Nikolina....
Pored mog Dragana se osećam tako sigurno i zaštićeno voljeno da bi mogla čitav život da provedem sa njim, jer on sve što mi treba u životu u ovom trenutku jer me jedino on nikada nije lagao isto tako znam da ne bi bio samnom da nije završio sa Martom, već u sledećem trenutku mi je privuklo paznju zalazak sunca i par sa kolicama u tom momentu sam na glas rekla zelim ovo, zelim nas ovako za jedno godinu dana sa našim sinom, a moj me je dragi ispravio rekao sa našom kećerkom mila zar dogovor nije bio prvo tatina princeza, pa onda mamin princ samo sam nasmešila rekla svedno mi je bitno je da će to biti voljeno, paženo, mazeno dete i nikada ne bi izneverila kao mene moja majka uvek ču biti tu za nju ili njega i kroz ljubav nas dvoje ćemo im pruziti savršen svet.
Dragan...
Kod mojih prijašnih avantura ne bi prošao Sveti Stefan, sve to je volilo luksuz i nakit a nju čini srećnom samo moj zagrljaj u nekom ludilu ili transu sam šapno stihove samo napred, lutko lepa
ljubav je u drugom planu nađi svoju zemlju čuda dok ja nađem obećanu zemlju ljubavi odjednom su njene usne bile na mojim usnama a zatim tiho šapnula ti si moja zemlja čuda ljubavi volim te oduvek i zauvek jer posle tebe neču voleti ni usnu zapisano je u vremenu u tom momentu sam uzeo u svoje naručje i zavrtio u krug i na sav glas rekao bio sam na krivom putu sto grehova u minutu
onda kad ti nisi bila tu trezan svatih iz prve da sve su sem tebe
bile kurve kojih sam se stideo a ni ja nisam svetac već obećan slepac
sto kraj oba oka nije video da si ti, samo si ti, sunce ljubavi oko nas je bilo dosta ljudi koji su uzvali našoj beskonačnj sreći.Posle perlepe šetnje po plazi gde sam joj čak izmamio osmeh na licu jer smo bili okupili po priličan broj zaljubljenih parova oko nas, čak smo dobili apuze čak i pohvale da smo prelep par, a ja sam svoj maloj mrvici šapnuo da ima jedno iznenađenje za nju u našoj sobi a njeno je samo da mi se prepusti i veruje kao uvek dosada, samo se nasmišla rekla da sam ja jedni ko me bi dozvolila da pregovaram za njen život jer zna da bi ih ja za nju dao život kao i ona za mene samo je olakšala sa ovim svojim odgovorom da je pitam da se uda za mene bude moja do kraja života, samo se nadam da će joj se svideti moje iznenađenje u sobi i da dalje voli crvenu boju.
Pola sata ranije..
Pre ulaska u hotelsku sobu stavio sam ruke na oči a zatim po ulasku sam joj rekao da drzi još malo zatvorene oči dok izbrojim do 4 unazad krenuo sam da brojim 4, 3 2. 1, sad kada je otvorila oči samo je rekla Wow ljubavi prelepo je, i da zelim se udati za tebe gospodine Zijaniću biti tvoja žena dok nas smrti ne restavi, samo kleknuo ispred nje pitao je opet zeliš udati za mene mrvice moja?.
"Da zelim da se udam za tebe ljubavi moja"!
"Onda mogu da poljubim svoju buduću suprugu"!?
"Narvono gospodine Zijaniću"!
Naše su usne spojile u poljubac a ja sam je samo podigao u svoje naručje poneo prema krevetu i promuklo joj šaputao da neču biti nimalo nezan, a ona mi je samo šapunula da je moja u tom trenutku sam joj onu haljinu pokidao i grubo ušao u nju sa svojim penisom krenuo nimalo nezno da je uzimam a ona mi je izlazila usret, i uzdahe govorila volim te volim te ljubavi moja volim te.
Do kraja sam je ispunio svojom spremom dok sam nezno ljubio usne i govori volim te mrvice a ona je meni rekla volim te bambi moj, tu noć smo zaspali u zagrljaju a ono što nismo znali jeste da smo tu nać najvernije stvorili našu malu princezu.
Dva meseca ranije..
Truntno smo u Batajnici na vezbama, a moj pogled je bio na njoj kako pazljivo prati vezbu dok joj pogled stalno na prstenu, a onda ju onaj mali Savićević pitao da li bi izašla sa njim na piće kada sam hteo da reagujem moja mu mrvica je lepo objasnila da je ona zauzeta devojka, i da se uskoro udaje i da je ostavi na miru ako ne zeli probleme sa njenim opasnim zaručnikom, samo sam nasmejao na njenu reč opasni zaručnik zato sam prišao sa leđa i poljubila iza vrata i šapnuo da će večeras videti koliko sam ja zapravo opasan a sada prati vezbu mrvo.
Šta mislite o iznadnoj 💍 veridbi?
Savićević pokušava da šarmira Nikolinu..
Zina pokažao romantičnu stranu...
YOU ARE READING
Okovi ljubavi
RomanceOvo je priča o jednoj zeni koja se bori za svoje dete koje oteto iz porodilišta, a kasnije je otac drzao što dalje od nje....