plan

100 12 34
                                    

Bu kulübe?

Küçücük idi.

Hemen gruba gelmeleri için mesaj attım.

-Biz girdik.Sizi bekliyoruz.

Gu Won etrafı inceliyordu.Nedense etrafa çok dikkatli bakıyordu.

Bir süre sonra So Hee ve Seo Jun geldi.So Hee,Seo Jun'a ters ters bakıyordu.Nedenini soracak vaktimiz yoktu.

Seo Jun nereye geldik biz der gibi etrafa bakıyordu.So Hee"Buraya bir sedye bile sığmaz"dedi.

Duvarlarda elimi gezdirdim.Kulubenin tam ortasına varınca altımda ki tahta gıcırdadı.Üzerinde zıplayınca herkes bana bakmaya başladı.

Hızla eğilip tahtayı kaldırdım.Sonra yanında ki tahtayı sonra da diğerini kaldırdım.Karşımıza bir kapı çıktı.

Eğilip kolundan tutup kaldırmaya çalıştım.Çok ağırdı ve kaldırmakta zorluk çekiyordum.

Gu Won yanıma gelip"Çekil.Ben kaldırırım."dedi.Ellerimi birbirine vurup temizledim ve çekildim.Gu Won kapımsı kapağı açtığında aşağıya doğru inen bir merdiven ve engelli yolu vardı.Burdan sedyeleri indiriyorlar olmalılardı.Kapıdan bir sedye ve bir kaç kişi rahatça sığardı.

Aşağı inmek için yeltendiğimde Gu Won kolumdan tuttu."Şimdi olmaz.Eğer o tıp grubuna geri donmezsek fark edecekler.Bu gece tekrar gireriz."dedi.İçimden bir his hemen aşağı inmemi söylüyordu ama şimdilik Gu Won'u dinleme kararı aldım.

Tıp grubuna geri döndüğümüzde,dışarıda gitmek için hazırlanıyorlardı.Bizde bir şekilde tekrar aralarına karıştık.Bir süre orada kendimizi belli ettik ve sayım yapılmasına izin verdik.Sayım yapıldıktan sonra otobüse binilmeden,aradan kaçtık.

Seo Jun ve So Hee'nin yanına gittiğimizde,So Hee Gu Won'u görünce rahatladı ve ters bir tavırla"Çabuk.Gidiyoruz"dedi.Çantasını masadan aldı ve odadan dışarı çıktı.Gu Won sorgular gibi Seo Jun'a baktı.Seo Jun omuz silkerek işine döndü.Gu Won çıktığında olayları detaylıca ona soracaktım.

"Ne yaptın kıza?"diye sordum.Ellerini açıp sallayarak"Bir asistanın ne yapması gerekiyorsa onları yaptırdım."dedi ve sırıttı."İş mi yaptırdın cidden kıza?Şaka yapıyor olmalısın Seo Jun"Kahkaha atarak"Sonuçta asistanım"dedi ve tekrar işine döndü.

Eve gittim ve akşam tekrar oraya gireceğimiz için yanıma eşya aldım.Ne olur olmaz diye kamp için kullandığım sırt çantamı doldurdum.El feneri,şarj aleti,powerbank,piller,bir kaç tane paketli gıda, kıyafet ve...

Silah.

Bu silahı tehlike de olduğum her zaman kullanma hakkı tanınmıştı bana.Aynısından Kang ve So Hee'de de olması gerekiyordu.

Akşam olduğunda üzerime rahat köyü bir eşofman takımı geçirdim.Başıma da sabah taktığım şapkayı aldım.

Gece hastanenin karşısındaki kafede buluşmak için sözleşmiştik.İlk giden ben olmuştum.Bir kahve söyleyip onları bekledim.

Bir süre sonra tamamlandığımızda Seo Jun konuşmaya başladı."Ne yani her birinizde silah var ve ben de olmayacak mı sandınız."dedi.Çantasının ucundan bir silah gösterdi.

Strange Hospital•Fic sequel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin