success

160 18 5
                                    

"Vicdan azabı çekiyorsun değil mi?Şaşırmadım"

"Bir savcı ile senli benli konuşulmaz avukat hanım."

"Daha 2 salise önce savcı olduğunuzu öğrendim savcı bey"

"Her neyse.Cenaze bittiği ilk dakika da yanıma gel."

"Cenaze bittiği ilk dakika başka bir yerde olmam lazım.O günkü hastaneye gelin savcı bey"

"Önce bir tanışalım.Ben Jeong Gu Won.Ünlü savcı olan"

"Ben Do Do-Hee...ünlü avukat olan."

"Hastane için size saat göndereceğim.Kartınız varsa alabilir miyim?"

"Tabi buyrun.Görüşmek üzere"

"Mümkünse çok sık görüşmeyelim"

Adam gittiğinde kadın da gitti.Asistanı olmalıydı.

(3 Gün sonra)

Cenaze artık bitmişti.Bugün hastaneye doktorun yanına gitmem gerekiyordu.Savcıya da saati ve yeri söylemiştim.

Arabama binip hızla hastaneye gittim.Bu sefer sürmemeye dikkat ettim tabii.

Doktor bana"İlk günlerde kimsecikler yoktu.Cenaze neden 4 gün sürdü ki?"

"Hukuk bürosundaki herkes 2.gun geldi.Uzun sürmesinin sebebi o"

"Anladım konuşmaya baslayalım o zaman."

"Hayır şimdi değil.Şu o gün ameliyathane kapısında bana neden arabasını sürttüğümü soran adam varya,o birşeyler biliyor.Savcıymış.Hatta aynı bürodanmışız"

"O zaman onu bekleyelim"

Adam 10 dakika içinde içeri girdi.Hastanenin kafeteryasına gidip en dipteki masaya oturduk.

"Yanınızda ki kadının kim olduğunu öğrenebilir miyiz savcı bey?

Soruyu soran doktordu.Mantıklı bir soruydu.

"Bakıyorum dedikodum yapılmış.Kulağım çınlamamıştı oysa ki"

"Aniden sohbete dahil olan birini sormam makul ve mantıklı bir soru"

"Am-"

İkisinin atışmasını dinleyecek vaktim yoktu.

"Yanında ki kadın güvenilir biri mi?Sadece onu söyle."

"Yanımdaki kadın diye hitap ettiğiniz kişi asistanım.Ve emin olun annemden babamdan bile daha çok güveniyorum ona.6 yıldır benimle ve işleri hep beraber yürütüyoruz.So Hee kendisi."

Kadın başını sallayarak onay verdi.Doktor bana baktı.

"Bay Seo Jun'un bildikleri var."

"Sizli buzlu konuşmayı keselim artık Do Hee."

"Bana farketmez"

"Başlıyorum o zaman.2 gün önce Do-Hee'nin intihar eden kardeşi için bir toplantı yapıldı.Ben doktoru olmama rağmen içeri alınmadım.Üstüne üstlük eski doktoru ta Busan'dan çağırıldı.Bu işte bir gariplik var"

Konuşmayı Sohee devraldı.

"Bu hastane geçen yıl 654 tane ölüm verdi.Ondan önceki sene de arada pek bir fark yok.Bu söylediklerim size normal bir sayı gibi gelebilir fakat değil.Sebebi ise 2 yıl önce 200 ölüm bile olmaması... ayrıca bir günde ki kız ve erkek ölüm sayısı hep eşit.Eşit olmayan çok nadir günler oluyor o da bir yada iki fark kadar bir şey oluyor."

Strange Hospital•Fic sequel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin