Bölüm 10

658 32 15
                                    

Bölüm yazıp atmayı unutan ben :) ve bölümüm mükemmel ikiliyiz.

Lütfen önce burayı okuyun.

Ben olabildiğince gerçekçi ve alışıgelmişliklerin dışında bir aile kitap yazmaya çalışıyorum. Bu kitapta Gordania kilit nokta ve hemen bulunmasını istemiyor bazı kişiler. Çünkü onun bulunması çoğu şeyleri kaybetmelerine neden olacak.

Uzun lafın kısası hemen aile ile tanışmasını beklemeyin çünkü arkada çevrilen entirikalar bunu engelleyecek. Boş durmalarını bekleyemezdiniz değil mi? Umarım beni anlamışsınızdır.

Sizi seviyorum ve iyi okumalar diliyorum.

"Unutma ben savaşçı kadınım siz aşağılıkların kurduğu iki üç oyuna boyun eğmem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Unutma ben savaşçı kadınım siz aşağılıkların kurduğu iki üç oyuna boyun eğmem. Siz ağlarken döktüğüm gözyaşlarını acı sanırsınız lakin onlar sizin sonunuz için benim yarattığım başlangıcımdır."

.
.
.
.
.........

"Anladım şimdi kapatmam gerek Allah'a emanet olun."

Telefonu karşıda ki kişinin yüzüne kapatmıştı Gordania. Dün test yaptırdığı hastanenin başhekimi aramış ve test sonuçlarını bildirmişti, ek olarak fazla ısrarının sonucunda ailesinin de kim olduğunu öğrenmişti. Bunun üzerine bir ağırlık ve durgunluk çökünce Buğra ve Alp onu neşelendirmeye çalışsa da yalnız kalmak istediğini savunmuş, onları odasına uğurlamıştı.

Gece düşüncelerinden ötürü çok uyuyamamış sürekli yatağında kıvrana durmuştu. Şimdi ise hazırlanmış okula gidiyordu. Kahvaltı yapmadı Alp ve Buğra'yı görmemek için çünkü ona nasıl olduğunu soracaklardı ve o bunun cevabını bile bilmiyordu.

Önceden hazırladığı valizleri arabanın bagajına yerleştirdi okuldan sonra uzun bir yolculuk gerçekleştirmesi gerekiyordu. Buğra ve Alp'e kısa mesajlarla durumu bildirip yola çıktı.

......................

"Kayra'nın sandalyesini koydunuz mu bagaja? Şşt kime diyorum baksanıza bana?"

Sungur derince havayı kendine çekip oflayarak geri verdi.

"Erim abi şuan sandalye elinde ve bagaja koyuyorsun ya hani?"

Erim birden irkildi ve ellerine baktı. O kadar dalgındı ki dün olanlardan dolayı sabah kalktığında pijamasının üzerine kravat taktığını bile fark etmemiş kardeşlerinin alay konusu olmuştu.

Çalıntı ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin