Bölüm 4: Bu bir hata mı?

717 43 60
                                    

03:30
Cenan, partiden döndüğünden beri Arif ile arasındakinin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Zaman zaman erkeklerin kendisine çekici geldiği olurdu fakat Arif sadece çekici gelmekle kalmamış tüm zihnini ele geçirmişti. Kafası çok karışıktı. Arif ve kendisi arasinda garip bir çekim hissediyordu. Arif in yanından ayrıldığı andan beri kendini fazlasıyla huzursuz hissediyordu.

Daha yeni tanışmış olmalarına rağmen ve görüşeli daha 2-3 saat olmasına rağmen onu özlüyordu. Sürekli yanında ya da yakınlarında bir yerde olmak istiyordu. Cenan buna asla anlam veremiyordu.

Üstelik tek sorun bu da değildi. Cenan'ın 2 yıllık bir ilişkisi var. Fakat son 1 senedir fazlasıyla sarsıntılı ve sorunlu bir ilişkiye dönüşmeye başlamıştı. Sık sık kavga ediyorlar ve asla mantıklı bir sonuca ulaşamıyorlardı.
Bu durum Cenan'ın canını oldukça sıkıyordu.
Hatta kız arkadaşının onu aldattığından şüphe ediyordu.

Tüm bunlara rağmen sevgilisi varken Arif ile yakınlaşmasının doğru olmadığını düşünüyordu. Bu bir hata mıydı? Bunu o da bilmiyordu. Tek hissettiği şey içindeki derin pişmanlık hissiydi.

Cenan'ın ilişkiler hakkında pek fazla tecrübesi yoktu. Yönelimini fark edeli bile henüz 1 buçuk 2 sene olmuştu. Bu süre içerisinde zaten bir kız arkadaşı vardı. Bu yüzden daha önce hiç bir erkekle sevgili olmamış, dolayısıyla aşık da olmamıştı.
Arif'e karşı hislerinden de emin değildi.

Daha önce Ömer'den ten uyumu denen şeyi duymuştu. Araştırmaya karar verdi.

Ten uyumu, dokunmayı karşı koyulamaz hale getiren, feromonlar gibi hormonal, bilinçaltı süreçler gibi psikolojik ve tarafların birbirlerinin cinsel anlayışına hitap eden öğelere sahip olması durumu gibi, sosyal çerçevelerde iki kişi arasında meydana gelen olumlu ve çekici etkileşimlere verilen isimdir.

Bu olayın Arif ile arasında olmasına fazlasıyla şaşırmıştı. Yine de şu an ten uyumundan büyük sorunları vardı. Sevgilisinden ayrılmayı düşünüyordu. Nasıl ayrılacağını düşünmeye çalışırken Arif'in gülüşü, gözleri aklından çıkmıyor düşünmesine engel oluyordu.

Tam o sırada telefonuna bir bildirim geldi.

[cenan1]
arifguloglluu, sizi takip etmek istiyor.

Vakit kaybetmeden hemen isteği kabul edip o da Arif'e istek attı.
Arif isteği hemen kabul etti. Cenan, Arif'in fotoğraflarına erişebileceği için içten içe çok mutluydu ama bu mutluluğu dışarı yansıtamayacak kadar yorgun hissediyordu.

