Miodrag...
Posmatra malu Nikolinu kako sa puno razumevanja objašnjava tatičku vezbu svojoj grupi i kako pravi unapred način kako da se izvuku iz opasnosti, isto sam tako primetio zaljubeni pogled mog poručnika ali ko sam ja da bilo šta morališe njima kada sam i ja isto pre 17 godina zaljubio u njenu majku ali njen deda Rade je bio protiv naše veze jer sam bio od njene majke 9 godina stariji ali ta zabrana je bila okidač da se nas dvoje prepustimo jednom drugom.
"Nikolina možeš li na kratko poći sa mnom do mog kabineta"!?
"Naravno gospodine majore".
10 minuta kasnije...
Kabinet majora Markovića...
"Moguli te pitati za datum rođenja i godinu"?
"Narvono da mozete gospodine majore rođena sam 19 decembra 1989".
"Da li bi pristala na dnk test jer sam imao romansu sa tvojom majkom, tvoja i od poručnika tajna je sigurna jer sam primetio vaše poglede ljubavi"?.
"Narvono da pristajem gospodine majore na dnk test, i ja bih isto volela da ste moj tata"!
Nikolina...
Po izlasku iz kabineta majora Markovića dobila sam poziv od kuće odnosno od babe, koja mi je saopštila da mi je otac poginuo u avionskoj nesreći i da što pre dođem kući na sahranu njenog sina, umesto da me je lepo zamolila da dođem na sahranu ona je meni naredila da dođem na tu sahranu, tako da sam joj rekla da moram videti sa nadređenima da li mogu da dođem na tu sahranu.
2 dan ranije
U kantinu je ušao jedan od vojnika i rekao da me treba gospodin major, samo rekla uredu krećem odmah za vam Savićeviću dok je on meni bezobrazano dobacio da se major možda zaljubio u mene ja sam ga samo pogledala preko oko rekla da je stvarno glup poput noći, kada smo došli do kabineta majora Markovića i pokucali na vrata začuli smo jedno napred kada smo ušli u kabenet odmah je udaljio onu napast od Savićevića i rekao da sednem preko puta njega i da je gotovo dnk test i da zeli da zajedno otvorimo taj test i da konačno saznamo pravu istinu.
5 minuta kasnije
Dnk test
Uzorak koji je označen kao Miodrag Marković jeste biološki otac osobe čije uzorak označen kao Nikolina Smiljanić 99.9 %
Nikolina je pogledala u svog majora pa zatim ponovo u dnk test, a zatim rekla zelim da čujem vašu stranu priče gospodine majore jer izgleda da smo ja i vi zrtve nekog jako lošeg filma.
Prisačanje majora Markovića
Mart 89
Sredinom marta sam dobio poziv od potkupovnika Savića da mu se javim, kada sam ušao u njegov kabinet rekao mi je da se spremim za mirovnu misiju u Keniju na 8 meseci kao pripadnik specijalne jedinice kada sam hteo da se pobunim rekao mi je da od mene zavisi hoče li moja sestra da prezivi leukemiju ili ne, u tom trenutku nisam imao puno izbora i pristao sam na tu mirovnu misiju kojoj nije bilo kraj umesto 8 meseci, ostao sam do maja 92.
Tada me je potpurćnik Panić poslao za Sarajevo, tada sam odlučio da vas potražim ali je bilo već kasno rekli su da ste ubijeni u logoru tada nisam mogao da verujem šta mi govori Slađana i njen sin Goran, međutim smo posle spasili jednu curicu od 3 godine iz bolnice Košovo tada sam dobio potvrdu od Arsića da si moja kćerka, ali me je opet dočekala Slađana Cerovina i rekla mi da će te ubiti ako ne odem iz Beograda zauvek zaboravim na tebe malena zato me nije bilo 17 godina kod kuće jer nisam bio siguran u sebe, a i tvoja majka bila ljubavnica onog antiheroja.
Kraj sećanja..
Nikolina
Ne mogu da verujem da je za svu moju bol odgovoran moj deda ali mi nije jasno zbog čega su je te Cerovine uzele, i da li njena mama zna za sve ovo ili je on zrtva poput nje i njenog oca a zatim ponovo pogledala u svog majora tiho i kroz suze rekla tata a zatim se zaletila u njegov zagrljaj i po prvi put osetila sigurnost i zagrljaj oca iako je Danijel uvek bio divan prema njoj kao otac a zatim svom ocu predlozila da odu na tu sahranu i unište ugled te elitne poredice Cerovina, jer su im uništili živote zbog glupog novca.
2 dana kasnije
Sahrana...
Slađana...
Ovo nije moguće odakle major Marković sa onim malim kopiletom na sahrani njenog sina, međutim ostala je u šoku kada je Nikolina jednoj novinarki rekla da joj major Marković otac i da ju porodica Cerovina otela 92 za vreme rata što je potvrdio major Marković.
2 meseca kasnije...
Ceca je stigla iz London u Beograd i odmah se uputila u Batajnicu, da bi razgovarala sa kćerkom i bivšim dečkom o onom što se desilo pre 17 godina i zašto je od njih krila istinu celo vreme a isto tako svesna da može da izgubi kćerku ovaj put zauvek.
Šta mislite hoće li ovaj put Nikolina imati razumevanja za majku, kao i za oca?
Da li ste se nadali ovakom razvaju situacije, a pogotovo da je mojor Marković otac od Nikoline?
ESTÁS LEYENDO
Okovi ljubavi
RomanceOvo je priča o jednoj zeni koja se bori za svoje dete koje oteto iz porodilišta, a kasnije je otac drzao što dalje od nje....