Osećaj sreće i krivice

8 2 2
                                    

Dragan Zijanić Zina..

Da mi je neko pre sedam godina  rekao da ću je opet kao nekad drzati u svom zagrljaju rekao bi da nema šanse, i da mi nikada neće oprosti to što sam je ostavio samu i trudnu sa našom malom devojčicom pre sedam godina kada hteo da joj kazem izvini malena još jednom za sve samo me  je poljubila i rekla da sam joj vratio nazad njen život, ne samo život već razlog za isti.

"Ljubavi moramo razgovorati o prošlosti i o mojoj navodnoj smrti"!

"Samo ne danas i ne ovde već u našoj kući".

"Ti ne zeliš razvod braka ti zeliš nas i našu porodicu"?

"Upravo tako".

Nikolina...

Sebično uživam u zagrljaju svog voljenog i krademu poljupce sa usana odjednom se oglasi moj pejđer u đepu ali odlučim da ignorišem taj zvuk poruke, i nastavljam da ljubim svog supruga koji mi šapuće koliko zelim međutim taj trenutak prekida medicinska sestra, koja mi kaze da sam potrebna na odeljenju kardiologe jer je upravo primljen mladić koji doziveo promenu nesreću na motoru i da su mu đepu našli moje ime i da zeli da me vidi.

Branislav...

Nisam siguran da li će doći u moju sobu ipak je ona udata zena i voli svog supruga bar tako ona kaze, iako znam da samo bezi od mene jer se plaši da neću voleti njenu devojčicu kao svoju zato moram da je uverim u suprotno jer je volim svim srcem moj tok misli upravo prekida ona koja me pita zbog čega sam je zvao jer ona udata žena koja voli svog supruga, samo ne znam da li zeli uveriti sebe ili mene u to.

"Malena moramo razgovorati"!?

Vidim da joj pogled na mojim grudima gde se nalazi gaza i to na mestu gde je srce lagano mi prizali i posmatra pazljivo, kako mi se dovoljno blizu primakne koristim priliku da je poljubim na početku se opirala ali mi je uzvratila taj poljubac to je bio dovoljan znak za mene da joj kažem da ostane ne ide od mene i da joj se kunem svojim životom da ču voleti njenu curicu kao svoju kćerku, vidim da se na trenutak odmakla od mene a zatim tiho rekla ne mogu da to uradim svojoj porodici ni svom detetu da si mi to rekao možda pre sedma godina moj odgovor bi bio da ali ovako je moj odgovor ne jer ja zaista volim svog supruga i on je bila greška.

Marta..

Ulazim u sobu  svog sina u trenutku kada mu njegova prva ljubav govori da je on bila greška ali ne znam tačan šta misli po pitanju te greške, ali ne zelim da se mešam gde mi nije mesto ali mi opet nisu promakle njene suze u očima očito je u delmi kao nekad ja ali mene muči jedno druga pitanje da li je trudna pre nego šta je izašla iz sobe zamalo se nije onsvestila.

Zina...

Zašto je nema tako dugo da li to znači da se odlučila za njega a ne za mene, a isto tako ne mogu da je krivim zbog toga kada sam ja jedini krivac za sve ja sam je ostavio ja sam taj koji stavio posao ispred nas ali sam bar očistio deo zla iz njenog života bar će moči biti srećna sa njim ali kada sam ugledao da se vratila nama bio sam siguran da će moći biti porodica i da ima nade za nas ali mi se ne sviđa što je plakala sigurno ju povredio jer ga je ostavila, kada je rekla da je mogao da umre zbog nje ali joj kolega koji ga operisao rekao da će ostati invalid i da oseća uzasnu krivcu zbog toga što mu se desilo i da mu duguje da bude uz njega tada sam joj rekao ljubavi njemu ne treba sada sazaljene već ljubav zene koja če ga voleti ali zbog mene je pijan vozio i ja sam kriva zbog toga.

Pošto znam koliko je tvrdoglavko zahvaljujući meni samo sam rekao dođi malo idemo vani da razgovaramo, po izlasku u hodnik rekao sam idi tamo kod njih ali u ovom trenutku oni upravo krive tebe i mene jer me Slobodan mrzi zbog Marte koju sam uvek gledao kao sestru a ne kao ženu jer ovo srce bilo tvoje od  prvog trenutka kada sam te video, a to sam shvatio kada si otišla u London sa majkom isto tako muči da li je bilo drugih žena u mom životu da bilo ih sve su bile samo fiziološka potreba ništa više jer si ti bila u mom srcu lane sve ove godine ali sada puštam da doneseš sama odluku šta zeliš i koga voliš lane a ja ću te čekati u našoj kući da se vratiš sa našom kćerkom iako sam svestan da postoji mogućnost da će izbrati njega jer bio uvek tu uz nju nije birao posao kao ja.

Šta mislite hoče li se vratiti Draganu zbog deteta ili ljubavi?.

Da li bira Branislava zbog osećaj krivce?

Ili Dragan opet bira posao umesto porodice...

Pesma je najva za sledeći nastavak...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Okovi ljubavi Where stories live. Discover now