Cenan'ı oldukça uzun ve zor bir gece bekliyordu. Gece boyu kız arkadaşından nasıl ayrılacağını ve Arif'i düşünecekti.

~~~
Sabah: 09:45
Arif sabaha kadar doğru düzgün uyuyamadı. Âşık olmak ne zamandan beri bu kadar zor diye düşünüyordu. Tabii düşündüğü tek şey bu değildi. Çekilişte Arif'e Cenan çıkmıştı. Onun için en uygun hediye ne olabilirdi. Hiç bir fikri yoktu. Sanırım Cenan ile biraz sohbet etmesi belki de haftaya kadar bir buluşma ayarlaması gerekebilirdi.

En uygun hediyeyi bulmanın tek yolu buydu. Hatta tam şu an Cenan'a yazmaya karar verdi.
Ama ne yazacağı hakkında hiç bir fikri yoktu. Saçmalamamak umuduyla espriyle karışık yazmaya başladı.

Arif:Merhaba 2024'ün ilk lahmacun diyen kişisi sizmisiniz Cenan bey?
10:15

Cenan:Merhabalar evet benim.
10:18

A:Tebrikler Cenan bey! Güloğlu Şirketi tarafından ikram edilecek olan lahmacun ziyafetini Arif bey ile çekmeye hak kazandınız!
Yarın Saat 14:00 da ***** pide salonunda lahmacun gömmek istiyorsanız 1 i cevabınız hayır ise 2 yi tuşlayınız.
10:19

C:1 1 1 1 1
10:19

A:Benim için mi bu kadar isteklisin yoksa lahmacun için mi?
10:20

C:Tabii ki de lahmacun için!
10:20

A:Demek öyle ha...
10:21

C:Yani şimdi yalan söylemeye gerek yokk
10:22

\Cenan'ın ağzından\
Ama bok gibi yalan söylüyordum. Arif'i bana çeken şey her neyse onun yüzünden 250bin tane lahmacun gömebilirdim...

Arif'in bana yazması ve direkt buluşmaya çağırması büyük cesaret isteyen bir davranış. Üstelik öyle güzel teklif etti ki reddetmek imkansız oldu.
Hem belki çaktırmadan Arif'den ilişki tavsiyesi alma fırsatım olabilir. Belki iyi fikirleri vardır işime yarayabilir.
O kızla ayrılmayı o kadar istiyorum ki umarım en yakın zamanda başarabilirim.

Aslında bu kadar zor olması noraml değil çünkü haftada bir kavga ediyoruz ve hepsinde ayrılmanın eşiğinden dönüyoruz. Son 1 haftadır doğru düzgün konuşmadığımız için kavga da edemiyoruz. Ve konuşmak için de ne yazacağımı hiç bilmiyorum.

Benim kafamda ilişkimiz biteli baya uzun zaman oluyor. Fakat asla resmiyete dökemiyor, düzgünce kavga edip ya da konuşup ayrılamıyoruz.
Şu an bahane olsun diye en ufak bir açığını arıyorum.
Böyle bahane bulmak yerine düzgünce konuşup ayrılmayı bende çok isterim fakat olmuyor işte.

\Arif'in ağzından\
Ben bile kendimden bu kadarını beklemezdim. Resmen direkt buluşmaya çağırdım. Keşke bugüne ayarlasaydım. Yarına kadar nasıl bekliycem?

Sabaha kadar düşünmeme rağmen Cenan'a karşı olan hislerimden hâlâ pek emin değilim. En son 10 ay önce bir ilişkim olmuştu. O zamandan beri kimseye bu kadar temas etmedim belki de o yüzden hoşlandığımı sanmışımdır.
Bu buluşma ile hem ona hediye seçmek için ilgi alanlarını öğrenmiş olucam hemde onu daha iyi tanıyıp gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığımı anlamış olucam.

Pekala yarın ne giyeceğimi düşünmem lazım. Yani pideciye giderken en fazla ne giyilir bilmiyorum ama kesinlikle o ejderhalı kolyeyi takıcam. Cenan beğendi o kolyeyi. Takıcam ve bir daha çıkartmıycam.

O anlar aklıma gelince aylardır içimde ölmek üzere olan kelebekler kanatlanıp uçuyor sanki.
Kalbinin atışı aklımdan çıkmayan bir şarkı gibi. Ela gözleri bazen içinde kaybolduğum orman, bazense derinlerinde boğulduğum okyanus.
Ellerinin saçlarımda dolaşmasının hissiyatını sonsuza dek yaşamak istiyorum.

Sanırım Cenan'a bağımlı oluyorum. Aramızda öyle bir çekim var ki en güçlü mıknatıs bile manyetik bir nesneyi onun beni kendine çektiği gibi çekemez. Bütün bunları düşünmeme rağmen duygularımdan emin değilim diyorum. Ne aptallık ama. Gerçekten âşık oluyorum...

~《Devam edecek...》~

Devam edeceğini zaten biliyorsunuz bunu niye yazıyorum hiç bilmiyorum. Herneyseee hikayemi oylayan herkese çok çok teşekkür ederim. Bir de yorum atarsanız gerçekten çok iyi olur. Eleştrileriniz hem kendimi geliştirmem için hemde size istediğiniz gibi bir hikaye sunabilmem için çok önemli.

Cennette 7 dakika~{ArCen}~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin