Gu Won yaklaşık 5 dakika içinde kapıda göründü.Arkasından bir adam onunla geliyordu."Bakın gerçekten iyiyim.Turp gbiyim... Bakın?"Adam bu sefer ikna olmuş bir ifade ile eğilerek selam verdi ve gitti.Gu Won'da yanımıza geldi."Eğer 5 dakika daha gecikseydiniz, ameliyat masasında organlarımı dikerken bulacaktını beni"
Kıkırdadım aslında 5 dakika daha bekleseydik iyi olabilirdi.
"Eee ne yaptınız?Umarım halletmişsinizdir?"So Hee gururlu bir tavırla"Tabi ki de halletik.Bu arada Seo Jun Bey bu kanı sakın hastanede inceletmeyin.Eğer gerçekten düşündüğünüz gibiyse bundna sorumlu insanlar farkedebilir."Seo Jun biraz düşündü ve bir plan yaptı."Aslında aklımda bir fikir oluştu.Ben kanı önce bir labaratuvar da inceleyeceğim.Eğer birşey yoksa o zaman bir de bizim hastanede deneyeceğim"
Sinirliydim.Kardeşime bir şey yaptıklarına emindim.Öyle hissediyordum işte."Size bir şey soracağım Savcı Jeong...Neden bana yardım ediyorsunuz?"
Kang sorunun karşısında donunca So Hee sözü devraldı."Gu Won yaklaşık 1 yıl önce bir soruşturma açtı.O bu ölümleri bir müvekkili aracılığıyla öğrendi.Soruşturma açtı bir sürü kanıt elde edildi fakat bir gün biz öğle yemeği molası için gittiğimizde büronun yandığını duyduk.Bina da yangın çıkmıştı.Araştırılınca bunun kaza olmadığı bilerek yapıldığı ortaya çıktı.Gu Won daha da uğraştı ama her dava da üstü bir şekilde kapatılıyordu.En sonunda başsavcıdan devam etme uyarısı alınca bıraktı.Ama araştırmaya devam ediyordu.Tekrar bir dava açtı ve orda da davayı kaybetti.Bu hastane de bir şeyler olduğunun biz de farkındayız.Bunu aslında senin için değil bu hastaneye dava açmak için yapıyoruz."
Demek herşeyden haberi vardı.Çok şey yaşamıştı ve çok şey biliyordu."Aslında dolaylı yoldan bana da yardım oluyor ama neyse"
Seo Jun kan örneğini vermek için bizden ayrıldı.So Hee konuşurken Savcı Jeong'a,Gu Won diyordu.Araların da iş ilişkisinden fazlası olmalıydı.
Eve gittiğimde kendimi buz gibi bir duşun altına koydum.Düşünmem için bu yeterliydi.
Duş bittiğinde bir kaç malzemeyi yüzüme sürdüm ve uyudum.
Ertesi sabah telefonumun zır zır çalmasıyla uyandım.Arayan Seo Jun idi."Kan örnekleri... açıklandı hastaneye odama gel"
Koşarak giyindim ve hemen evden çıktım.Hastanenin yolunu tuttum.
Savcı Jeong ve So Hee'yi de aramam gerekiyordu.Sonuçta onlar da bu işte bana yardım etmişlerdi.Ama önce oraya gidip kendim neler olduğunu öğrenip ona göre onları arayacaktım.
Seo Jun bir kağıt destesi çıkarıp koydu önüme."Evet iğne verildiği doğru.Ama bu iğne bir kez tek verilmiş"
O tek zaman kardeşimin bana söylediği zaman olmalıydı.İğnenin ismini ve ne işe yaradığını öğrenmemiz gerekiyordu.
"İğnenin ne işe yaradığına bakmalıyız."Seo Jun hemen"Baktım.Onu da araştırdım.Bu iğnenin kullanımı yasak.Tedavi için kullanıldığı doğru ama iğnenin çok kötü bir özelliği var.Bu iğne kullanıldığı kişinin bir sürelik ölümüne sebep oluyor."
Bir sürelik ölümde ne demekti?Ne demek istiyordu bana Seo Jun."Bir sürelik ölüm mü?Daha açık anlatsana şunu."Derin nefes alarak tekrar başladı."Sana şöyle anlatayım.Bu iğneyi sana vurdum diyelim.Sen ölürsün ama vurduğun doza göre ölüm süreni arttırır.Bir iğne 2 saat için yeterli oluyor.Bu iğne henüz daha adı koyulmamış hastalığı tedavi etmek için kullanılıyordu.Bir gün yanlışlıkla hastaların karışması sonucu ellerinde olmadan başka bir hastaya vurdular.Hasta nefes almıyordu, tıpkı bir ölü gibi bembayaz oluyor ve buz gibi oluyor fakat kalbi atmaya devam ediyor.Dıştan bakınca ölü sanıyorsun ama göğsüne dokunduğunda sağ olduğunu anlayabiliyorsun.İğnenin etkisinin geçmesi için bir panzehir kullanılıyor.Eğer o panzehir vurulması gereken zamandan daha geç zaman da vurulursa hastanın içindeki organları patlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Hospital•Fic sequel
FanfictionAynı hastane de yatan insanların art arda olan gizemli ölümleri dikkat çeker ve iki avukat,bir savcı ve bir doktor bu işin ne ayak olduğunu öğrenmeye çalışır. 9 Ocak 2024 #mydemon 2.sıra 12 Şubat 2024 #songkang 1.sıra