support

96 15 6
                                    

Hastane yavaş yavaş dolmaya başladığında Seo Jun sanki yeni gelmiş gibi kapısını açtı.Bize döndü ve konuşmaya başladı."Sizi kovmak istemezdim fakat yarım saat sonra için randevum var.15 dakika sonra çıkabilirsiniz.Eğer biri size bir şey sorarsa Seo Jun'un arkadaşlarıyız konuşmamız gereken bir şey vardı o yüzden burdaydık sabah erken saatlerde geldik dersiniz."Başımı sallayarak onayladım.So Hee yan da telefonla konuşuyordu.Sesi biraz yüksek çıkıyordu.

"Gelmeyeceğim Woo-Min.Daha sana bunu kaç kez söylemem gerekiyor! Kapat su tanrının cezası aleti!"
Derin bir nefes vererek"Piç kurusu!Göt herif!Laf anlamaz mı bir insna ya"So Hee bize döndüğünde herkesin ona baktığını farkedince sustu.Başını sallayarak özür diledi ve lavaboya gitmek için odadan çıktı.

Bende peşinden gittim.Ne olur ne olmaz diye düşünüyordum.Lavaboya girdiğimde yine biri ile konuşuyordu."Woo Min bu seni bilmem kaçıncı kez engelleyişim.Artık aramayı kesip saçma sapan buluşmalara çağırmasana beni!İstemiyorum arkadaş neyi anlamıyorsun?"Kapıyı tıklatarak burda olduğumu haber ettim.Başını sallayarak onayladı ve karşıdaki kişiye hayatımda hiç duymadığım küfürler yağdırıp telefonu tekrar kapattı.En sonunda telefondan kartını çıkardı ve orada kırıp çöpe attı."Sakıncası yoksa ne olduğunu sorabilir miyim?"diye sordum."Bir tane piç kurusu yaklaşık 2 ay önce beni aldattı.Şimdi de küçük bir kaçmaktı sen de böyle şeyler yapabilirsin arada deyip beni barışmak için buluşmalara davet ediyor.Hiç birine gitmeyeceğim.Söylediği şeye bakar mısın?Kaçamakmış.Ha Ha.Yalana bak."

Yuh artık!Biri ile yatıp sonra da kaçamak diye geçiştirmiş miydi yani?"Eğer o çocukla barışmaya falan kalkışırsan senin kelleni alırım So Hee"dedim ve onu kolundan tutup Seo Jun'un odasına götürdüm.

15 dakika bittiğinde hepimiz sırayla çıktık.Ben arabama atlayıp sadece So Hee'ye veda ettim.Oda bana karşılık verdiğinde Gu Won çoktan araba binmişti.

Eve gittiğimde ilk isim temiz bir duş almak oldu.Sonra hukuk bürosuna uğradım.Bir dava üzerinde çalışıyordum.O dava ile ilgili asistanıma sormam gereken birşeyler vardı.Sonrada müvekkilim ile konuşmam gerekiyordu.

Dava detayları için müvekkilim ile konuştum.Davaya daha 1 hafta vardı.İyi sonuçlanacağından emindim çünkü bu dava benim için çerez gibiydi.

Odam da kahve içerken Seo Jun beni aradı."alo?Do Hee?Nasılsın?"diye sordu bana."Dünden pek bir farkım yok açıkçası."diye yanıtladım onu.Onaylar bir ifade verdi ve kardeşim ile ilgili bir kaç şey sordu."Danielle kolay kolay uykuya dalabilen biri mi?Ve uykusu ağır mı?"Bu soru da neydi böyle?"Uykusu baya ağır.Başında davul calsan uyanmaz.Uykuya yatkınlık konusunda da evet her an her yerde uyuyabilir."diye yanıtladım onu."Aklıma takılan bir şey vardı.Kardeşin için en hafif uyku ilacını vermişler.Nasıl uyanmadı diye merak ediyordum hep.Sebebi bu olmalı."mırıldanarak onayladığım da tekrar konuşmaya başladı."Bugün gel ve şu kulübe işini bir konuşalım.Gu Won ve So Hee de gelse iyi olur."oflayarak"So Hee'yi çok sevdim ama o şeytana bir türlü katlanamıyorum.Eğer So Hee gelirse Gu Won'da gelir.En iyisi ikisininde gelmemesi."dedim.Ama yine de onları çağırıp teşekürlerimi sunacaktım.Kendimle beraber onların başınıda yakamazdım.

İkindi saatlerinde hepimiz hastanenin karşısında ki kafe de toplandık."Eee neymiş önemli konu?"diye konuşmaya başladı şeytan.

"Şu zamana kadar yaptığınız her şey için teşekkürler.Biliyorum benim için değil o zaman açtığınız davayı tekrar açmak için yaptınız herşeyi.Sonuçta bana da yardımcı oldunuz mu evet.O yüzden artık başımızı daha da belaya almayalım.Burada ayrılalım."

So Hee başını sallayıp."Kabul etmiyorum.Siz nereye ben oraya.Gu Won'u bilmem."dedi.Sözleri karşısında şok olmuştum.Beni takmayıp gideceğini düşünmüştüm."Dışarıdan çok mu vicdansız duruyorum?Kardeşine yapılanları gördükten sonra sizi tek bırakacak halim yok ya?"dedi ve başını yana yatırarak içeceğinden bir yudum aldı.Gu Won başını yan bir şekilde sallayarak"Sizle bir ilgisi yok So Hee neredeyse ben oradayım.Kusura bakmayın Do Do Hee avukatım fakat ben de sizleyim"Onu istemediğimi çok mu belli ediyordum?"Bazen senin mi So Hee'nin mi asistan olduğunu unutuyorum.Kız senden çok çok daha zeki."dedi Seo Jun.

Haklıydı.

_______________________________________________________

Uzun zamandır bölüm atmıyordum.Hadi iyi okumalar size.Ben beni 49.5 ortalama ile bırakan fizik hocama beddua etmeye gidiyorum.bb

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
Takip etmeyi unutmayın!
İg:byeongmanyagi

Strange Hospital•Fic sequel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin