Ceca..
More ponekad zna biti baš opasno za mlado srce, a ponekad zna to isto more biti putao do pakla epa izgleda da sam ja izabrala put do pakla jer sam u inat spavala sa dečkom kojeg neću više nikad videti samo što nisam dobila onog kojeg sam htela, dok sam sedila na lezaljci odlutala sam u noć ranije kada sam poklonila nevinost svoj platonskoj ljubavi jer znam da sam ja njemu avantura a ko zna možda zabava za noć.
🔞 🔞 🔞
Noč ranije...
Ceca...
Na sebe sam obukla lila haljinu koja je moje vitko telo dovelo do savršenstva kao i moju smeđu kosu i oči koje su smeđe, mada vuku više na boju kafe bila sam zadovoljana sa onim što vidim ipak sam visoka 172 cm, imam oko 69 kg čak mi moja Lela da bi bila savršen top model samo sam rekla da ni ludilo to ne kaze pred mojim ocem jer mrzi te top model i smatra ih lakim curama, samo sam rekla hajmo u šetnju po palazi.
Dok smo šetali po palazi i uzivali u muzici, Lela je ugledala nekog dečka i povukla za ruku rekla dođi da te upoznam sa nekim i sigurno sam da će ti se jako svideti kada smo ušli u kafić ugledala sam lika koji bio visok 198 cm, i oko 90 kg sa mišićnom masom i očima boje kestena i crne kose samo rekla vau Lelo koje ovaj hot macan, samo mi je rekla moj brat od strica Goran Cvetković samo sam rekla on je noćas moja zabava za već, zavodljivo sam mu prišla rekla Ceca Savič ovde sam na letovanju sa roditeljima i sa Arsičima.
Goran....
Gledam svoju Lelu sa nekom devojkom koja izgleda kao neki seksi model sa tv reklame, samo rekao Cerovina ova je moja a sa mojom sestrom od strica ne petljaj ode glava sa ramena a zatim sam zavodljivo prišao svom plenu, mic po mic mala Ceca je jela iz moje ruke ubrzo samo završili u sobi, i vodili nezno ljubav prvi put sam sa nekom curom vodio ljubav bez grubog seksa, kada sam ušao u nju osetio sam malu ali sasvim malu preprku koju sam uklonio jednom potezu u tom trenutku sam shvatio da sam bio prvi ovoj curi u meni je proradio pećinski čovek koji upravo svojim smenom obeležio u njenu unutrašnjost, u nadi da će se iz ove noči stvoriti plod ljubavi a ne pozude izgleda da je konačno ljubav i na moja vrata pokucala, a ono što nisam znao jeste da sam joj samo avantura za veće.
Jutro 🌅
Ujutru sam ugledao pored sebe kako mirno spava zbog toga sam Lelu pozvao, da mi pomogne i ode u sobu svoje drugarice po stvari i da je čekam pristojno obučen a zatim moja uspovana princeza rekla dobro jutro lepi i poljubila, a zatim na moja vrata pokucala moja seka Lela rekla čekam da čujem detalje smo sam rekao mala ćekaj nas ispred tada mi je zapratila da če mi od ćerke napraviti zvrka, samo rekao samo napred Lelo.
Ubrzo smo bili na doučku a zatim na plazi sa njenim roditeljima, da bi me svom bratu prestavila kao svog momka da bi mi Danko samo rekao Cvele čuvaj mi sestru kao najveće blago smo sam rekao obećavam da bi nam prišao Cerovina i pitao kako se zove mlada dama, samo sam rekao šta te briga moja buduća supruga i majka moje kćerke, da sam znao šta me čeka godinu dana kasnije pobegao bi glavom bez obzira ali očito je da je bog imao drugi plan za mene, a to je da budem senka njenoj kćerki i tata.
Godinu dana kasnije..
Čuo sam da se udala i da ima dete i da je rodila curicu Nikolinu, ono što me muči da li je ta malena curica moja ili ne a onda sam čuo da joj kćerka umrila na porođaju, to me je slomilo jer to dete bi moglo biti moje zato sam zarekao da za mene nema ljubavi osim prema drzavi jer sam smo jednom voleo nikad više.
Šta mislite šta se desilo godinu dana kasnije?
Goran je misli da je Ceca izgubila njegovo dete..
Hm za koga se udala Ceca
Cerovinu, ili za nekog drugog...
YOU ARE READING
Okovi ljubavi
RomanceOvo je priča o jednoj zeni koja se bori za svoje dete koje oteto iz porodilišta, a kasnije je otac drzao što dalje od nje....