Hangi akıllı kontrol odasını 2.kata koyardı ki zaten?Şimdi merdivenlerden çıkmamız gerekiyordu ve güvenlikler dakika başı içeriye kontrole geliyorlardı.Hızlı davranmamız gerekiyordu.
Güvenlik göz açısından kaybolunca hızlı bir şekilde yukarı çıktık.Sessiz bir şekilde ayrıldık.Ben ve Jeong Gu Won bir koridora So Hee ve Seo Jun bir koridora bakacaktı.Kontrol odasını bulan mesaj atacaktı.
"Hangi zeki şu kontrol odasını 2.kata koymuş off!"Savcı Jeong eliyle sus işareti yaptı.Ona ters bir bakış attım ve odaları tek tek aramaya başladım.Bir koridorda bu kadar çok oda olması zorunlu muydu sanki.
En sonda ki odanın üzerinde bir tabela gördüm ve oraya hızla ilerledim.Kontrol odasını bulmuştum.Sonunda bulabilmiştim.Savcı Jeong odaya ilerlediğimi görünce peşimden geldi."Savcı Jeong.So Hee'ye gelmesi için mesaj atın."Sorgular gibi yüzüme baktı."Herkese ismi ile seslenip bana resmi davranman sinirimi bozmaya başladı.Bana da ismimle seslen"Kaşlarımı fazla çatmış olmalıyım ki Savcı da bana kaşlarını çatıyordu."Hay Hay.Siz nasıl isterseniz."Gözlerini devirdi ve ağzının içinden"Daha önce ne söyledim sanki ben."Doğru ya.Yine siz demiştim."Konuşmayı kes de mesaj at So Hee'ye."Kapıdan Seo Jun'un sesi geldi."Atmanıza gerek yok burdayız zaten."dedi.Ben de Gu Won'da şaşırmıştık.Onlar mı hızlı davranmıştı biz mi fazla yavaştık?
Herşeyi boşverip kamera olduğunu düşündüğüm bilgisayarların önündeki sandalyede oturdum.So Hee hemen yanımdaki sandalyelere oturdu ve tuşlara basmaya başladı."Bu bilgisayarlardan anlıyor musun?"diye sordum.So Hee başını sallamakla yetindi.Arkadan Gu Won konuşmaya başladı."Benim asistanım diye demiyorum ama yapamadığı şey yok.Şuan burada birimiz kurşun yersek bizi ameliyat bile yapabilir."So Hee,Gu Won'un söylediklerini duyunca gülümsedi.Seo Jun"Böyle zeki ve çalışkan birinin senin yanında ne aradığını çok merak ediyorum açıkçası."Gu Won,Seo Jun'a sadece yandan bir bakış attı.Seo Jun omuz silkmek dışında bir şey yapmadı.
"Şimdi bana Danielle'in ameliyat günü ve saati lazım."dedi."14 Nisan saat yedi gibi ameliyata alınmış olması gerekiyor"dedi Seo Jun.Başımla onu onayladım.So Hee iki saniye içinde o saatler de çalışan kameraları açtı."Ameliyathanelerde kamera olmaz.Ancak o koridor da olanları görebiliriz."
Kamera görüntülerinde kardeşimin üstü örtülü bir şekilde ameliyathaneden çıkarıyorlardı.Gözüm örtü dışındaki eline kaydı.Baş parmağının hareket ettiğini gördüm buna emindim."So Hee!5 saniye geri al.Sizde eline dikkat edin!!"Kardeşimin parmağı bariz bir şekilde hareket ediyordu."Bu dokunduğumda sıcak olan eli."dedim.
Onu nereye götürmüş olabilecekleri aklımdan çıkmıyordu.Aklıma güvenlik görevlilerinin bahsettiği arka bahçe geldi.Orada bir kulübe vardı.Ama kulübeye bir sedye dışında bir şey sığmadı.Yine de kontrol ihtiyacı duydum.
"So Hee...bu günün arka bahçe kameralarını açabilir misin?"So Hee onayladı ve açmaya koyuldu."Aklından ne geçiyor Do Hee?"
"Eğer aklımdaki şey doğruysa birazdan anlayacaksınız"dedim.So Hee görüntüleri açtı ve ekranın önünden çekildi.Hızlandırılmış bir şekilde izliyorduk.Sonra bir adam girdi görüş açımıza.Sonrada en az 5 doktor girdi.Arkasından ise sedye...
Sedyeyi kulübeye götürdüler ve gözden kayboldular.Daha da hızlandırılmış bir şekilde izlediğimiz de gün içinde bir çok kez böyle sedyelerin getirilip götürüldüğünü gördük.
"Hiç kimse bu ölülerin nereye gittiğini fark etmedi mi?Neden yapıyorlar bunu!"diye bağırdı So Hee."Hepsi bir oyundu...Bana geldiğim günün hemen ertesi günü izin vermelerinden anlamalıydım!"Seo Jun'un tok sesi odayı doldurmuştu.Ben ise diyecek hiç bir şey bulamıyordum.Bunu benim kardeşime de yapmışlardı.Bu haksızlıktı!Kendi çıkarları için kardeşimi kullanıyorlardı.
"Ben o kulübeye gidiyorum."dedim ve kapıya yöneldim.Gu Won dirseğimden tuttu."Şimdi olmaz Do Hee.Gidersen yakalanırsın.Bir plan yapalım ve hep beraber sonra oraya girelim."Kardeşim o yaratıklar tarafından orada tutuluyordu ve bana gitmememi mi söylüyordu?Komik değildi.
"Dalga mı geçiyorsun Gu Won!Kardeşim orada esir tutuluyor ve sen beklememi mi söylüyorsun?"
"Eğer şimdi gidip kendini yakalatırsan bir daha bu hastaneye ayak basmana bile izin vermezler.Bana güven.Sana söz en yakın zaman da o kulübeye gireceğiz."
Gözlerim dolmuştu.Ağlamamak için gözlerimi kırpıp duruyordum."Hastane de göründüğümüz her kaydı sildim.Şimdi tekrar Seo Jun'un odasına dönelim.Bu gece orada kalalım.Umarım anahtarın seninledir."dedi So Hee.Seo Jun sorusuna karşılık başını aşağı yukarı salladı.
Sorunsuz bir şekilde Seo Jun'un odasına vardık.Herkes kendini bir koltuğa attı.Seo Jun ise kendi koltuğuna oturdu.
"Şimdilik uyuyun.Yarın sabah daha detaylı konuşuruz"Seo Jun bana uyumamı söylüyordu.Asla uyuyamazdım.
Yaklaşık 1 saat sonra herkesin uyduğunu farkettim.
Sabah olduğunda ilk uyanan Gu Won oldu."Erken mi uyandın?"başımı sallayarak"Hiç uyumadım ki"Gözlerini fal taşı gibi açıp"Kendini falan mı öldürmeye çalışıyorsun?Eğer kardeşinin intikamını almak istiyorsan dinç olman gerekiyor."Neden kardeşim ölmüş gibi konuşuyordu.Benim kardeşim ölmemişti.O kulübede bir yerdeydi."Benim kardeşim ölmedi!Öyle konuşup uğursuzluk çağırmayı kes Gu Won!"diye bağırdım yüzüne.Bağırmam üzerine Seo Jun ve So Hee'de uyandı."Noluyo ya yine sabahın köründe..."dedi So Hee gözlerini ovuşturarak."Yine mi didişmeye başladınız Do Hee"diye sitem etti Seo Jun.
Gu Won sinirimi bozmayı başarmıştı yine.
_______________________________________________________
İyi okumalar!
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Takip etmeyi unutmayın!
ig: byeongmanyagi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Hospital•Fic sequel
FanfictionAynı hastane de yatan insanların art arda olan gizemli ölümleri dikkat çeker ve iki avukat,bir savcı ve bir doktor bu işin ne ayak olduğunu öğrenmeye çalışır. 9 Ocak 2024 #mydemon 2.sıra 12 Şubat 2024 #songkang 1.sıra