end

115 15 19
                                    

Sabah erken saatler olduğu için etrafta çok insan yoktu.Bu yüzden hızlı hareket edip Danielle'i duvardan geçirdik.Sonra bizde geçtik ve hastaneden uzaklaşıp hemen karşıdaki kafeye gittik.Dani'nin bir şeyler yemesi gerekiyordu.

"Abla.Eve gidelim.Evde yerim"dedi.

"Vakit kaybedemeyiz ablacım.Ordakilere söz verdim.2 gün içinde onları oradan çıkarmam gerekiyor."dedim

Dani anlamış bir şekilde başını salladı.Kafeye gittik ve Danielle biraz bir şeyler yedi.Midesi,uzun süredir yemek yemediginden küçülmüştü.Çok fazla yemek yiyemiyordu.Yediği her şeyi küçük küçük yiyordu.

Birden öksürdü.Konusmak istiyordu.Yada soru sormak.

"Abla,bu yanındakiler kim?"diye sordu.

Gu Won ve So Hee'den bahsediyordu.

"Onlar seni cikarmamda bana çok yardımcı oldular."

"Ben Han So Hee.Ablanla aynı bürodanız.Yanımdaki adamın asistanlığını yapıyorum."

So Hee,Gu Won'u Danielle ile tanışması için dürttü.
"Ha?Bende Gu Won.Savcıyım."Bir insan bu kadar soğuk olabilirdi cidden.

Danielle,Seo Jun'a döndü.Ona gülümsedi ve tekrar yemeğine döndü.

Eve gidip temizlenmesi gerekiyordu.O temizlenirken yanında kalacak kimse yoktu.Benim diğer insanları çıkarmam gerekiyordu.

Danielle elini elimin üstüne koydu."Abla beni eve bırak ve git onları çıkar.Ben ordayken onlar benim için çok uğraştılar.Özellikle Sung Cheol.Onları çıkar lütfen oradan."dedi.

Bende onun elini sıktım.Seo Jun"Siz gidin.Ben burayı hallederim."dedi.Biz tam kalkacakken"Bende geliyorum.Büroda bana ihtiyacın olacak."dedi Gu Won.Bu konuşmadan So Hee ve Seo Jun'un burada kalacağı anlaşıldı.Bu ikili arasında bir şeyler dönüyordu.Bunu sorgulamak için 2 gün sonrayı beklemeliydim.

Hızla Gu Won'un arabasına bindik ve benim evime gittik.Danielle'i eve çıkardım.Kendi pijamalarımdan ona bıraktım.Banyoyu hazırladım ve herşeyi ona gösterdim.Bende hızla üstüme bir etekli takım geçirdim ve aşağıya indim.

"Beklettigim için üzgünüm.Sorun yoksa gidelim."dedim.Gu Won'da üstünü degişmişti.Beni beklerken gidip değişmiş olmalıydı.

Büroya vardığımız gibi hızla başsavcının odasına gittik.Herkes beni ve Gu Won'u yan yana görünce şaşırmış bir şekilde bize bakıyorlardı.Ben kardeşimin sahte ölümü yüzünden 1 hafta izinliydim.Ondan sonraki bir hafta da işe hiç gitmemiştim.Bir düsününce Gu Won ve So Hee o zamanlarda hep yanımdaydı.Onlarda işe hiç gelmemiş olmalılardı.

Kapıyı çalmadan içeri girdim.Başsavcı beni böyle görünce şaşırdı."Do Hee?Bir sorun mu var?"

Hiç bir şey söylemeden telefonuma aldığım kayıtları başsavcının önüne koydum."Acilen bir soruşturma başlatılmasını istiyorum.Bunlar içerdeki insanlar.İçlerinde benim de kardeşim vardı.Bu tamamıyla bir seri katillik.Acilen dava açılmasını istiyorum.Bunların hepsine Savcı Gu Won'da tanık oldu."

Başsavcı anlattığım ve gördüğü her şeye büyük şok içeren tepkiler veriyordu.Herseyi bizden daha detaylı dinledi ve polise durumu anlatmak için merkeze gitti.Onları çıkarmak için aniden baskın yapılmasını söyledim.O zaman orada bizde olacaktık.

Ertesi gün tıpkı söylediğim gibi hastaneye baskın yapıldı.Kulubeye gidip gizli gecitten girdiler ve oradaki herkesi kurtardılar.Bu deneylere maruz kalan insanların aileleri tazminat davası açtı ve hakettiği herşeyi onlardan aldılar.Hastane uzun bir süre kapalı olmak üzere kapatıldı.

O gün bizimle konuşan çocuk bana bir çok kez teşekkür etti ve gitti.Seo Jun"Sizin yüzünüzden işsiz kaldım iyi mi?Neyse şaka yapıyorum.İşsiz kalacaksam buna değer."dedi ve gitti.

Bende eve gidip Danielle ile vakit geçirdim.Danielle ilk gördüğümden daha iyiydi.Seo Jun'un o zaman söylediği ilaçları aldık ve icirdim.Gayet iyi gözüküyordu.

(2 ay sonra)

Seo Jun,yeni bir hastanede uzman doktorluk yapıyordu.So Hee ile çıkıyorlardı.Bir gün ikisini öpüşürken görmüş ve hayatımın şokunu yaşamıştım.

Gu Won'a gelirsek ikimiz hala aynı büroda çalışıyorduk.Fakat davranışları çok garipti.Çocuk gibi davranıyordu.Benim yerime bütün herşeye o karar veriyordu.En son onunla büyük bir kavga etmiştik ve o gün benden hoşlandığını öğrenmiştim.

Danielle'e söylediğimde benden daha mutlu oldu ve kabul etmem için bağırıp çağırdı.

Bende kabul ettim.

Ondan etkileniyorum ve bunu kendime bir çok kez yedirememistim.Onun bir sosyopat olduğunu düşünüyordum.

Çiftler halinde geziyorduk.Hastane olayı tamamıyla kapanmıştı.O günden beri hastane hiç açılmadı ve olaya karışan bütün doktorlar cezalarını çekmek üzere hapishaneye gönderildi.

Bizim davamız da burda bitmiş oldu.

_______________________________________________________

Bu fic bittigine göre yarın itibari ile Bowtwitter'a devam ediyoruz.Bu ficı uzun yapmak istemedim sonuçta yan fic idi.Bowtwitter'a devam edeceğiz.

İyi okumalar!
Beğenip yorum yapmayı unutmayın!
Takip etmeyi unutmayın!
İg: byeongmanyagi

Strange Hospital•Fic sequel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin