Sa bacılar ben geldim yıllar sonra.
Yks nasıldı diye sormayın ben söyleyeyim. Sanayiye VIP bilet kazandım sanırım contacı olucam.
Şaka.
Vezirde olsanız, şah da olsanız piyon gibi davranın insanlara karşı. Çünkü bu hayatta darbeler hep beklenmeyenden gelir.
.
.
.
Suratına bürünmüş ümitsizliği ile eğildi ortaya doğru. Konakta onlardan başka kimse yoktu ama gene de fısıldayarak söyledi diyeceklerini yerin kulağı vardı sonuçta.
"Onlara karşı kesinlikle şansımız yok. Allah aşkına hevesini kırmak gibi olmasın ama biz sadece 7 kişiyiz ve bu 7 kişiden 3'ü öğrenci, 1'i öğretmen, 1'i yaşını almış bir Ağa, kusura bakma dede bu arada ve diğer ikisi de işten nefes almaya bile vakti kalmayan 2 adam. Üstelik karşımızda ki adamlar öyle sandığın gibi aptal da değiller. Tilkiye bile fark ettirmeden kürkünü çalıp satacak adamlar bunlar. Onların kurnazlığı karşısında yapacak bir şeyimiz yok maalesef ki."
Derin bir nefes çekti içine Gordania daha çok içerleme gibiydi. Han'ın söyledikleri yaktı canını, cümlelerinin doğruluğuna değildi bu acıma daha başlamadan ümitsizlik batağına batıp pes ettiği içindi. İnanmak başarmanın yarısı değil miydi? Diğer yarısı ise adım atmaktı.
"Bradberry der ki : "Zeki insanlar mantıklarını kullanırken kör noktaları yüzünden aptalca hatalara daha açık oluyor. Bu insanlar muhakeme yetenekleri konusunda kendilerine fazla güvendikleri için bu kör noktalara sahipler. Yani hep haklı çıkmaya ve hızlı çözümlere öyle alışmış oluyorlar ki düşünmeden yanlış cevap verdiklerinin farkında bile olmuyorlar." Yani demem o ki Han, isterse saf zekadan yaratılmış olsunlar gene de onlar insan ve insanların hataları vardır. Tıpkı senin denemeden pes etmen gibi. İlla ki bir yerde hataları olacak. Şey gibi düşün ....hım... siz nasıl dersiniz türkçede 'software'?"
"Yazılım."
"Heh evet yazılım. Yazılımcı yazılım da bir kod hatası yapar ve güvenlik açığı ortaya çıkar, hacker da o güvenlik açığından içeri sızar. Yani burada yazılımcı onlar hacker da biz olacağız. Hızlıca yaptıkları hamlelerinde ki açığı bulup oradan içeriye sızacağız."
"Yani yanlış yapmalarını mı bekliycez ab- Gordania?"
Kafasını sallayarak Erim'i onayladı. Düşünceler içerisinde koltuklara çökmüş işin içinden nasıl çıkacaklarını düşünüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalıntı Çocuk
ChickLitNormallerin dışında bir aile kurgusu... İskoçya'dan Türkiye'ye uzanan bir hikaye. Ardından Gordania'yı kolundan çekip tezgahkara gösterdi. "Bak gözel abem. Bu kız taa İskoçyalardan gevur memleketlerden geldi. Dedi bana Buğra benim canım çilek çekeyy...