12.rész - Rajtunk

49 6 2
                                    

Én rögtön Jay vállába fúrtam az arcomat, aki rögtön védőn egyik karját körém fonta.

- Közöd? – húzta fel kimérten szemöldökét Jay.

- Csak vicces, hogy ti mondjátok barátok mikor a melletted ülő lány a barátnőm. – mondta nevetve – Én vagyok az egyetlen ember az életében, aki boldoggá tehetné. Szóval Maddie idejönnél? – lépkedett egyre közelebb hozzám, mire én belemarkoltam Jay felsőjébe. Nem akartam, ezt az embert többet a közelembe látni, sőt hallani sem róla.

- A lány nem megy sehova. – vágták rá egyszerre a fiúk majd védekezőn egy sorfalat állva elém álltak.

- Jobb, ha még most ideadjátok a lányt míg szépen mondom! – fenyegette meg őket.

- Huu, de megijedtem. – gúnyolódott Jay a fiún.

- Pedig lenne miért félned. – vicsorított Jay-re az exem.

- Amelyik kutya ugat az sosem harap!

Exem feje eltorzult Jay mondandóján, de nem adta fel.

- Semmi keresni valód nincs itt! Nem, hogy még Maddy-t vinnéd el magaddal. Egy utolsó kis senki vagy! – kiáltott rá Candy. Sunwoo egy gyilkos pillantással nézett a lány felé.

- Szóval újra látjuk egymást seggarc. – lépett előre Jake – Legalább most arcon tudlak úgy ütni, hogy ne kerüljön ki világ szeme elé.

- Megütni? Hagyjuk már! Fel sem érsz idáig. – nézett át Jake feje felett.

Jake idegesen összehúzta a szemöldökét és már lendítette a kezét, de Jungwon megállította.

- Hidd el Jake nem éri meg. – nézett rá Won majd Sunwoor-a emelte tekintetét - Te pedig ne provokáld a többieket! - mondta lekezelőn.

Ezen felnevetett a fiú majd Wonnie elélépett. A fiú karja már lendült a levegőbe, de Heeeseung még időben közbeavatkozott és Sunwoo oldalába térdelt. A fiú rögtön összegörnyedt oldalát fogva.

- Még, hogy ne provokáljam őket! Mikor nézzetek magatokra! Ti vagytok az igazi hulladékok! - nézett végig a fiúkon.

- Hulladékok? Ezt inkább veszem bóknak, mint sem beszólásnak. – állt fel Jay a helyéről.

- Igazad van! A hulladék még rendesen dicséret. Inkább vagytok egy utolsó szemétládák! – vágott vissza szerinte igenis jól.

Az Enhypenes fiúk felnevettek a fiú beszólásán.

- Ugye tudod, hogy ez egy és ugyanaz? – fogta hasát nevetve Sunoo.

- A szemétláda és a hulladék nem ugyanaz. – magyarázta Sunwoo szerinte teljesen logikusan.

- Ha rólad van szó, akkor de. – mondtam közbeszólva. Aztán én is felálltam a helyemről és Jay karjába akaszkodtam. A fiú rám emelte szempárját, ami aggódón csillogott felém. Az exem felhúzta a szemöldökét engem és Jay-t látva.

- Szóval ti együtt vagytok?

- Közöd? – kérdeztem vissza egy gúnyos mosollyal. Jay szája fél mosolyra húzódott.

- Elég sok! Miután még mindig a barátnőm vagy. – lépkedett felém. Jay és Jake védekezőn elém tették kezüket.

- Nem vagyok már a barátnőd! Mert... - mondtam volna, de Jay közbevágott.

- Mert az én barátnőm. – fejezte be mondandómat egy pimasz mosollyal az arcán.

- HAZUDSZ! Egy olyannal, mint TE. Soha a büdös életbe nem jönne össze Maddy! – nevetett fel Sunwoo.

Fate (Jay ff.) [Javítás Alatt]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang