Diğer yarım annem.............
Eve geldiğimde annem akşam akşam pencereleri siliyordu yine. Camlar açık olmasa çamaşır suyundan zehirlenirdik belkide. " Anneeee yorulmadın mı sabahtan beri temizlik yapıyorsun" " Kizum temizluk iyidur. Gelda şu kovayi bena yanaştur. yetuşemiyrum. " dedi. Annem temizlik yaparken hep karadeniz ağzıyla konuşur. İşte bizde böyleyiz istediğimiz zaman karadeniz ağzıyla konuşuyoruz. "Anne seninle önemli bir şey konuşmam gerekiyor." "Ne acelan vardur. Şu cami sileyum konişiruz." " Peki duş alana kadar bitirmiş olursun " dedim ve konuşmasına fırsat vermeden odama gittim. Duş aldıktan sonra elbisemi giyip salona geçtim.Annem yine devam ediyordu temizliğe ben bu kadınla ne yapacam. Gidip kolundan çekip sandalyeye oturttum. Pencereyi de bir güzel kapattım. Gelen geçen bize bakıyordu. Aslında babamın ölümünden sonra annem temizlik yapmaya daha çok başladı. Yemek yaparken bile mutfağı temizliyordu. Karşısına geçip ellerini tuttum. Elleri kurumuştu. Deterjan kokuyordu. " Neden bunu yapıyorsun kendine. Bunların hiçbirini yapmak zorunda değilsin" " Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın? Önce baban hayata gözlerini yumdu. Yapayalnız kaldım. Daha sonra ablan eve gelmemeye başladı. Seni de kaybedemem. Sen gelipte soru sormayasın diye oyalıyorum seni." dedi. O anda duygularıma hakim olamayan ben ilk defa yalnız olmadığımı hissettim annemin yanında. " İnan seni bırakmayacağım."dedim. Biraz daha sakinleştikten sonra fotoğrafı çıkarıp " Burası neresi olduğunu biliyor musun" " Mardin baban iş için oraya gitmişti. Oradan biliyorum. "dedi. Daha sonra oradan ayrılıp odama gittim.
Demiri aradım. Hemen cevap vermesi de gözümden kaçmadı doğrusu.
- efendim
- Demir fotoğraf ta gösterdiğim yeri öğrendim.
- NERESİYMİŞ
- babam iş için mardin'e gitmiş burasıda Mardin'de bir yermiş.
- peki ne düşünüyorsun gidecek misin
- annemi yalnız bırakmak istemiyorum. Fakat gerçek ailemide merak ediyorum.
- gidelim işte
- gidelim mi sen de mi geleceksin
- tabiki de seni yalnız bırakamam
- bilemiyorum şuan annemi yalnızda bırakamam
- bekle geliyorum konum at
- hayır saçmalama
- konum at dedim sana atmazsan kendim öğrenirim evini. Yormak istemezsin beni umarım.
- peki tamam bas kırmızıya
O telefonu kapattıktan sonra evin konumunu attım çünkü gerçekten de bulabilir evimi. Kendisi bir Mardin aşiretinin çocuğu çünkü. Kapı çaldı ve açıp onu kenara çektim. Nefesi bana çok yakındı. " Neden geldin ben halledeceğim" dedim. Bir yandan da korkuyordum apartmandan biri çıkacak diye. Beni duvara doğru çevirerek " Halledeceğini hiç sanmıyorum" dedi ve hemen içeriye geçti. Annem " Kim geldi Elif " diye bağırdı. Demir'e yalvarırcasına bakarak " Ya söz veriyorum ikna edeceğim lütfen git" Demir halimden hiç hoşnut olmayıp " Peki iki saat süren var yoksa tekrar gelirim" dedi. Tam kapıdan çıkmadan da " Bekliyorum" dedi. Onu gönderdikten sonra sıra annemi ikna etmek kalıyordu çünkü bu deli tekrar gelirdi. " Kimse yoktu ya çocuklar işte " deyip annemi geçiştirdim. Anneme " Anne ben yarın mardin'e gidiyorum ailemi bulacağım. " " Elif delurdun mi sen." " Anne bu benim hakkım lütfen izin ver " " Hayır izin vermiyrum. Benu yalnuz bırakmaya Hakkunuz yoktur. " " Anne benim üzülmemi ister misin. Öksüz yetim mi kalayım ben"dedim. Annem ağlamaya başladı. " Temam ama bir şart ila bir hafta süren vardur." dedi. Ağlamaya başladık ikimizde.
Annemden izin aldıktan sonra Demir'i aradım. Olanları anlattım. Sabah 8de yola çıkacaktık.Düşüncelerinizi bekliyorum............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlızlığım(Gerçek Aile)
ChickLitElif'in gerçek ailesini bulmak için çabaları ve Demir ile iş birliği Mardin ❤Karadeniz