"Nahi uthaya na aap ke bete ne aap ka phone."
Salma khanam take her phone on the table and look at Haya.She said;
"Aisi to koi baat nahi Haya."
"Aab aap mujhse baten chupane lag jayenge maa begum.Mein acchi se janti hu Murtasim jab se gao gaya hai tab se kisi ka phone na utha raha aise kho gaya hai apni biwi mein.Maf kijiyega maa begum lekin mein kehne pe majbur hu ke aap ka beta puri tarha zun mureed ban chuka hai.Use duniya mein sirf apni biwi ki fikar hai aur log jai bhar mein.Kisi se uska koi lenadena nahi.Agar aisa hi chalta raha to kaal bete ki shakal dekhne ke liye bhi taras jayenge.Abhi bhi waqt hai maa begum apni bete ko samhal lijiye."
Salma khanam about to say something then Mariyam comes and says;
"Agar Murtasim bhai apni biwi ke puri tarha ho chuke hai to tumhe isse kya masla hai Haya.Har shohar ko apni biwi ki parwa honi chahiye.Ek ladki hokar itna to pata hai sasural mein aurat ka sabse bara support system uska shohar hota hai.Mein bhi apni shohar se aisa hi expection rakhungi jo Bhai Meerab ke liye karte hai.Sirf mein hi nahi I'm sure tum bhi apni shohar se aise hi expectation rakhoge tab kiya tum apni shohar ko zun mured kahoge."
Haya looks at her.
"Mera woh matlab nahi hai Mariyam mein bas itna kaha..."
"Pata hai mujhe tumhari matlab bhi aur irada bhi.Murtasim bhai ke piche parke kuch hasil nahi hua to aab yaha aa gayi ho maa ko mere bhai bhabi ke khilaf bharkane.Hath dhoke piche jo pari ho un dono ki chorne ka naam hi nahi lee rahi.Suno Haya,agar bhai ko tum mein koi interest hota to aaj Meerab unki biwi banke yaha nahi aate.Aur bhai ko tum mein koi interest hoga bhi kaise maine bachpan se aaj tak tumse sidha muh baat karne bhi nahi dekha.Aur woh tum hi thi behaya jo itna zalil hone ka baad bhi piche pari huyi thi aur aab tak besharmo ki tarha pari huyi ho."
Haya gets stunned by Mariyam's behaviour.She says;
"Dekha Maa begum kaise baat kar rahi hai Mariyam mujhse.Jab se Meerab aayi tab se sab mere dushman ban chuki hai.Pata nahi kiya jadu kar diya Meerab ne sab pe."
Salma khanam stood up from her place and said;
"Bolne ka mauka dogi jo mein kuch kahungi.Tumhe kisne kaha Murtasim jab se gaya hai tab se kisi ka bhi call nahi uthaya.Mere bete se meri baat ho chuki hai to tum kyun bina jane mirchi lagane aayi hu."
Mariyam sarcastically smiles at Haya.
"Iski phone nahi uthaya is liye socha hoga bhai ne ghar mein kisi se baat nahi ki.Haya bhai ko sirf tumse baat karna pasand nahi hai.In fact subha mere sath bhi unke baten ho chuka.Abhi bhi thori si sharam baki ho na to please yeh obsession chor do warna is ghar mein tikne nahi dungi."
Haya about to leave from there but Salma khanam stop her and say;
"Suno Haya,tum meri behen ke akhri nishani thi is liye maine tumhe apni aulad samaj kar bara kiya.Is liye humesha tumhari galti nadani samaj kar nazar andaz kar deti hu.Lekin is guman mein maat rehna mein tumhari har galti ko nazar andaz karke maf kar dungi.Murtasim ne apni marzi se Meerab se shadi kiya hai.Aab dono bacche apas mein khush hai.Ha manti hu Meerab ke kuch rawaiya mujhe pasand nahi hai lekin woh mere bete ki pasand hai.Aur mere bete ke pasaand mere liye bohot aziz.Ayenda kabhi mere bete bahu ke khilaf bharkane ki kosish mat karna."
Haya left the place with tearful eyes.Mariyam looks at her mother.
"Maa,is Haya ka kuch kijiye warna yeh apni behayai nahi choregi."
Salma khanam looks at her and thinking about something.
__________________________________