pošto sam izgubila u guzvi adresu i ime tatino prijatelja sklonila sam na sigurno u nadi da će neko uzeti moju devojčicu i pruziti topli dom ljubav jer ona to zaslužuje a isto tako se nadam da će jednog dana ona moći razumeti svoju majku i oprostiti joj sve jer ja sebi neču nikada, samo izašla iz urgentnog centra i otišla u stan mog oca.

23. 3. 1994

Danas sam silovana pretučena i ošišana kao nemačka kurva posle rata, a najgore što se desilo je to da sam izgubila dete čoveka kojeg sam zavolela za ovo kratko vreme koliko se znamo a i on mene zavolelo čak mi je dovodio moju curicu da je viđam bar svaki drugi dan, na njoj sam vidila da je srećna i voljena curica ali njene smeđe oke su tužne a najviše sam volim kada mi kaže mama jer ja i jesam njena mama a ona moje maleno slatko sičušno šunjalo.

5 meseci ranije

Otišla sam u London sa Danijelom Nevenom, Nikolijom oko 8 sati ujutru me je pozvao otac i rekao da je pronašao moju curicu i kada me je pitao kako sam da li je Danijel bolje, samo rekla da je sa Danijelom sve uredu da smo svi dobro i da smo srećni kao prva mala pordica, još malo smo pričali ali me je pekla savest što mu nisam rekla za ono što mi je onaj gad uradio, ali mi je isto tako rekao da imam godina dana razmišljam o njegovom predlogu da se udam za njega i da ga zavolim zbog toga sam pobegla u London i uz pomoć majke prijavila svoj nestank, a danas ću biti zvanično biti mrtva u Srbiji.

Šta mislite o Ceci i njenom begu iz urgentnog?

Da li ju Goran izdao ili ne?

Koje muškarc koji dovodio kćerku i koji bio otac njenog deteta?

Okovi ljubavi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin