6.rész- Egy randi?

45 4 1
                                    

Miután a bemondó elmondott még pár fontos információt még a szavazásról utána előadások jöttem. Különböző K-pop csapatok léptek fel, akiket meghívtak, bár a díjakra nem voltak hivatalosok. Ezután következtek viszont azoknak a videói, akik viszont versenyben voltak. Egymás után csak váltakoztak a jobbnál jobb dalok és videoklippek. Érződött a levegőben, hogy minden egyes banda izgul és feszült.

- Na most pedig. Jól figyeljenek, kérem! – szólította meg a nézőket a bemondó – Most jött el, annak az ideje, hogy az utolsó szavazataikat is leadják. Nagyon figyeljenek oda a kódókra és a telefonszámunkra, ami a... - kezdte felkonferálni az utolsó lehetőségeit a nézőknek.

- Maddie én nagyon izgulok! – karolta át karomat Candy.

- Nyugi több kategória is van, amire szerintem igencsak esélyesek a fiúk. - simogattam meg a fejét.

- Úgy gondolod?

- Nem gondolom, hanem tudom. De szerintem, azért itt, akik jelenleg itt vannak mind megérdemelnének külön-külön egy díjat.

- Tényleg így gondolod? – fordult felém hirtelen Bang.

- Persze! Hisz mindannyian igencsak keményen dolgoztatok. Szóval díj ide vagy oda, de attól még szerintem mindegyikőtöknek tudnia kell magáról, hogy jó, amit csinál és tehetséges benne. – mosolyogtam kedvesen a mellettem ülő Stray Kids-re.

- Nagyon kedves lány vagy. – mondta Félix egy nagy mosollyal az arcán.

- Ez nem kedvesség, ez igazság! - kacsintottam rájuk, mire felnevettek.

- Tök jófejek vagytok! Bírom, aki ennyire laza és jó humorú! – mondta Hyunjin majd közelebb intett magához. Fél füllel odahajoltam hozzá - A barátnődnek a nevét elmondanád még egyszer, kérlek? – nézett rá a lányra csillogó szemekkel.

- Persze! Candace Wright, de megtalálod az Instagrammon, ha utána nézel. – válaszoltam kedvesen.

- Köszi! – mosolygott vissza rám hálásan majd visszahúzódott.

- Várj! És ömm... - szólított meg hirtelen Lee Know majd tarkóját kezdte el zavartan vakargatni. Felhúzott szemöldökkel néztem rá.

- Maddie – segítettem ki a fiút.

- Igen Maddie... Neked van instagrammod? – kérdezte kissé elpirulva.

- Van persze! Ha gondolod nézz rá nyugodtan. – mondtam majd újra a színpadra irányítottam a figyelmemet, mert újra nagyobb mozgolódás történt.

- Akkor visszaszámolás! 10, 9, 8, 7... - kezdődött el az utolsó 10 másodperc a szavazásból, amit egyszerre kezdtünk el kántálni - A szavazatokat összegezzük! Kérem most egy kis türelmüket, addig nézzék meg újra a bandák videóit.

♫ ♫ ♫

Mikor lementek a videók folytatódott tovább az ünnepség. Egy kicsit most már én is izgulni kezdtem.

- A szavazatokat összegyűjtöttük! Köszönjük, hogy ennyien szavaztak ebben az évben is ezzel segítve, hogy ki az év k-pop bandája, ki nyeri meg a legjobb Spotify címet... - kezdte el újra felsorolni a kategóriákat majd mikor ez véget ért rátért a lényegre - Először is kezdjük az e évi legjobb Szóló énekes díjjal! – kapott egy borítékot, amit kinyitott majd elolvasta a benne szereplő nevet – Jeon Jungkook! Nagy tapsot neki! – tapsvihar kavalkádja tombolt a fiúért.

- Következő a legjobb Spotify lista címet kapja... - nyitotta ki újra a borítékot. Mi tűkön ülve vártuk ki/kik lesz(nek) a következők. Csak remélni tudtuk, hogy a fiúk legyenek. Összeszorított ujjakkal és becsukott szemmel vártuk a nevet – ENHYPEN! – kiáltotta el magát – Gratulálok srácok! – mondta, miközben kezet rázott velük és átadta nekik a díjat. Jungwon mutatta, hogy mikrofont szeretne kérni, amit hamar oda is adtak neki.

Fate (Jay ff.) [Javítás Alatt]Where stories live. Discover now