FİNAL

71 4 5
                                    

Ben yine yalnızım ve yine yalnızım........
Sabah uyandığımda Mardin'in güzel manzarasıyla karşılaştım. Mardin güzel yerdi doğrusu. Üzerimi giyinip aşağıya indim. Konağın içide dışı kadar tarih kokuyordu. Bütün aile oturmuş Azad ağayı bekliyorlardı. Onlarda herkes yemekte olmalıydı. Demir "gel seni yengem ve kuzenim ilede tanıştırayım."dedi ve yanlarına ilerledim. Yengesi kumral ve uzun saçlı, uzun boylu güzel bir kadındı. Kuzeni annesinin aksine 1.55 boylarında, esmer bir kızdı. Yengesi Füsun hanım " Babam(Azad ağa) gelmeyecekse odama geçebilir miyim? " bunu Mehmet beye (Azad ağanın yardımcısı) söyledi. Çok soğuk kanlı bir kadındı fakat giyim tarzı çok iyiydi.

Ailesinde anlaşamayacağım tek kişiydi belkide. Azad ağa geldi ve sofraya oturduk. Azad ağa "kızım sen kimlerdensin? " dedi. "Karadenizliyim ben ordu'da yaşıyorum" dedim. Demirin amcası " Fusünda bir aralar karadenizdeydi." dedi. Konu açıldıkça kavgaya dönüştü. Bilmiyorum ama her ağızdan bir şeyler çıktı ve herkes sofrayı terketti. Demir ve bende bir adamla buluşmaya gittik.
Bir tane kafe ve gerçekten güzel bir yerdi. Adam elinde belgeler bizi bekliyordu. Karşısına oturduk ve adam "babana çok benziyorsun" dedi. Gözlerim doldu. Adama " Lütfen söyle onların yerini" dedim. Adam önce birkaç fotoğraf gösterdi. Bizde olan fotoğrafın tamamı vardı. O kadın Fusün yengeydi. Evet o fotoğraftaki kadın benim annemdi. Demir ile birbirimize baktık. Sonra benim elimi tuttu. Adam " Benim söylediğimi Azad ağaya söylemeyin" dedi. Demir de "neden" dedi. " Çünkü Azad ağa Elif'i istemediği için Fusün Hanım terketti." dedi. Adam aceleyle bir anda fotoğraflarla birlikte yanımızdan kaçtı. Benim gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı. Demir elini ellerimden çekip gözyaşlarımı sildi. Bana "bak artık yalnız kalmayacaksın" dedi. Elleri yanağımda gezdi önce daha sonra parmakları dudaklarıma gitti. " Ve yalnızlığını dolduran bir diğer kişi de benim" dedi ve dudakları dudaklarıma baskı yaptı. Sanki bir zevk uğruna değilde özlemişçesine öptü beni. Bende karşılık verdim. Mardin'in en güzel yerinde aşkımı buldum ben.
Eve geldik. Annemin kim olduğunu biliyordum artık. Demir beni Füsun Hanımın yanın götürdü. Ona herşeyi anlattı. Kadın inandıktan sonra bana sarıldı. Bir kardeşimin olduğunu da öğrendim. Evin benim kardeşimdi.
1 hafta sonra
Artık gerçek ailemi bulmuştum. Herkes benim üzerime titriyorlardı. Evin yanıma gelip " Elif abla benim bir sevdiğim var. Biz bugün onunla kaçacağız. " dedi. "Ne nasıl? " dedim. "Lütfen izin ver bana yardım et. Demir abim ve senin aşkın gibi bizimki de. Daha sonra yanımdan ayrıldı. Çünkü bende onu onayladım. İçeriye gittim. Azad ağa " Evini çağırın da o da bizimle otursun " dedi. Hizmetli gitti ve Evinin kaçtığını söyledi.Azad ağa ve adamları onları aradı.
Evin Servet Ağanın torunu Ateş ile kaçmıştı. Çok uzun sürmeden onları buldular. Onlar daha konağın etrafından çıkmamışlardı çünkü. Azad ağa "ya onlar ölecek ya da berdel olacak" dedi. Servet ağa " Kimse burada ölmeyecek berdel kabulumüzdür. Derhal DEMİR VE SERAP EVLENECEKLERDİR." dedi. Bunun ardından yıkıldım. Demir daha yeni bulduğum aşkımı kaybedemezdim. Demir elimi tutup "bu asla olmayacak " dedi. Bir adam sevinç ateşleri atarken silahta kimin kurşun elektrik direğine çarptı ve ben altında kaldım.
2ay sonra
Uyandığımda yanımda kimse yoktu. Hemşire "beni duyuyor musun" dedi. Meğer bilincim 2 ay boyunca kapalı kalmış. Ama ben yalnızdım. Ne Demir ne annem........ Hiç kimse yoktu. Birkaç gün sonra Demirin evine gittim. Bana bir hizmetli evlendiğini söyledi. İçerden bir kız " Merhaba kocamı nereden tanıyorsunuz " dedi. Daha sonra Demir de çıktı. " Demir sen evlendin mi " dedim. Demir " Evet Elif senin bilincin kapalıyken zorla evlendirdiler çünkü dedem seni öldürecekti." dedi. Herşeyi bana anlattı. " Peki annem ona noldu" dedim. " Senin bilincin kapalıyken Fusün yenge kalp krizi geçirdi ve öldü" dedi. Meğer ben iki ayda çok şey kaybetmişim. Giderken " MARDİN EN GÜZEL ANILARIN KATİLİ OLDU BENİM İÇİN " dedim.....
Eliften
Yalnız kalmak için varım ben ve tek kitaplarım var yalnızlığımı dolduran...............

Yanlızlığım(Gerçek Aile) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin