Bölüm 1

2.1K 68 27
                                    


İyi okumalarrr

Bu bölümde Gordania'nın eğitim hayatı konu olmuştur diğer bölümler açısından temeldir. İlerleyen bölümlerde olaylar yaşanmaya başlanacaktır.

.

.

.

.

.

Gordania Umay Sonat (Karakurt)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gordania Umay Sonat (Karakurt)

.

.

.

.

.

.

Edinburgh'un geniş ve yeşilliklerle çevrili sokaklarında belki de yaşıma yakışmayacak bir şekilde hoplaya zıplaya eğitim merkezine gidiyordum. İçim kıpır kıpırdı ve bunun sebebi kesinlikle altı boş bir sebepten ötürü değil.

Buradan bahsedecek olursam en sevdiğim kısım olarak yolun kenarlarını tek katlı, bahçelerinde lavanta ve isminin neden 'kadın tuzluğu' olduğunu bilmediğim iki farklı bana göre olağanüstü uyumlu bitkilerin kapladığı tatlı evleri size söyleyebilirim. Yaşamak için neden İskoçya'yı seçmemin nedenini bir kez daha bana hatırlatan bu bahçeler özenilmeyecek gibi değil.

Yaklaşık şehir merkezine uzaklığı 20 dakika olan lakin benim oyalanmam sebebiyle 35 dakika süren yolculuğumun ardından sonunda eğitim merkezinin önüne gelebildim. Yaz ayındaydık ve burada yazları bol bol yağışlı geçiyordu soğuktan kızaran burnumu atkıma biraz daha gömüp cam kapıdan içeri girdim. Beni karşılayan artık yüzünü görmekten bıktığım eğitimcim Fiona'ydı. Aslında mecazen diyordum yüzüne bile bakınca insana kendiliğinden tebessüm ettiren bir tipi vardı. İskoçya'da sıkça rastlayabileceğiniz dünya da ki kızıl saç oranının %13'ünün bulunduğu bu ülkede Fiona'da o yüzdelikten nasiplenen her sekiz kişiden biri.

Kendisi henüz 47 haftalık tanıdığım birisi ve ben onunla tanıştığım için gayet hoşnut durumdayım. Onunla tanışma sebebim aslında bir nevi ismim sayesinde.

Gordania Umay Sonat

İlk ismim olan 'Gordania' İskoç kökenli bir isim ve 'kahraman' anlamına geliyor. İkinci ismim olan 'Umay' ise 'Türk mitolojisinde ve Tengrizimde doğurganlık tanrıçası' anlamına geliyormuş araştırmalarıma göre. Bana bu isimlerin kim tarafından verildiğini bilmiyorum ama gayet memnunum. Mitoloji konusunda gayet meraklı olan bu ülkede ismim tam da bana göre konulmuş gibi.

Çalıntı ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin