hoofdstuk 21

13 4 2
                                    

Een gillende sirene en een politie auto er achteraan komen de straat binnen. Ze rijden gewoon verder op het gras en voor ze bij de meiden zijn gaan de deuren al open. 5 dokters springen uit de auto met de moeder die uit de politieauto stapt er achteraan. Kim! Stop! Roepen alle mensen. Ik ga toch over een week dood dus waarom nu nog niet. Zegt Kim woest. We gaan nog in de week leuke dingen doen en daarvan mag je een paar dagen uit het ziekenhuis. Zegt haar moeder huilend. Snel schopt een dokter voor de zekerheid het mes weg maar..... Die komt is Kim's oog. Aaaaaaaauuuuuuwww!!!! Kim schreeuwt het uit. Lola kan het ook gewoon niet meer aanzien. Snel pakken de dokters allemaal spullen uit de ambulance en leghen Kim op brandcare. Ze rijden de brandcare in de auto en de moeder stapt weer in de politieauto. Ze ziet Lola staan en denkt: fack it, jij mag mee. En ze doet de deur met een zwaai open en ze duwt Kim erin. Bedankt mevrouw. Zegt Lola huilend. Graag gedaan hoor. Is het antwoord terug. De ambulance lichten gaan aan maar de man achter het stuur krijgt hun lampen niet aan. Laat maar. Zegt de moeder en plaatst een lamp op de auto. Ben je politie? Vraagt Lola. Nee die dingen kan je voor een paar euro kopen. Zegt de moeder droog.

VoorbijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu